Caronatopic #8

Ik vraag me dus af t of die mensen dan savonds hun tanden staan te poetsen; zichzelf in de spiegel kunnen aankijken en dan serieus denken “lekker gewerkt pik”. In welke wereld is het normaal dat je gebouwen en auto’s in brand steekt omdat je je zin niet krijgt?

52 likes

Behalve als je baas ook een soort demonstrant is.

Ik doe mee, ik ben wel penningmeester en regel de teamuitjes via zoom

2 likes

Ik zat te bedenken wat ik deze mensen toewens; dit is het precies XD. Hopelijk een fijn gat in hun CV zodat ze aan een toekomstige werkgever mogen uitleggen dat ze zo nodig een stad wilden slopen omdat ze niet naar de kroeg mochten.

3 likes

Mijn vriend liet me een filmpje zien van de rellen en ME daarbij, zag gewoon een kerel met een zwaard. Een fucking ZWAARD? Hij ramt ook keihard in op die politieagent. Doei he, da’s gewoon poging tot doodslag?

6 likes

Huh hoe kom je uberhaupt aan een zwaard :scream:

Ik zag net ook een filmpje van een vrouw met een half lege fles wijn in haar hand. Dat vond ik al bijzonder :joy: Alsof ze koningsdag aan het vieren was

Ik word zooo kwaad van die relschoppers. Demonstreren omdat je de maatregelen zo erg vindt, maar we de winkels plunderen van mensen die het al zwaar genoeg hebben??

Van mij mag het leger ingezet worden tegen dit soort tuig kijken of ze dan nog zo stoer zijn

9 likes

Ik zag bij die livestream ook een vrouw met een kinderwagen lopen (kindje erin). Volgens mij ging ze gewoon ff een blokkie om, maar blijf dan niet kijken en ren weg. Je bent met je FUCKING KIND

11 likes

Omg m’n (zwaar christelijke) zus stuurt een document door in de familie app waarin ‘bewijs’ wordt geleverd dat het corona vaccin schadelijk is en dat het één groot complot is, echt hou op hoor. Met ‘bron’vermeldingen naar oa youtubefilmpjes en websites als frontnieuws en humans are free. Ik vind het zo kwalijk en beangstigend dat hiermee mensen angst wordt aangejaagd.

Maar ergens is het ook lachwekkend, las bijv dit stukje waar Tien van wil ongetwijfeld hard giechelend van klaarkomt

5 likes

:joy::joy::joy: sorry ik wilde je niet outen! Ik snap je protest wel tegen de avondklok. Valt overdag veel meer op als je met een wijnfles rond loopt

4 likes

Dit “bewijs” escaleert ook echt volkomen. Hoe bedenken mensen ook zoiets haha.

1 like

Antwoord gevonden!

6 likes

Bahahhah bronvermelding naar een youtube filmpje

Wat erg dat dat mensen hier zo in mee gaan. En dan zijn wij zogenaamd schapen omdat we naar de overheid luisteren :sweat_smile:

Wel echt angstaanjagend want dit gaat echt van kwaad tot erger ben ik bang

1 like

Wat ik hier dus altijd zo frustrerend aan vind, is dat die mensen zo enorm zijn gaan geloven in deze bullshit dat het heel veel energie kost om met ze in gesprek te gaan erover. Doet me denken aan die uitsprak over schaken met een duif:

“Arguing with an idiot is like playing chess with a pigeon. It’ll just knock over all the pieces, shit on the board, and strut about like it’s won anyway.”

Uiteindelijk denk ik dan laat maar zitten en geloof wat je wilt geloven

11 likes

Fantasy fair

6 likes

Ja ik vind het ook heel frustrerend. Ik kan zeggen wat ik wil maar m’n zus is toch al overtuigd van haar beeld van de waarheid en ze zal altijd wel een argument vinden dat in haar straatje past

Wel mooi, m’n broer vroeg of ze een samenvatting kon geven want t document is 15 pagina’s. Zegt m’n schoonzus ‘hier heb je maar een woord voor nodig, complottheorie’ lol

29 likes

Dit is voer voor het complottopic though, dit is een topic voor feiten. Al ben ik er persoonlijk voorstander van om dit soort dingen sowieso niet verder te verspreiden, ook niet om erom te lachen of je te verbazen of wat dan ook, want je werkt zo zelf net zo goed mee aan wat ze willen. Maar goed als het dan toch gebeurt doe het dan even daar waar het thuishoort.

3 likes

Zo bizar. Blij dat ik niet in het centrum woon.

1 like

Maar wat denken al die “demonstranten” nu. Alsof het kabinet nu gaat zeggen “wow ja sorry guys jullie hebben helemaal gelijk. Morgen gooien we de winkels en horeca weer open. Mondkapjes hoeven niet meer en ga maar lekker knuffelen.”

35 likes

Vier op de tien inwoners van Israël hebben al een prik gehad. Maar geen woord over de Palestijnen die nog nul prikken hebben gehad :angry:

27 likes