Caronatopic #15

Dit argument ook nog, na drie jaar coronavaccinaties en besmettingen goddd

9 likes

Dan vind je dat een stomme gedachtegang. Heb bijna een half jaar lang problemen gehad en dat was na de vaccinatie-besmetting. Dus ik hoef even niet meer.

Maar denk je dan dat je zonder vaccinatie minder ziek was geweest?

Nee, wellicht niet. Ik denk dat mijn weerstand daardoor lager was, sindsdien loop ik met onverklaarbare klachten en dat is nu al bijna 3 jaar, daarom laat ik het nu.
Ik zie de ernst echt wel in, begrijp me niet verkeerd.

1 like

Zoals ik het lees heeft @Saray corona gekregen van de prik. Niet na de prik. Opzich snap ik wel dat je dan liever even past.

1 like

Corona krijgen van een vaccinatie :face_with_spiral_eyes:

24 likes

Da kan nie.

41 likes

Hey, das alleen hoe ik haar verhaal lees. :woman_shrugging:t3:

Nee ze zegt dat haar weerstand lager was vanwege die prik en dat ze daardoor zo ziek van die coronabesmetting is geweest.

2 likes

My bad!

2 likes

Door het vaccin? Dat kan ook niet, want je maakt er antistoffen tegen aan en wordt je weerstand juist verhoogd.

7 likes

Vaccinatieschade is wel een ding wat een kleine groep heeft opgelopen.

Zelf moest ik ook lang herstellen na vaccinatie (ben wel ook al chronisch ziek) en na 2e keer Corona blijvend verslechterd. Zelf wel gekozen voor vaccineren + boosters. Maar als ik het goed begrijp hoef ik dit najaar dan niet te kiezen, want officieel val ik niet onder een risico groep :’)

Ik snap daarom de twijfel ook. Blijft toch een lastige keus als je ook behoorlijke hinder/verslechtering oploopt door vaccinatie, snap ik dat je het niet doet.

2 likes

Dit is niet waar de twijfel over gaat he

3 likes

Ik had even niet goed door of nou na vaccinatie klachten waren of na corona besmetting. Ik bedoel ik het eigenlijk ook meer in het algemeen, dat het niet bij voorbaat maar altijd de beste beslissing is om het vaccin te halen.

Mocht daar iemand over twijfelen, overleg het met je arts (huisarts, longarts, internist etc) ipv advies aan te nemen op een forum.

8 likes

Oh ja daar ben ik het ook zeker mee eens hoor!

Edit: ik gaf trouwens geen advies, was ook niet de bedoeling om zo over te komen.

1 like

Ik ben er toch ook goed ziek van geweest. 6 dagen platgelegen. Vermoeid, koorts, veel hoesten en snotteren, hoofdpijn en ook is mijn reuk en smaak weer helemaal weg (geweest). Oh en ik had echt ontzettend pijn aan mijn benen?!

Van de drie keer dat ik nu corona heb gehad was dit toch de heftigste qua ziek zijn.

Hier ook kneiter ziek van coroon.
Veel erger dan de vorige twee keer.
Begon met een zeer keel en binnen een paar uur lag ik plat met hoge koorts.
Verder last van benauwdheid, hoestbuien en ( iets wat ik niet eerder heb gehad) enorme spierkrampen. Heel bizar.

Ben nu 8 dagen verder, nog geen geur/smaak/ en heb net als de laatste keer weer een dicht oor. Heb geen verhoging/koorts meer, maar ben echt gesloopt.

Doe voorzichtig mensen, deze variant voelt echt als een sloopkogel

3 likes

Ik heb twee weken geleden voor het eerst (voor zover ik weet) positief getest op corona en bij mij valt het heel erg mee, wat een geluk dan zeker als ik het hierboven lees. Ik heb 1 dag gehad dat ik echt ziekjes was (erge hoofdpijn, lichte koorts, verkouden, oorpijn, MOE) en daarna nog een paar dagen hoofdpijn en snipverkouden. Inmiddels nog steeds verkouden maar loopt op z’n eind nu. Beterschap aan iedereen die er echt belabberd van is!

2 likes

Mijn oma van 88 heeft ook corona :slightly_frowning_face::white_heart:
Ze is er wel aardig ziek van.

1 like