Caronatopic #8

Dit “bewijs” escaleert ook echt volkomen. Hoe bedenken mensen ook zoiets haha.

1 like

Antwoord gevonden!

6 likes

Bahahhah bronvermelding naar een youtube filmpje

Wat erg dat dat mensen hier zo in mee gaan. En dan zijn wij zogenaamd schapen omdat we naar de overheid luisteren :sweat_smile:

Wel echt angstaanjagend want dit gaat echt van kwaad tot erger ben ik bang

1 like

Wat ik hier dus altijd zo frustrerend aan vind, is dat die mensen zo enorm zijn gaan geloven in deze bullshit dat het heel veel energie kost om met ze in gesprek te gaan erover. Doet me denken aan die uitsprak over schaken met een duif:

“Arguing with an idiot is like playing chess with a pigeon. It’ll just knock over all the pieces, shit on the board, and strut about like it’s won anyway.”

Uiteindelijk denk ik dan laat maar zitten en geloof wat je wilt geloven

11 likes

Fantasy fair

6 likes

Ja ik vind het ook heel frustrerend. Ik kan zeggen wat ik wil maar m’n zus is toch al overtuigd van haar beeld van de waarheid en ze zal altijd wel een argument vinden dat in haar straatje past

Wel mooi, m’n broer vroeg of ze een samenvatting kon geven want t document is 15 pagina’s. Zegt m’n schoonzus ‘hier heb je maar een woord voor nodig, complottheorie’ lol

29 likes

Dit is voer voor het complottopic though, dit is een topic voor feiten. Al ben ik er persoonlijk voorstander van om dit soort dingen sowieso niet verder te verspreiden, ook niet om erom te lachen of je te verbazen of wat dan ook, want je werkt zo zelf net zo goed mee aan wat ze willen. Maar goed als het dan toch gebeurt doe het dan even daar waar het thuishoort.

3 likes

Zo bizar. Blij dat ik niet in het centrum woon.

1 like

Maar wat denken al die “demonstranten” nu. Alsof het kabinet nu gaat zeggen “wow ja sorry guys jullie hebben helemaal gelijk. Morgen gooien we de winkels en horeca weer open. Mondkapjes hoeven niet meer en ga maar lekker knuffelen.”

35 likes

Vier op de tien inwoners van Israël hebben al een prik gehad. Maar geen woord over de Palestijnen die nog nul prikken hebben gehad :angry:

27 likes

Pepperspray, naar verluidt. Nog steeds crazy maar het is geen zoutzuur ofzo gelukkig

1 like

Ik geloof niet dat het echt allemaal demonstranten zijn. Maar juist ook echte relschoppers die nu niet meer in een stadion mogen zitten en hier “kansen” zien.

6 likes

Of dat stadion er wat mee te maken heeft betwijfel ik, maar het zijn idd genoeg jongeren die die rellen stoer vinden en niet alleen maar demonstranten

4 likes

Aan de filmpjes op twitter te zien gaat het hier in Den Haag ook flink de verkeerde kant op, zoveel mensen bij elkaar, scooters die in de fik worden gestoken.

Is dit geschreven door deze vrouw

https://youtu.be/bntfUA6TmLs

Edit: waarom komt er geen preview :thinking:

wat een stel bavianen zeg, het is wel duidelijk dat beschaving slechts een dun laagje is.

5 likes

Whahahah ik moet te hard lachen om de drinkhoorn :joy::joy::joy: Again hoe kom je er aan? En hoezo bedenk je die mee te nemen? :joy:

Ik schaam me zo als ik al die filmpjes zie :sweat:

2 likes

Wat was dit voor een concert, klinkt superleuk met zwaarden!

1 like

Ik doe een gok: Keltische punk of Folkmetal. (In een vorig leven was ik hier wel eens bij, vandaar ook mijn beknopte kennis over de fantasy fair, haha.)

2 likes