Caronatopic #8

Hij is gelukkig al weer verwijderd :+1:t2:

1 like

Het is hier superstil en geen auto’s :open_mouth: Ik ga lekker slapen vannacht denk ik haha

9 likes

in Urk hebben ze alvast een teststraat in de fik gezet.

Hier is het ook echt zo heerlijk stil :grin::ok_hand:t2: We wonen in een dorp en hebben af en toe het idee dat de A2 voor onze deur loopt, maar nu geen hond (of nou ja, die wel) te bekennen.

1 like

Urk :woman_facepalming:t3:

1 like

jazeker, iemand op fb was het aan het streamen. Ze gaf ook commentaar.

“dit kan ik wel waarderen, teststraten zijn geldklopperij” oid.

1 like

lol…

Lol, mensen kunnen zeker geen goede rede met verklaring hebben om op straat te zijn.

Hier ook doodstil terwijl ik echt aan een mega drukke weg woon, wat een genot dit

6 likes

Hier zijn protesten aan de gang, ik woon in een boerendorp dus vraag me echt af wat ze er nu mee willen bereiken. Stelletje droeftoeters. Mobiele eenheid is ingezet en er vliegen al de hele tijd helicopters over

Ik vind het ook heerlijk. Normaal scheuren ze hier de hele avond voorbij inclusief harde bass uit de auto’s dus dit is echt een genot

2 likes

Hier om 9 uur ook vuurwerk. Dat je het er niet mee eens bent prima, maar waarom vuurwerk?

2 likes

Hier in amsterdam centrum is het net 15 minuten wat rustiger. Waren net nog behoorlijk veel mensen op straat. Maar ik zag ook best veel politie al voor bij komen.

1 like

Omdat je dan wel twee hele dingen doet die niet mogen? :woman_shrugging:t3: Stoeerrr

1 like

Ik zou nu wel door heel Nederland willen fietsen. Gewoon die complete stilte en verlatenheid ervaren, lijkt mij zo bijzonder. Volgens mij bekijk je plekken dan op een compleet andere manier dan normaal.

22 likes

Ik schaam me diep voor mijn dorp :rage::rage:

2 likes

Hahaha huh ik moet echt zoeken naar mensen op die foto’s

2 likes

Hier zijn ze ook vuurwerk aan het afsteken en er racen af en toe mensen voorbij met een politiewagen erachteraan :expressionless:

3 likes

200 (3)

11 likes

Ik moet gewoon een beetje grinniken om hoe dit klinkt als een slechte comedy.

13 likes