Caronatopic #8

Hier ook doodstil terwijl ik echt aan een mega drukke weg woon, wat een genot dit

6 likes

Hier zijn protesten aan de gang, ik woon in een boerendorp dus vraag me echt af wat ze er nu mee willen bereiken. Stelletje droeftoeters. Mobiele eenheid is ingezet en er vliegen al de hele tijd helicopters over

Ik vind het ook heerlijk. Normaal scheuren ze hier de hele avond voorbij inclusief harde bass uit de auto’s dus dit is echt een genot

2 likes

Hier om 9 uur ook vuurwerk. Dat je het er niet mee eens bent prima, maar waarom vuurwerk?

2 likes

Hier in amsterdam centrum is het net 15 minuten wat rustiger. Waren net nog behoorlijk veel mensen op straat. Maar ik zag ook best veel politie al voor bij komen.

1 like

Omdat je dan wel twee hele dingen doet die niet mogen? :woman_shrugging:t3: Stoeerrr

1 like

Ik zou nu wel door heel Nederland willen fietsen. Gewoon die complete stilte en verlatenheid ervaren, lijkt mij zo bijzonder. Volgens mij bekijk je plekken dan op een compleet andere manier dan normaal.

22 likes

Ik schaam me diep voor mijn dorp :rage::rage:

2 likes

Hahaha huh ik moet echt zoeken naar mensen op die foto’s

2 likes

Hier zijn ze ook vuurwerk aan het afsteken en er racen af en toe mensen voorbij met een politiewagen erachteraan :expressionless:

3 likes

200 (3)

11 likes

Ik moet gewoon een beetje grinniken om hoe dit klinkt als een slechte comedy.

13 likes

Ja… fietsen over de snelweg oid. Gewoon even kijken hoe rustig het is. Maar dat kan natuurlijk niet :crazy_face::see_no_evil:

3 likes

Ik woon aan een redelijk drukke weg en het is zo stil nu. Zie alleen thuisbezorgd scooters

3 likes

Haha goed punt

Ik hoop nu op zo’n teller komt met aantal boetes :upside_down_face:

25 likes

Ik zag het bericht van de ‘strijders’ inderdaad al voorbij komen :woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming:

1 like

Ja bizar! Ik kreeg net beelden via via te zien uit die plaats. Wat een droeftoeters :clown_face:

Het kijkt ook net zo weg eigenlijk. Al die mensen die buiten zijn omdat ze “verzet” willen plegen, maar dat eigenlijk alleen online durven of als niemand ze ziet. Ze weten niet hoe hard ze moeten rennen/fietsen/rijden als ze ook maar een glimp van een agent zien

Loopt hier iemand fluitend de hond uit te laten :joy::woman_facepalming:t3: Zo van: ‘ik mag wel naar buiten en jullie allemaal niet.’ Doodstil dus je hoort het ook nog de hele straat lang.

Totaal off-topic, maar ik móét het weten. Hoe maak je zo’n divider in je post, zoals in het laatste bericht van @Suikerklontje

Edit: Thanks voor het antwoord, moest het gelijk even testen :grin:

7 likes