Caronatopic #8

Volgens mij gaat de demonstratie zondag niet door. Als het tenminste om deze gaat:

1 like

Dat is denk ik meer bedoelt voor degenen die zeggen dat het “maar een griepje” is. IC vpks zijn geen virologen maar denk dat we wel mogen zeggen dat we qua virussen meer weten als de gemiddelde Nederlander.

2 likes

Mijn moeder heeft corona nadat haar partner afgelopen zondag positief was getest. Ze zegt dat het wel weer over gaat. Hoop dat ze er goed uit komt. Als het om leeftijd gaat valt ze in de risicogroep. Voor de rest is ze gezond en heeft ze goede conditie.

1 like

Maar is waarom lukt het Kim dan niet om antwoord te krijgen op die vragen ? Je kunt toch Googlen? Of je gebruikt je connecties om de vraag te laten beantwoorden. Of is het zo dat het antwoord haar niet aanstaat.

6 likes

Als de melding niet naar hem te herleiden is, zou ik het misschien wel melden. Maar ik vind het ook een lastige.

1 like

Thanks! Heb mam maar meteen even geappt.

1 like

https://mobile.twitter.com/YorickB

Deze man houdt alles bij wat betreft aantallen van de vaccinaties in Nederland. Leuk om af en toe op te kijken de komende tijd :grin:

2 likes

Jaa klopt, maar ik denk dat het er daarom staat. Als soort van “tegengeluid” ofzo. Van: zeeeeelfs die mensen die de ergste Corona dingen zien, vinden het vaccin niet goed!!!1!!! Terwijl die toch tot elke oplossing bereid zijn. Ofzo.

Ik weet niet wat jullie in je opleiding leren natuurlijk! Dus ik geloof je onmiddellijk :kissing_heart:

1 like

Denken jullie dat basisscholen en kinderopvangcentra weer open gaan de 25e?

Ik denk het niet… maar miss even een poll van maken als je veel meningen wilt peilen :yum:

Ooh ja een poll haha. Weet niet hoe dat moet!
Ik werk zelf in de kinderopvang en merk hoe vervelend het is dat er geen duidelijkheid is. Voor zowel voor ouders als voor ons. Ik begreep dat er dit weekend duidelijkheid komt dus daar hoop ik op.

1 like

Dankjullie!!!

Komt er binnenkort een avondklok in NL?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Even benieuwd wat jullie denken. Ik denk zelf dat het een kwestie van tijd is, gezien de britse variant

Op een of andere manier voel ik daar heel veel weerstand tegen terwijl het eigenlijk voor mij niks zou veranderen want ik doe niks in de avond maar toch het idee dat als ik naar huis rijd van mn werk dat ik dan aangehouden kan worden en dan moet laten zien dat ik heb gewerkt ofzo?

22 likes

Love it dat ik een super lange zin maak en dat @MevrouwMand het liked

23 likes

Hahaha dat viel me niet eens op. Maar zit in precies dezelfde situatie. Echt zo geen zin om 22:30 naar huis te rijden met de kans op staande houding, papieren laten zien etc. Haat dat gevoel.

2 likes

Please do schat

1 like

Bedenk me net dat als ze de reisafstand zouden gaan beperken ik word afgesneden van de Jumbo en dus pindakaaspaaseitjes :eek:

7 likes

Roept bij mij dezelfde gevoelens op als mijzelf moeten legitimeren als ik ergens alcohol wilde drinken. en 30+ ben. Terwijl ik alles volgens de regels doe.

1 like

Ik begrijp de keuze om hele fragiele mensen te vaccineren niet zo. Nu krijg je dit soort ellendige vermoedens - er is nog niets bewezen - wat alleen maar koren op de molen van antivaxxers is. Normaal gesproken is het toch zo ; alle gezonde mensen worden gevaccineerd en die beschermen samen de mensen die het vaccin niet kunnen krijgen: mensen met een immuunsysteem gerelateerde stoornis, pasgeboren baby’s etc.
Nu geven ze die prik aan iedereen inclusief mensen voor wie een graadje verhoging eigenlijk al teveel is?