Caronatopic #15

Sinds ik Corona heb gehad in december, ben ik nog niet weer helemaal beter geweest.
Heb recent een longontsteking gehad en nu een bijholte ontsteking.
Ik slaap slecht.
En het maakt me echt een beetje sip (lang leve slaap tekort). Het is maar klein leed maar baal er wel van

Wat is dit voor winter met virussen en ellende?!

3 likes

Meh ik heb corona. Ben echt aan t hoesten alsof ik een verstokte roker van 70 ben en mega hoofdpijn. Vind mezelf echt zielig

1 like

Ik heb ook corona. Gruwelijke hoofdpijn, niet normaal :smiling_face_with_tear:

Ik had dit laatst ook, met echt vervelende keelpijn erbij maar bij mij was het geen corona. Testen had ik hier nog liggen.

Mijn testen zijn al niet meer houdbaar volgens mij?

Als je ze lang geleden hebt gekocht waarschijnlijk niet nee, het staat er wel ergens op!

Wij hadden een test die over datum was die werd positief en toen kwam m’n schoonvader een nieuwe test (niet over datum)(en werd ook positief) brengen. Hij zei dat oude testen niet altijd het goede resultaat geven vanwege de mutaties, maar hier gaven de oude en nieuwe iig hetzelfde resultaat

3 likes

Dit gold voor mij ook. Toen ik corona had heb ik een heleboel geëxperimenteerd met tests die ik nog had liggen en ook met gloednieuwe en zolang er nog genoeg vloeistof in dat dingetje zat, gaf hij accurate resultaten. Ook bij lang over datum.

2 likes

Mn vriend heeft wl een week corona en heeft me dan toch eindelijk aangestoken, lig al de hele dag met koorts en rillingen in bed.
Was anderhalve maand geleden ook al een week ziek en heb hier echt geen zin in,

Had dit misschien eerder moeten vragen maar kan je ervoor zorgen dat je niet ziek wordt door je partner met wie je samenwoont of is het altijd wachten tot de ander ziek wordt als een van de twee ziek is?

1 like

Ik ben niet ziek geworden maar ik weet niet of dat nou kwam doordat we strict gescheiden leefden of dat we gewoon geluk hebben gehad :sweat_smile:

heel verhaal over apart leven

Ik bleef boven want daar zit mijn werkkamer, hij beneden met de deur gesloten. De gang en de deur naar buiten waren vrij voor mij, ik at vooral kant-en-klaar. Voor het douchen hadden we een ritueel waarbij ik elke avond eerst ging en dan m’n tanden poetste enzo en dan ging hij daarna douchen en lieten we de hele nacht het raam in de badkamer open zodat ik daar in de ochtend weer kon zijn. Nu hadden we wel heel veel geluk dat hij bijna geen symptomen had en hij dus ook geen problemen had met slapen op de bank.

Het vreemde was wel dat hij achteraf gezien al een paar dagen daarvoor besmet was en we toen ook zoenden enzo, ik heb ook nog een botsplinter in z’n mond geïnspecteerd :sweat_smile: maar ben toen dus niet besmet geraakt

Beterschap de komende dagen!

2 likes

Waar zijn er standaard nog corona zelftesten te koop? Ik ben bij apotheek, Kruidvat en twee supermarkten geweest, maar nergens verkochten ze ze nog?

Ik zie ze op de site van etos staan. Zijn daar ook in de aanbieding

2 likes

Ik ving in een gesprek bij de huisarts op dat ze bij bol nog goed te verkrijgen zijn

1 like

Ik zag ze laatst bij de action.

4 likes

Action heeft ze nog. Als je ze echt nergens kan vinden wil ik ze ook wel voor je kopen en opsturen

2 likes

Super lief! Ik ga morgen even bij Action kijken.

2 likes

Ennnnn voor de derde keer corona. đŸ« 

1 like

Mijn appie heeft ze nog gewoon liggen bij het stuk met de medicijnen. Zo’n 5 paks blauwe doos.

4 likes

Wij hebben bij ons in het zkh toch weer een kleine corona golf met mensen die daar ook echt aan overlijden. Het klassieke corona beeld met verslechtering rond dag 10, starten van tociluzumab, aan de optiflow en toch overlijden. Ik vind het maar eng! Zal vast meevallen qua aantallen maar valt zo op. Hebben andere dit ook?

5 likes

Voor werk hebben wij regelmatig contact met huisartsen. 1 Huisarts zei afgelopen week dat hij ons wilde waarschuwen omdat hij de besmettingen ziet oplopen en de ziekenhuisopnames ook. Hij vroeg of de huishoudelijke hulp misschien weer met mondkapjes op kon werken, maar helaas gaan wij daar niet over. Qua overlijden had hij niks gezegd. Ik zie ook in mijn omgeving weer veel mensen met covid.

2 likes