Caronatopic #8

Maar oh oh wat is het een christelijk dorp… Iemand hier zei dat ze vinden dat ze alleen verantwoording hoeven af te leggen aan God. Vraag me echt af hoe ze dit dan allemaal zien te rijmen met het geloof…

3 likes

Mijn broertje werkt in een winkel op station Ehv die compleet geplunderd is. Ze hadden de winkel eerder al gesloten, maar waren nog wel ‘achter’ aanwezig. Op camera zagen ze dat er mensen aangestormd kwamen en de winkel bekogeld werd, toen zijn ze meteen weggegaan. Maar die filmpjes op twitter, de winkel is echt gesloopt.

7 likes

Hahaha.

Urkers: ‘Only God can judge me!!’
God: ‘Jullie zijn fucking idioten.’

32 likes

:persevere::persevere::persevere:Ugh

Oh dat is echt kut dat je in die modus gaat :pensive: Het is gelukkig maar een klein deel van de mensen die zo dom doet!

dit soort demonstraties/rellen zijn er toch ook niet in andere landen geweest?! Voor de mensen die hier buiten nederland wonen.

1 like

iemand hier op FF zat pas een keer na te denken over wat er van dit soort types overblijft als wij straks allemaal weer door gaan met ons leven. ik kijk met veel plezier uit naar dat moment.

2 likes

Ik weet niet

Maar 8 kinderen nemen
Ze geen enkele uitlaatklep gunnen en ze hun hele leven vertellen dat het leven eigenlijk toch niks waard is

Het lijkt geen succesrecept

8 likes

Het slaat ook nergens op, ze willen meer vrijheid, de maatregelen zijn te streng en dit raakt ondernemers en de horeca te hard. Moet je vooral alles slopen wat die ondernemers nog wel hebben

12 likes

Pfff net klaar met werken dus zodra ik m’n telefoon weer kon pakken meteen erachter gekomen dat de pleuris weer is uitgebroken in het land. “Protesteren tegen maatregelen” Ja joh. Mensen zijn echt te dom om te poepen, ze verpesten echt alles voor iedereen

6 likes

En dan een winkels plunderen en auto’s in de fik steken. Wow echt bedankt enorme verzetshelden die jullie zijn.

21 likes

Alsnog een kleine minderheid

Maar veel van die Corona mensen hebben van twitteren hun fulltime bezigheid gemaakt. Dus ze lijken gewoon aanweziger, omdat normale mensen niet in de zelfde mate de behoefte voelen hun mening op Twitter te delen.

Klikte net op een account met 600 volgers maar en 120.000 tweets. Die man tweet alleen maar haat, dag in dag uit. Maar heeft amper volgers.

4 likes

Ik wil trouwens even zeggen dat ik dit topic echt fijn vindt. Mensen hier schoppen niet tegen de regels, maar behandelen elkaar echt met respect.

15 likes

Wat erg! Echt waar is dit toch weer voor nodig. Dit is gewoon rellen om het rellen

1 like

Och dat filmpje van het politiepaard dat door de stad rent, ik vind het zo bizar en zielig 🥲

7 likes

Dat filmpje van een jumbo die geplunderd wordt… dat zijn echt alleen maar kereltjes van een jaar of 16. wtf

2 likes

Jeetje die filmpjes momenteel uit EHV. Dat station plunderen, blijkbaar een politiebusje gejat? Echt waar gaat dit naartoe (ja nergens, stel kansloze idioten). Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor maar merk wel dat ik er mega boos van word

3 likes

Ik heb de hele dag het nieuws genegeerd, dus misschien komt het daarom wat harder binnen maar ik schrik echt van alle beelden. Maak me zorgen om collega’s die vanavond en vannacht alleen in hun auto zorg mogen gaan leveren in Eindhoven. Om tijdens een avondklok te gaan werken vond ik al bizar, maar dit geeft het toch wel een andere lading.

14 likes

Echt om te janken joh. Ik woon al 7 jaar niet meer in Eindhoven, maar mijn hart breekt echt als ik dit allemaal zie.

6 likes

Ik word zo fucking kwaad van al die mensen

7 likes

Een influencer was bij die demonstratie in Amsterdam aanwezig om te “reporten”, en deed hier live verslag van op insta. nou het was niet normaal! En andere influencers reageerden daar nog “grappig” op door live te zeggen “pak ook stenen” etc pfff vond het maar heftig. Heb het snel afgezet