Caronatopic #15

Als dit je eigen test is zou ik er nog eentje doen voor de zekerheid, ook met keelswab. Een streepje bij de T, hoe licht ook, is een positieve test.

2 likes

Ja, ik zie heel duidelijk een streepje

3 likes

Toch niet heel duidelijk?

1 like

Ik ook heel duidelijk.

2 likes

Ja ik zie als je goed kijkt ook wel een streepje, maar beetje overdreven om ā€˜t ā€˜heel duidelijk’ te noemen want het is wel discutabel

5 likes

Haha ja sorry het is toch echt zo. Misschien heb ik een geoefend oog

1 like

Beetje als reactie maar ook even random nog een opmerking hierover…
Ik had weird genoeg een paar dagen terug ook een licht streepje, wel zichtbaarder dan deze, maar nog flink lichter dan de controlestreep, dus ik zag de bui al hangen. Heb de dagen daarvoor getest (steeds negatief) en na deze test op de zelfde dag nog 3x een negatieve test gehad, de dag erna weer negatief en de dagen daarna ook. Nou zou je zeggen, wellicht was die ene vals positief, maar die kans is zó klein en mijn partner was wel positief dus het was allemaal echt zo bijzonder. Mijn uiteindelijke theorie is dat ik even in aanraking ben geweest met het virus maar het niet doorgedrongen is, iemand met meer verstand die een idee heeft hoe dit kan?

Als het een zwangerschapstest was geweest was je je wel echt zwanger. Dus ik zou zeggen positief = positief haha

6 likes

Ik zie echt met de beste wil van de wereld absoluut geen streepje. Ik had wel corona en die van mij was gewoon duidelijk kneiterpositief.

3 likes

Denk ook dat het te maken heeft met hoe hoog je de helderheid van je telefoon hebt staan haha. Als ik die laag heb, zie ik ook nauwelijks een streepje

Ik erger me er zo aan hoe corona nu een soort grap is geworden.
Gister werd er een bericht op radio 2 voorgelezen en dat was : ā€œgister bij het top 2000 cafĆ© geweest en nu test ik positief op corona hi ha ho bedankt heā€.
En toen moesten de dj’s ook een beetje lachen. Maar wat is hier grappig aan?

4 likes

De opa en oma van mijn vriend testen sinds vanochtend positief en oma is nu opgenomen in het ziekenhuis omdat ze niet eens meer zelfstandig rechtop kan zitten. Word echt pissig op iedereen die er jolig over doet :angry:

4 likes

Treffend artikel van de NOS…

8 likes

Iedereen:

9 likes

ā€˜Ik doe niet meer mee’, femke.

4 likes

Net mijn booster gehaald. Was toch nog doorloop aan mensen die een prik kwamen halen.

1 like

Ze zijn er weer laat bij he, alsof het 2020 wordt.

2 likes

Is een heel licht lichtgrijs streepje op een coronatest ook positief? Ik ben op bezoek geweest bij mn oma die een dag later positief testte, dus houd het voor mezelf nu ook in de gaten. Had gister echt een heel licht, grijs streepje aan het einde van de afleestijd. De vorige keer dat ik corona had was het echt een duidelijke, roze streep.

Helaas wel. Toen ik het begin dit jaar had begon ik ook met een heel lichtgrijs streepje, de dagen erop werd hij steeds duidelijker.
Je kunt voor de zekerheid nog een test doen (of morgen). Maar zou er voor nu vanuit gaan dat je het helaas hebt.

3 likes

Hoe is dit nog afgelopen eigenlijk?!

1 like