Caronatopic #8

Ja snap ik, je vergeet dat zo snel, de jaartallen waarin iets is gebeurd.

Ja ik dacht ook een beetje, kan en mag dit wel zomaar? Mensen hebben ermee ingestemd dat ze de ene vaccinatie op dit moment krijgen en zoveel weken erna de ander. En nu verandert dat opeens en lopen mensen risico om niet volgens het schema die prikken te krijgen.

Weten jullie hoe dat zit? Hebben ze volgens een bepaald schema (het eerste schema) getest? Of hebben ze op verschillende manieren en volgens verschillende schema’s getest waardoor ze nu besluiten dat het ook op die manier kan?

Wauw er zijn nu allemaal mensen op instagram die zeggen ‘het leven is meer dan niet doodgaan’. Een verkapte manier om te zeggen dat zij hun ‘vrijheden’ willen en de rest mag stikken. Ik vind dit zo debiel dat ik niet meer weet wat ik moet zeggen

2 likes

Wanneer je je sleeve niet kan afmaken en je oma maar opoffert :frowning:

5 likes

Haha dit klinkt heel chill en is misschien ook de beste manier om ermee om te gaan.

Aan de andere kant merk ik dat ik nu weer gedachten krijg als: “oehh nul sociale verplichtingen en een paar maanden tot het lekker weer is, perfecte moment om lekker in shape te komen en straks lekker te shinen als de wereld weer wakker wordt”.

En vervolgens hang ik de hele avond op de bank met wijn en nootjes.

9 likes

Is leven niet letterlijk niet doodgaan? :thinking:

8 likes

@Lemongrab ik ben echt blij met je inside information! Nu weet ik een beetje wat te verwachten

1 like

Ik denk dat Rutte deze deurklapscene nog wel even over wilde doen vanmiddag :sweat_smile:
(dat is dus Charlotte Nijs van die irritante vragen)

34 likes

Ik hoop het :pray: Maar ik denk ook van wel, en dat zei de onderzoekster ook al, dat dit duidelijk een reactie is op een vaccinatie. Het gekke is wel dat ik niets op de injectieplek heb kunnen zien, kon 's avonds niet eens meer zien waar ik precies was geinjecteerd.

1 like

Een goede moeder eet die placenta, Grace.

13 likes

Omg ik realiseer nu dat ik misschien een DERTIGER ben als ik weer uitkan đŸ€ŒđŸŒđŸ€ŒđŸŒ

Gvd komt even binnen dit

34 likes

Ik vond het al zwaar om met oud & nieuw tot 00:00 op te blijven lol :joy:

10 likes

Ouch :grinning_face_with_smiling_eyes:

—

Ik zit er een beetje over in dat de tweede prik van de Pfizer-vaccinatie wordt uitgesteld. Ik heb de laatste tijd meerdere keren gelezen dat afwijken van de instructies van de fabrikant geen goed idee was en dat de werkzaamheid dan niet gegarandeerd kan worden. Kan iemand me geruststellen?

1 like

Hahaha dit is nu al m’n favo fragment :rofl:

1 like

‘‘Vaak als je aanklopt, gaat een deur open’’ en dan dat lachje hahaha briljant

7 likes

Ja ze laten er nu 6 weken tussen toch in plaats van de 3 weken die het eerst waren

Werd volgens mij gewoon genoemd in de persco

En @Ananas ik kijk dat eerste stukje zo vaak terug :joy: die reactie en lach van Mark vind ik echt heel grappig.

2 likes

Goed om te horen! Ik ga ‘m morgen krijgen als alles goed gaat. En ik was inderdaad al aan het nadenken dat ik maar even goed moest drinken om ervoor te zorgen dat ik kan plassen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zie wel mogelijkheden met die 1 persoon visite per dag. Als mn moeder me weer eens uitnodigt voor een middagje luisteren naar haar sores kan ik gewoon zeggen:“Ach wat vervelend, de buurvrouw is al langs geweest voor eieren”

8 likes

Ik ben echt al 5 minuten aan het lachen om dit filmpje :rofl: kende hem nog helemaal niet

1 like