Voor medische hulp mag je altijd naar buiten, het klopt niet dat je alleen voor een spoedbevalling naar buiten mag.
Nee logisch, was ook een flauw grapje.
Had die journaliste van sbs opdracht om eens even lekker bijdehand te gaan doen ofzo
Lekker even 3 vragen stellen die 5 minuten daarvoor zijn behandeld. Even opletten mevrouwtje
Hahahaha Rutte
Zodat Gommers kan komen
Haha oke sorry, wilde even rechtzetten voordat we hier straks allemaal hormonale zwangere vrouwen op hol geslagen hebben
@Fishing bedoelt het helemaal niet zo want ze heeft eerder gezegd dat ze het fijn vond dat die 4 huishoudens mochten knuffelen van de organisatie tijdens de uitvaart en ze niet zo streng waren wat ze wel had verwacht. En dat het haar heel zwaar viel dat ze haar eigen gezin niet kon knuffelen op dat moment. Dus misschien de volgende keer niet zo snel oordelen.
Hahaha in de klas zeg ik dan:heb ik verteld had je op moeten letten. Jammer joh. Miss kan ze terug naar school. Oh nee grapje die zijn dicht
(Nee hoor ik leg het altijd nog wel een keer uit. Ben wel streng maar geen heks hahha)
was dat niet Charlotte Nijs? (van widm )
Jezus wat een gezeik nu zeg over eventuele politieke vergaderingen in de avond
Was het niet die chick van WIDM?
Edit: misschien zat ze nog in de WIDM tunnel, waarin Marije als een kleuterjuf alles drie keer gaat herhalen
Ehm nee grace er is zojuist een algeheel bevallingsverbod afgekondigd, houden jullie die babyâs maar binnen allemaal. Halfjaartje persweeĂŤn wegpuffen moet wel lukken toch jongens?
Zij is wel politiek journalist hè volgens mijâŚ
Ja jeetje kunnen ze nou echt geen betere vragen bedenken dan gaat u dan nog naar een talkshow/vergadering 's avonds???
Volgens mij zijn de meesten bang dat ze worden tegengehouden. Lijkt mij best wel kut eigenlijk, nog een extra adrenalinerush die je bevalling verder tegenhoudt.
Hahahah echt van die ´JIj gaat zeker wel savonds weg en wij mogen dat niet echt oneerlijk hoor´ vragen
Kom op zeg. Zullen we voortaan alle posts eerst langs jou laten gaan om te laten beoordelen of de toon ânormaalâ is. Die meid is een familielid verloren. Cut her some slack.
Hopelijk heb je die een stomp gegeven. Mijn ziekenhuis heeft gelukkig een geboorte-afdeling, daar vind ik hopelijk geen bejaarden :â)
Yep, dat was Charlotte
Maar heel veel mensen lijden nu een verlies, ergens moet je dan een keuze maken. Zo kun je achter heel veel zaken een uitzondering zoeken. En ja ik snap echt dat dat super zuur en kut is, maar het is niet anders.
Ik zappte net terug, en Hugo is nog steeds aan het speechen?