Ik heb 'm er even bijgepakt,haha.
Het zijn ook algemene vragen van: hoe veel zorgen maak je je over de corona crisis, en dat je moet aangeven wat je mist (buiten zijn, sociale contacten, etc). Dus met zulke resultaten kan je in elk geval zien wát studenten dan missen, of het meest missen. En misschien kan je er dan iets aan doen, geen idee…
@Bridgetogantry jep. In de eerste lockdown moest ik ook ineens dagelijks 9-19 ipv 16u werken. En dan wilde m’n begeleider een afspraak plannen voor scriptie en zei ik: “Ja dat moet ik echt even met de ouders van m’n opvang clienten overleggen en kijken of m’n man dan geen overleg heeft ivm zoon…” en dan kreeg ik een sneer van: “Ja maar je bent ook gewoon student, als je wil studeren zul je daar ‘gewoon’ tijd voor moeten vrijmaken. Dit is namelijk heel belangrijk…” Of ze begonnen beetje verwijten te maken dat ze zonder mijn resultaten niet verder konden, en dan dacht ik echt: Joe. Ik heb hier ook niet om gevraagd hè?!
@Sazie ja ik denk dat ze die groep zéker een beetje vergeten! Iedereen die 30 is heeft een gezin en woont samen in hun ogen denk ik. Ofzo.