Caronatopic #8

Is leven niet letterlijk niet doodgaan? :thinking:

8 likes

@Lemongrab ik ben echt blij met je inside information! Nu weet ik een beetje wat te verwachten

1 like

Ik denk dat Rutte deze deurklapscene nog wel even over wilde doen vanmiddag :sweat_smile:
(dat is dus Charlotte Nijs van die irritante vragen)

34 likes

Ik hoop het :pray: Maar ik denk ook van wel, en dat zei de onderzoekster ook al, dat dit duidelijk een reactie is op een vaccinatie. Het gekke is wel dat ik niets op de injectieplek heb kunnen zien, kon 's avonds niet eens meer zien waar ik precies was geinjecteerd.

1 like

Omg ik realiseer nu dat ik misschien een DERTIGER ben als ik weer uitkan šŸ¤ŒšŸ¼šŸ¤ŒšŸ¼

Gvd komt even binnen dit

34 likes

Ik vond het al zwaar om met oud & nieuw tot 00:00 op te blijven lol :joy:

10 likes

Ouch :grinning_face_with_smiling_eyes:

—

Ik zit er een beetje over in dat de tweede prik van de Pfizer-vaccinatie wordt uitgesteld. Ik heb de laatste tijd meerdere keren gelezen dat afwijken van de instructies van de fabrikant geen goed idee was en dat de werkzaamheid dan niet gegarandeerd kan worden. Kan iemand me geruststellen?

1 like

Hahaha dit is nu al m’n favo fragment :rofl:

1 like

ā€˜ā€˜Vaak als je aanklopt, gaat een deur open’’ en dan dat lachje hahaha briljant

7 likes

Ja ze laten er nu 6 weken tussen toch in plaats van de 3 weken die het eerst waren

Werd volgens mij gewoon genoemd in de persco

En @Veldboeket ik kijk dat eerste stukje zo vaak terug :joy: die reactie en lach van Mark vind ik echt heel grappig.

2 likes

Goed om te horen! Ik ga ā€˜m morgen krijgen als alles goed gaat. En ik was inderdaad al aan het nadenken dat ik maar even goed moest drinken om ervoor te zorgen dat ik kan plassen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zie wel mogelijkheden met die 1 persoon visite per dag. Als mn moeder me weer eens uitnodigt voor een middagje luisteren naar haar sores kan ik gewoon zeggen:ā€œAch wat vervelend, de buurvrouw is al langs geweest voor eierenā€

8 likes

Ik ben echt al 5 minuten aan het lachen om dit filmpje :rofl: kende hem nog helemaal niet

1 like

Ze gaan er vooralsnog van uit dat de huidige vaccins (die überhaupt geen stukje ziekteverwekker bevatten maar mrna-vaccins zijn) ook werken tegen die varianten, dus dan is dat niet nodig lijkt me.

3 likes

Ik heb op dat standaard mailtje na nog steeds niks gehoord van de Curavec studie. Begin nu toch te twijfelen of ik niet een verkeerd nummer heb ingevuld ofzo. Of ze hebben al genoeg mensen, kan natuurlijk ook.

In Breda staat die nu nog open. Weet niet of je uit dat buurt komt.

Ik wacht ook nog steeds!

1 like

Wat bedoel je precies met open staan? Gaat het over dezelfde studie of over een andere studie die in Breda is? Ik heb me in december aangemeld voor de studie van het UMC! Maar ik weet niet op welke locaties die allemaal prikken, of dat alleen daar is of ook ergens anders.

Is precies dezelfde studie welke onder supervisie van het UMC in Breda van start is. Die is maar recent van start gegaan en de aanmeldingen lopen nog.

1 like