Ja… fietsen over de snelweg oid. Gewoon even kijken hoe rustig het is. Maar dat kan natuurlijk niet
Ik woon aan een redelijk drukke weg en het is zo stil nu. Zie alleen thuisbezorgd scooters
Haha goed punt
Ik hoop nu op zo’n teller komt met aantal boetes
Ik zag het bericht van de ‘strijders’ inderdaad al voorbij komen
Ja bizar! Ik kreeg net beelden via via te zien uit die plaats. Wat een droeftoeters
Het kijkt ook net zo weg eigenlijk. Al die mensen die buiten zijn omdat ze “verzet” willen plegen, maar dat eigenlijk alleen online durven of als niemand ze ziet. Ze weten niet hoe hard ze moeten rennen/fietsen/rijden als ze ook maar een glimp van een agent zien
Loopt hier iemand fluitend de hond uit te laten Zo van: ‘ik mag wel naar buiten en jullie allemaal niet.’ Doodstil dus je hoort het ook nog de hele straat lang.
Totaal off-topic, maar ik móét het weten. Hoe maak je zo’n divider in je post, zoals in het laatste bericht van @Suikerklontje
Edit: Thanks voor het antwoord, moest het gelijk even testen
Ik heb de neiging om zo meteen met de hond een rondje te gaan lopen door de buurt. Gewoon puur om te kijken of hier ook ‘relschoppers’ zijn. Maar gaat nergens over want ga normaal gezien ook niet verder met de hond dan zijdeur eruit en hoofd ingang weer naar binnen (als laatste rondje dus)
Het gaat er wel echt heftig aan toe nu
Ik denk dat ik hetzelfde filmpje heb gezien, waar de ME zo’n muur vormt om ze in te sluiten
En dat is Limburg? Frappant dat ze op rtl nieuws juist Rotterdam zuid hebben geïnterviewd en suggereerde dat het daar een groot probleem gaat worden ivm veel allochtonen. Daar hoor je niks over .
Maar hee nu kunnen de strijders wel over tien jaar tegen hun kinderen zeggen dat ze in het verzet zaten! Net als in de Tweede Wereldoorlog!! Alleen brachten ze met hun verzet levens in gevaar ipv levens te redden. Maar ach dat is natuurlijk bijzaak voor dit ongekend dappere volk.
Het moet toch gewoon mogelijk zijn om van Urk weer een eiland te maken en het af te zonderen van de rest van Nederland?
Haha vet droog dat commentaar. En die politieagent op de motor ook echt zo op z’n dooie gemak opstappen. Zo van shit, moet ik nu echt achter een fietser aan 🤦🏽
De reacties op Facebook zijn ook echt om te janken. Ik wil echt niet meer op deze planeet hoor
Nog dommer dan die pik in de USA die nog het pasje van zijn werk omhad toen ze het Kapitool bestormde.
Was hier wel echt rustig op de weg! Dacht dat ik nog gecontroleerd ging worden maar ze stonden blijkbaar voor iemand anders op de uitkijk.
Wel echt treurig dat bericht over die in de fik gestoken teststraat🙄
Mogen journalisten eigenlijk wel de straat op dan of wie filmt deze dingen allemaal?
Ja ook met werkgeversverklaring etc. Ik zat net een tweet dat een journalist een boete heeft gehad omdat zij/hij de werkgeversverklaring niet had