Caronatopic #8

Alsnog een kleine minderheid

Maar veel van die Corona mensen hebben van twitteren hun fulltime bezigheid gemaakt. Dus ze lijken gewoon aanweziger, omdat normale mensen niet in de zelfde mate de behoefte voelen hun mening op Twitter te delen.

Klikte net op een account met 600 volgers maar en 120.000 tweets. Die man tweet alleen maar haat, dag in dag uit. Maar heeft amper volgers.

4 likes

Ik wil trouwens even zeggen dat ik dit topic echt fijn vindt. Mensen hier schoppen niet tegen de regels, maar behandelen elkaar echt met respect.

15 likes

Wat erg! Echt waar is dit toch weer voor nodig. Dit is gewoon rellen om het rellen

1 like

Och dat filmpje van het politiepaard dat door de stad rent, ik vind het zo bizar en zielig 🥲

7 likes

Dat filmpje van een jumbo die geplunderd wordt… dat zijn echt alleen maar kereltjes van een jaar of 16. wtf

2 likes

Jeetje die filmpjes momenteel uit EHV. Dat station plunderen, blijkbaar een politiebusje gejat? Echt waar gaat dit naartoe (ja nergens, stel kansloze idioten). Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor maar merk wel dat ik er mega boos van word

3 likes

Ik heb de hele dag het nieuws genegeerd, dus misschien komt het daarom wat harder binnen maar ik schrik echt van alle beelden. Maak me zorgen om collega’s die vanavond en vannacht alleen in hun auto zorg mogen gaan leveren in Eindhoven. Om tijdens een avondklok te gaan werken vond ik al bizar, maar dit geeft het toch wel een andere lading.

14 likes

Echt om te janken joh. Ik woon al 7 jaar niet meer in Eindhoven, maar mijn hart breekt echt als ik dit allemaal zie.

6 likes

Ik word zo fucking kwaad van al die mensen

7 likes

Een influencer was bij die demonstratie in Amsterdam aanwezig om te “reporten”, en deed hier live verslag van op insta. nou het was niet normaal! En andere influencers reageerden daar nog “grappig” op door live te zeggen “pak ook stenen” etc pfff vond het maar heftig. Heb het snel afgezet

Ik vraag me dus af t of die mensen dan savonds hun tanden staan te poetsen; zichzelf in de spiegel kunnen aankijken en dan serieus denken “lekker gewerkt pik”. In welke wereld is het normaal dat je gebouwen en auto’s in brand steekt omdat je je zin niet krijgt?

52 likes

Behalve als je baas ook een soort demonstrant is.

Ik doe mee, ik ben wel penningmeester en regel de teamuitjes via zoom

2 likes

Ik zat te bedenken wat ik deze mensen toewens; dit is het precies XD. Hopelijk een fijn gat in hun CV zodat ze aan een toekomstige werkgever mogen uitleggen dat ze zo nodig een stad wilden slopen omdat ze niet naar de kroeg mochten.

3 likes

Mijn vriend liet me een filmpje zien van de rellen en ME daarbij, zag gewoon een kerel met een zwaard. Een fucking ZWAARD? Hij ramt ook keihard in op die politieagent. Doei he, da’s gewoon poging tot doodslag?

6 likes

Huh hoe kom je uberhaupt aan een zwaard :scream:

Ik zag net ook een filmpje van een vrouw met een half lege fles wijn in haar hand. Dat vond ik al bijzonder :joy: Alsof ze koningsdag aan het vieren was

Ik word zooo kwaad van die relschoppers. Demonstreren omdat je de maatregelen zo erg vindt, maar we de winkels plunderen van mensen die het al zwaar genoeg hebben??

Van mij mag het leger ingezet worden tegen dit soort tuig kijken of ze dan nog zo stoer zijn

9 likes

Ik zag bij die livestream ook een vrouw met een kinderwagen lopen (kindje erin). Volgens mij ging ze gewoon ff een blokkie om, maar blijf dan niet kijken en ren weg. Je bent met je FUCKING KIND

11 likes

Omg m’n (zwaar christelijke) zus stuurt een document door in de familie app waarin ‘bewijs’ wordt geleverd dat het corona vaccin schadelijk is en dat het één groot complot is, echt hou op hoor. Met ‘bron’vermeldingen naar oa youtubefilmpjes en websites als frontnieuws en humans are free. Ik vind het zo kwalijk en beangstigend dat hiermee mensen angst wordt aangejaagd.

Maar ergens is het ook lachwekkend, las bijv dit stukje waar Tien van wil ongetwijfeld hard giechelend van klaarkomt

5 likes

:joy::joy::joy: sorry ik wilde je niet outen! Ik snap je protest wel tegen de avondklok. Valt overdag veel meer op als je met een wijnfles rond loopt

4 likes