Caronatopic #8

Jeej negatief getest, gewoon de usual m’n lijf reageert op de verwarming klachten

3 likes

Als ik dat debat zo volg lijkt er echt aan het einde van de dag geen beslissing genomen te kunnen worden. Volgens mij wil niemand het met elkaar eens zijn, omdat ze bang zijn stemmers te verliezen, want ja ze nemen dan een beslissing waar veel mensen niet op zitten te wachten

1 like

Ja precies. Je kan ook een avondklok invoeren van 02.00-04.30, dan piept er niemand. Heeft het wel ook precies nul effect want het beïnvloedt ook niemand.

2 likes

Ik kreeg dus wel net een pushmelding van nos dat een meerderheid van de kamer achter een motie van D66 staat om de avondklok om 21:00 uur in te laten gaan maar het debat is nog bezig toch? Snap het niet meer

Heb je nou een test gedaan nadat je vanalles voelde na appen met iemand met corona? :rofl: Dat was jij toch.

2 likes

Ja ik snap dit ook echt niet, klinkt als moeilijk doen om het moeilijk doen maar goed dat gebeurt in de politiek wel vaker.

1 like

Er moet nog gestemd worden haha, maar hij gaat het wss wel halen.

Haha, zo schattig, voor die mandarijn doen we het! Maar super nieuws!

3 likes

Haha oke, ik dacht al! De nos brengt het in ieder geval als een feit maar verder niet verrassend natuurlijk.

Ja ik geloof dat ze nog bezig zijn, maar ik denk dat ze die motie er doorheen krijgen door de meerderheid en dat de nos er vanuit gaat dat dat lukt?

Ja dat zal het zijn inderdaad hoor! Was er gewoon even door in de war, staat ook niet in dat nieuwsbericht dat er officieel nog gestemd moet worden namelijk.

Ik kreeg ook net een melding van de volkskrant. Was helemaal verbaasd want ik heb het debat op de achtergrond aanstaan dus dacht ook al dat ik het gemist had.

1 like

Toch fijn dat dat betekent dat corona niet besmettelijk is via whatsapp

1 like

Ja, had gisteren ook wel echt keelpijn uiteindelijk.
Maar heb dat en een droge hoest normaal ook altijd heel de winter wel. Maar ik dacht : ge wit ooit nooit nie.

Toch kut als ik 't wel blijk te hebben en mensen besmet.

1 like

Wat schattig die mandarijn, alsof die ze over de streep gaat trekken haha.

Ik weet wel dat ze in sommige ziekenhuizen oprecht broodjes kroket uitdelen als je een griepprik komt halen, dat schijnt wel echt als een trein te werken. Er halen dan veel meer mensen de griepprik dan wanneer ze dat niet doen. Echt kinderachtig eigenlijk dat mensen anders de moeite niet nemen. Tenminste ik neem aan dat het in dat geval erom gaat dat men dus gewoon de moeite niet wil doen, niet dat ze voor een broodje kroket hun principiële bezwaren aan de kant zetten.

5 likes

Ik vind die avondklok vanaf 21u echt weer zo dom. Doe nou eens gewoon streng, vanaf 20:00 of eerder. Nu is het weer zo’n halfslachtige poging. Alsof je niet voor 21u naar een feestje kan en het tot 04:30 volhoudt.

34 likes

Kan alleen maar zeggen dat het echt nul zin heeft om de hele dag het nieuws te volgen. En dat zeg ik als journalist haha. Je weet echt meer dan genoeg door 's avonds even een journaal te kijken. Dat is al een geselecteerd pakketje van de zaken die het meest urgent zijn. Hoef je maar drie journaals te kijken uit verschillende landen en weet je meteen hoe het ervoor staat :+1:

8 likes

Haha ja het was vanuit Jetten ook echt een beetje als tiener zeiken of je een uurtje later thuis mag komen van het schoolfeest

4 likes

Ik heb NOS pushmeldingen aan staan en check verder het nieuws niet echt meer, als er iets belangrijks gebeurt of verandert hoor ik het op die manier wel. En anders wel via vrienden of het forum haha. Kan je iets vergelijkbaars doen voor het Deense en Zweedse nieuws? Ze hebben daar vast ook wel een soort NOS equivalent toch?

2 likes

Ben je hier nog achter gekomen?