@anon4775214 mijn menstruatie was 4 maanden ontregeld en hij is nu wel regelmatig maar pijnlijker dan voorheen.
Ik ben nu, na een half jaar, nog niet volledig hersteld. Was na de zomervakantie wel direct begonnen met volledig werken en heb mij in totaal 4 dagen in totaal ziek moeten melden. Ik heb nu ongeveer op 60% van mijn energie. Cognitief lijkt het wel een stuk beter te gaan maar nog steeds heb ik het veel benauwd en slaap ik ontzettend slecht. Ik probeer soms leuke dingen te doen maar het leven bestaat vooral uit moeizaam in de ochtend starten, werken, iets makkelijks eten en daarna weer slapen. In het weekend een beetje huishouden doen en verder niks.
Wat ik vooral erg demotiverend vind om te lezen, is dat in bepaalde groepen waar iedereen longcovid heeft en geen vast contract, van niemand het contract werd verlengd. En dan waren veel werknemers wel positief over de inzet van de werknemer maar ja die (tijdelijke) afwezigheid hè. Ik vind dat niet bepaald een positief vooruitzicht voor mijzelf.