Caronatopic #8

Verder in dit draadje staat ook het moment dat ze geraakt wordt, die heeft wel goed pijn… De tering wat een klap

2 likes

Here’s to hoping it knocked some sense into her 🤌🏼

8 likes

De Telegraaf is ook een normale krant, wil niet zeggen dat ze kwaliteitsartikelen leveren

1 like

Ik had de Bild op de middelbare school altijd wel “hoog” haha. Wij moesten daar wel eens artikelen van lezen :sweat_smile:

Maar is dit echt :face_with_monocle: …?

Ik heb er een hard hoofd in

4 likes

Weten die mensen eigenlijk zelf wel waar ze voor demonstreren?

4 likes

Ja is echt een dailymail level krant

Maar de grootste scam is dat onze leraren altijd zeiden ~gEeN wiKiPeDiA~ want “daar kan iedereen zomaar iets opzetten” terwijl fuck wiki heeft ninja edits als je iets erin zet dat niet klopt. En dan mocht je wel gewoon letterlijke kattenbakondergrond als Telegraaf.nl gebruiken want “journalisten”.

11 likes

Een huisgenoot van mij is filmstudent en hij was in Eindhoven. Nou de beelden die hij stuurt zijn wel bizar. Ik ga vanavond denk ik even geen nieuws kijken, sneue mensen.

1 like

Hahah dit filmpje, zit een dude een minuut tegen te voorkant van een rijdende politie aan te leunen, gaat er zelf voor liggen en vervolgens hoor je “nou zeg hij wordt zomaar omver gereden!!!”. Is goed vriend

17 likes

True

Zou er animo zijn voor een anti corona gekkie/tokkie partij? Dat we al hun gebedstempels (zoals het station van fc Den Bosch) platgooien en hen allemaal uitzetten naar de noord-oost polder?

7 likes

Sowieso ben ik voor alle gekkies uit Den Bosch. Make Den Bosch great again

1 like

Na al die filmpjes zit ik ook echt in mijn preppersmodus.
Heb gelijk het gevoel dat ik weer moet hamsteren, want je weet maar nooit.

Onzin natuurlijk, maar mijn paniekmodus gaat aan. Gelukkig wonen we niet meer zo dicht bij het station.

2 likes

Maar oh oh wat is het een christelijk dorp… Iemand hier zei dat ze vinden dat ze alleen verantwoording hoeven af te leggen aan God. Vraag me echt af hoe ze dit dan allemaal zien te rijmen met het geloof…

3 likes

Mijn broertje werkt in een winkel op station Ehv die compleet geplunderd is. Ze hadden de winkel eerder al gesloten, maar waren nog wel ‘achter’ aanwezig. Op camera zagen ze dat er mensen aangestormd kwamen en de winkel bekogeld werd, toen zijn ze meteen weggegaan. Maar die filmpjes op twitter, de winkel is echt gesloopt.

7 likes

Hahaha.

Urkers: ‘Only God can judge me!!’
God: ‘Jullie zijn fucking idioten.’

32 likes

:persevere::persevere::persevere:Ugh

Oh dat is echt kut dat je in die modus gaat :pensive: Het is gelukkig maar een klein deel van de mensen die zo dom doet!

dit soort demonstraties/rellen zijn er toch ook niet in andere landen geweest?! Voor de mensen die hier buiten nederland wonen.

1 like

Ik weet niet

Maar 8 kinderen nemen
Ze geen enkele uitlaatklep gunnen en ze hun hele leven vertellen dat het leven eigenlijk toch niks waard is

Het lijkt geen succesrecept

8 likes

Het slaat ook nergens op, ze willen meer vrijheid, de maatregelen zijn te streng en dit raakt ondernemers en de horeca te hard. Moet je vooral alles slopen wat die ondernemers nog wel hebben

12 likes

Pfff net klaar met werken dus zodra ik m’n telefoon weer kon pakken meteen erachter gekomen dat de pleuris weer is uitgebroken in het land. “Protesteren tegen maatregelen” Ja joh. Mensen zijn echt te dom om te poepen, ze verpesten echt alles voor iedereen

6 likes