Zó spot on voor het Nederlandse beleid dit
Ik word zo moe van Wilders😭 Schreeuwen dat er ook andere mogelijkheden zijn, maar niet concreet zeggen hoe hij het dan zou invullen. En dan ook nog met al die onderzoeken aankomen (iK bEN gEeN WetEnSChappEr hOoR).
Dit!
Ik vind dat echt zó jammer…
Pff ben benieuwd wat er uit komt!
Hij lijkt ook gewoon dwars te liggen om dwars te kunnen liggen…
Hij heeft wel gelijk over de vliegtuigen tbh
Lekker wappie naar elkaar schreeuwen
Thanks voor je uitleg! Ben heel benieuwd hoe dit afloopt.
Hahahah hardop gelachen om die teksten er bij
Haha, nouja, in België zijn we ondertussen wel al gewend aan periodes zonder regering zitten en het toch min of meer doen werken .
Die vrouw kan wel plaatsnemen in mijn lessen.
“Je moet dit op X tijd Y inleveren.” Twee seconden later: “wanneer moet je dit inleveren? En hoe laat?” “Dat heeft u niet gezegd. Waar kan ik het vinden?” Terwijl de PowerPoint nog op die sheet staat.
Of om aan intensieve veeteelt te doen, of om bossen en andere natuurgebieden te kappen. Het gaat echt niet alleen om exotische dieren, Q-koorts kwam van een Nederlandse geitenhouderij.
volgens mij komt het erop neer dat het demissionair kabinet een avondklok wil en daar pas een meerderheid voor heeft wanneer er ook een vliegverbod komt. Wat mij ook wel logisch lijkt.
Ik ben gefrustreerd dat de vleesconsumptie nog elk jaar stijgt terwijl we ondertussen zo goed weten wat de impact daarvan is.
Mooi reactie onder nu.nl:
Strekking:
Een maatregel die geen felle discussie oplevert, is er een die niemand raakt. Het feit dat het zo’n discussie is, laat dus zien dat mensen hierdoor niet meer kunnen doen wat ze willen doen. En dat is precies de bedoeling: verhinderen dat mensen “iets gaan doen”/bewegen/reisbewegingen maken.
True eigenlijk
Ik heb eergisteren een negatieve uitslag gehad, maar ik ben vandaag in drie minuten drie keer gebeld door de GGD. Je kan dan niet terugbellen, weet iemand toevallig wat dit kan betekenen?
Ja want wij weten altijd wat de GGD weet
Thanks voor je input!
Kun je ook niet bellen naar de GGD van jou plaats/gebied? Wellicht dat ze dan in hun systeem kunnen zien wat de reden is dat er gebeld is?
Als je terugbelt krijg je een soort bandje met ‘bel ons niet, wij bellen jou’. Google levert ook niets op, als ik iemand drie keer bel in 3 minuten staat er wel iets in de fik, dus ben wel benieuwd. Maar voor nu dus maar even afwachten en anders bel ik morgen zelf toch nog wel even m’n regionale GGD, want als ik toch positief ben weet ik dat graag voordat ik in contact kom met anderen.
Oh wat gek! Ik weet nl dat een collega van mij laatst wel zelf gebeld heeft met de GGD van onze provincie om advies te vragen over iets
En ze hebben dus ook geen voicemail ingesproken oid? Nouja dan maar afwachten dus. Misschien word je vanavond nog weer gebeld