Caronatopic #8

Fijn voor je meid. Bereid je voor op logeerpartijtjes tot de herfst.

19 likes

Echt super dat de rest van het land door mensen als jij nog langer in lockdown leven! :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Ik vind het superkut als er een avondklok komt, maar gelukkig staan mijn vrienden en ik er het zelfde in. We moeten er ons er gewoon aanhouden, hoe eerder we weer de feestjes hebben van pre corona

10 likes

Je kan dit niet met elkaar vergelijken. Het één is niet zwaarder dan het ander. Niemand kan dat bepalen. We hebben hier allemaal onze eigen gevoelens bij en die mogen er zijn.

1 like

:roll_eyes: Cool meid, egoïsme.

2 likes

Nee tis niet ons terrein, we hebben een afgesloten portiek die we met nog 3 mensen delen en daarna sta je dus echt in een steegje van een winkelstraat. Als die in de deuropening rookt komt de geur dus ook in de huizen van onze buren terecht.
Agh hij heeft al jaren binnen gerookt dus ik overleef 't wel als we daarheen teruggaan hoor. Blij dat we geen inwonende kinderen erbij hebben (ivm schadelijkheid rook)

1 like

Hahaha + meteen naar CrEaTiiEvE oplossingen zoeken!!
Hondjes lenen, thuisbezorgdjasjes fiksen

Ja sorry voor de bron :clown_face:

6 likes

Ah dat is lastig jaar! Voor nu is het maar 2 weken dus dat is nog te over zien. Tussendoor even alles goed door luchten. Het is ook zonde om voor een peuk €95 boete te krijgen (je vriend dan)

1 like

Mensen zouden eens iets nuttigs moeten doen met al die creativiteit, piemels haken ofzo, maar thuisbezorgjassen kopen om midden in een pandemie maar de deur uit te kunnen is echt niet het moment of de manier :triumph:

5 likes

Mag jij die informatie vrijgeven dan? In NL mag je als zorgverlener nooit informatie aan politie of justitie verstekken.

Nee hoor, soms moet je ook gewoon eens niet zo zeiken en dingen in perspectief plaatsen.

33 likes

Ja je hebt helemaal gelijk hoor, ik denk dat dit voor iedereen op een andere manier klote is en dat het ook niet zoveel zin heeft om daar heel moeilijk over te doen. Aan de andere kant ben ik ook niet echt verbaasd dat een jongerenpartij zich over de jongeren uitspreekt haha

2 likes

vond ik wel grappig

52 likes

Ja wat dat betreft snap ik ook eigenlijk niet dat ze niet voor 06.00 uur kiezen ipv 04.00. Hypothetisch gezien zou ik tot 04.00 uur bij vrienden blijven nog wel een optie vinden, als je tot 06.00 uur moet blijven zou ik het wel echt te lang vinden. Kan me voorstellen dat veel jongeren (in het weekend) dus zullen denken: prima, duurt de borrel tot 04.00 uur :+1:t2:

1 like

Ik vind een avondklok vooral heel zinloos? Ik zal er zelf geen last van hebben maar ik verwacht echt dat dit nauwelijks zin zal hebben.

1 like

tja misschien staan mijn omgeving en ik heel ver van de gemiddelde Nederlander af. En maak ik een totaal verkeerde inschatting. Ik zie meer heil in het verplicht thuiswerken. Werk is echt nog een plek waar veel mensen samenkomen in grotere groepen.

2 likes

Normaal spreek ik wel 2x in de week af met vriendinnen en zeker in het weekend wordt het 8/10 keer wel 04:00 uur. Maar door de avondklok kiezen wij er toch voor om elkaar niet te zien, want mochten we toch om 02:00 uur al naar huis willen, is het dus eigenlijk niet mogelijk

1 like

De avondklok wordt dus vanaf 20:30 in plaats van 20:00.

Waar lees je dit?

2 likes

Ik vraag me zo erg af waarom dat half uurtje erbij is gekomen? Voor de mensen die na het eten nog boodschappen moeten doen? Ff het artikel lezen…

1 like