Caronatopic #15

RIVM informeert ook over luchtweginfecties als groep en niet alleen meer specifiek over Corona. Los van dat ik vind dat als je gewoon verkouden/ziek bent je ook niet in iemands gezicht hoest en je oplet voor kwetsbaren om je heen, is dit toch ook het nieuwe beleid?

5 likes

Is hier iemand die niet de 15 minuten is blijven zitten? Ik ben al blij als ik de wachtrij ga overleven maar zie zo op tegen een kwartier daar zitten met en die mensen en alle mogelijke ziektes die ze meedragen.
Ik zou dan gewoon buiten voor de prikplek wachten zodat als er iets gebeurt alsnog iemand t wel ziet. Maar ben dan weer bang dat die mannetjes zeggen joe waarom ga je wacht je niet 15 minuten.

1 like

ja is geen probleem, eigen risico

1 like

Ik heb me om deze reden in zo’n apart tentje/kamertje laten prikken waar ik ook de 15 minuten mocht uitzitten. Misschien is dat beter te doen voor je?

Heb trouwens zelf nooit echt in een wachtrij gestaan, ook niet bij de eerste vaccinatieronde.

3 likes

Ik zag dat gebeuren vandaag, vond t zo lief ofzo.

2 likes

Ik heb inmiddels ook weer corona. Souvenir vanuit los angeles.

Potverdomme, ik heb eindelijk vakantie en lig sinds maandag weer plat met corona. Het is nu de 6e keer ofzo en ik vind het heel bizar dat ik altijd vanaf minuut 1 weet dat ik corona heb. Ik vind het zo’n herkenbaar gevoel. Dit is wel de eerste keer dat ik het gelukkig zonder koorts heb, maar heel mijn lichaam doet zoveel pijn. Hopelijk trekt het snel weg zodat ik nog van mijn vakantie kan genieten.

4 likes

Thanks, ga ik doen!

1 like

Ik ben ook de lul. Na 4 dagen hoge koorts ben ik er weer een beetje, maar nog geen geur/smaak.
Dat heb ik bij een eerdere besmetting niet gehad.
Hoe lang duurt die ongein?
Ik zie gemiddeld 2 weken, iemand een positiever verhaal?

1 like

Bij mij een paar dagen, ging ook heel snel van 0 smaak naar weer gewoon dingen kunnen proeven en ruiken

2 likes

2 weken geleden werd ik ziek door corona. Op dit moment alleen nog die vage irritante koppijn en heel erg moe na een dag werken.
Hoop echt dat het zeer snel weg gaat.

3 likes

Zo vervelend, ik heb dit nu ook. Bij mij is het nu anderhalve week geleden, maar doe op vrije dagen altijd een flink dutje en na werk idd echt hoofdpijn.

3 likes

Op mijn werk zijn echt mega veel mensen ziek, een aantal corona (want die testen nog) en toch blijf ik nerveus. Ook al mogen we het als elk ander virus behandelen nu :nerd_face:

Ik ben echt een ei heb vandaag een coronavaccin gehaald en helemaal vergeten m’n arm goed te bewegen daarna dus nu al spierpijn :”)

Zijn er nog mensen die nog steeds aan het Vasco onderzoek meedoen van Rivm?

Zag dat ik nog 883 resterende dagen heb, al 52% gehad!

1 like

Ja ik doe nog mee! Vond laatst de info over of je een besmetting had doorgemaakt of niet aan de hand van je bloedwaarde super interessant.

2 likes

Ik wilde de vaccinatie halen maar blijkbaar is het 3 maanden uit mijn geheugen verdwenen en nu kan het niet meer? Shit ik vind dit echt zo dom van mezelf :sob:

Ik ben gisteren nog snel gegaan. Het was zo druk. Het was ook dat ik het op forum zag dat ik wist dat het kon en zo beperkt. Wat ook nog een optie is is het novavax vaccin Coronaprik | Vaccinatie tegen het coronavirus | Rijksoverheid.nl daar kan je vanaf januari een afspraak voor maken

3 likes

Ik vind de informatieverstrekking van de overheid ook matig geweest.
Als ik niet net voor de kerstvakantie had gehoord dat dit mogelijk was, dan had ik er nu ook geen een gehad. Neem het jezelf niet te veel kwaad.

2 likes

Volg mij kan het nog met verwijzing vd huisarts?

2 likes