Caronatopic #8

Ik zat net veel te scrollen op facebook (moet je ook niet doen eigenlijk) maar echt what the fuck…
“Het zijn de romeo’s die beginnen en de politie is de enige die geweld gebruikt.”
“Demonstreren is mijn grondrecht.”
“De schapen moeten wakker worden, dit is de stap naar dictatuur van Rutte.”

Als ik de filmpjes zo zie, dan zie ik vooral relnichten die komen om te slopen.
Bedoel het lijkt mij niet dat je de halve fietsenstalling voor het station leegtrekt en in de fik zet, omdat je aandacht wil vragen voor de mentale en fysieke toestand van kinderen en jongeren ten tijde van Corona.

7 likes

Hahaha

Het is altijd me fave als mensen die zelf naar illegale demonstraties gaan en niet willen luisteren, daarna gaan zeiken dat ze pijn hebben

63 likes

Ja het zijn voor een groot deel relschoppers die er op af komen. Echt onvoorstelbaar.

Ik woon vlak bij museumplein en ik was net even uit mijn buurt weg. Ik kwam thuis en voor de tweede week achter elkaar hoorde ik alleen maar politie helicopters en sirenes etc. Er zijn zooo vaak demonstraties op museumplein geweest die ik alleen doorhad als ik er toevallig een foto van zag of er toevallig langs kwam.

En vervolgens zie ik afschuwelijke beelden uit eindhoven voorbij komen. En lees je dat politie wordt bekogeld met messen en stenen en weet ik veel wat. Echt onvoorstelbaar dat mensen zo flippen.

Mag dit in een spoiler? :face_with_hand_over_mouth: heb net ook dat gifje voorbij zien komen op whatsapp. Heftig.

Het zijn 8 pixels

Kan je wel mee dealen

36 likes

Ik sta er ook zo in, ook even fijn om te lezen. Het lijkt dan alsof de wereld een beetje is gek geworden of aan het doorslaan is, maar het is inderdaad maar een hele kleine groep mensen.
De meeste mensen zijn lief voor elkaar en hebben begrip voor de situatie en het beste met elkaar voort etc. Daar wil ik nu meer weer een beetje op focussen anders krijg ik zo’n sip gevoel.

1 like

Waarom gaan mensen ervanuit dat we Duits kennen?

Niet dat ik dit überhaupt ga lezen maar toch

12 likes

image

En zo is het gewoon.

58 likes

Verder in dit draadje staat ook het moment dat ze geraakt wordt, die heeft wel goed pijn… De tering wat een klap

2 likes

Here’s to hoping it knocked some sense into her 🤌🏼

8 likes

De Telegraaf is ook een normale krant, wil niet zeggen dat ze kwaliteitsartikelen leveren

1 like

Ik had de Bild op de middelbare school altijd wel “hoog” haha. Wij moesten daar wel eens artikelen van lezen :sweat_smile:

Maar is dit echt :face_with_monocle: …?

Ik heb er een hard hoofd in

4 likes

Weten die mensen eigenlijk zelf wel waar ze voor demonstreren?

4 likes

Ja is echt een dailymail level krant

Maar de grootste scam is dat onze leraren altijd zeiden ~gEeN wiKiPeDiA~ want “daar kan iedereen zomaar iets opzetten” terwijl fuck wiki heeft ninja edits als je iets erin zet dat niet klopt. En dan mocht je wel gewoon letterlijke kattenbakondergrond als Telegraaf.nl gebruiken want “journalisten”.

11 likes

Een huisgenoot van mij is filmstudent en hij was in Eindhoven. Nou de beelden die hij stuurt zijn wel bizar. Ik ga vanavond denk ik even geen nieuws kijken, sneue mensen.

1 like

Hahah dit filmpje, zit een dude een minuut tegen te voorkant van een rijdende politie aan te leunen, gaat er zelf voor liggen en vervolgens hoor je “nou zeg hij wordt zomaar omver gereden!!!”. Is goed vriend

17 likes

True

Zou er animo zijn voor een anti corona gekkie/tokkie partij? Dat we al hun gebedstempels (zoals het station van fc Den Bosch) platgooien en hen allemaal uitzetten naar de noord-oost polder?

7 likes

Sowieso ben ik voor alle gekkies uit Den Bosch. Make Den Bosch great again

1 like

Na al die filmpjes zit ik ook echt in mijn preppersmodus.
Heb gelijk het gevoel dat ik weer moet hamsteren, want je weet maar nooit.

Onzin natuurlijk, maar mijn paniekmodus gaat aan. Gelukkig wonen we niet meer zo dicht bij het station.

2 likes