Pepperspray, naar verluidt. Nog steeds crazy maar het is geen zoutzuur ofzo gelukkig
Ik geloof niet dat het echt allemaal demonstranten zijn. Maar juist ook echte relschoppers die nu niet meer in een stadion mogen zitten en hier ākansenā zien.
Of dat stadion er wat mee te maken heeft betwijfel ik, maar het zijn idd genoeg jongeren die die rellen stoer vinden en niet alleen maar demonstranten
Aan de filmpjes op twitter te zien gaat het hier in Den Haag ook flink de verkeerde kant op, zoveel mensen bij elkaar, scooters die in de fik worden gestoken.
wat een stel bavianen zeg, het is wel duidelijk dat beschaving slechts een dun laagje is.
Whahahah ik moet te hard lachen om de drinkhoorn Again hoe kom je er aan? En hoezo bedenk je die mee te nemen?
Ik schaam me zo als ik al die filmpjes zie
Wat was dit voor een concert, klinkt superleuk met zwaarden!
Ik doe een gok: Keltische punk of Folkmetal. (In een vorig leven was ik hier wel eens bij, vandaar ook mijn beknopte kennis over de fantasy fair, haha.)
Ik schaam me echt een beetje (heel erg) voor onze samenleving als ik zie wat er nu weer gebeurd vandaagā¦
Ik kan er gewoon niet bij dat mensen het in hun hoofd halen dit soort dingen te doen. Echt wat bezielt je om geweld en vernielingen te plegen. En dan zie ik idd nu beelden van Den Haag ook uit te hand lopen en dan zakt de moed me een beetje in de schoenenā¦
De overheid doet alles fout maar gedrag wat zij vertonen is wel gerechtvaardigd. Houd toch op zegā¦
Edit: driedubbele herhaling dit van alles wat jullie al gezegd hebben maar moest er even uit
Ik hoop dat hij snel weer terecht is gekomen op de juiste plek.
Naja niet uit zichzelf natuurlijk maar dat hij snel is gevangen.
Ja politie heeft inmiddels gemeld dat het goed gaat met het paard en ook met de berijder
Echt zielig. En die tegels zijn ook gevaarlijk, ben daar ook al twee keer gevallen
In mijn stad zijn ze nu ook aan het rellen. Vuurwerkbommen, ruiten ingeslagen en stoeptegels naar politie gegooid. Wel een vrij klein groepje in zoverre ik kan zien maar echt zo beschamend. Te triest dit soort mensen
Fijn!
Oh nee
In Den Haag, Tilburg en Venlo gaat het nu ook los
Ja in een van die drie steden woon ik dus
Ik weet niet zo goed waar ik mān gevoel kwijt moet, maar omdat het corona gerelateerd is en ik even niemand heb doe ik het maar hier.
Ik voel me zo down de laatste dagen.
Ik woon alleen, ik werk thuis en zie soms dagen achter elkaar geen mens.
Ik ben van nature een einzelganger, maar ik zit nu al bijna een jaar in mān eentje tussen dezelfde 4 muren.
En ja, ik ga elke dag wandelen of fietsen, leen af en toe de hond van de buren, zorg goed voor mezelf, maak een praatje op straat of Skype soms met een vriend of vriendin. Maar het verzadigd niet meer, ofzo? Ik kan het niet goed uitleggen.
Elke godvergeten dag is exact hetzelfde. Al mijn vrienden wonen samen en/of hebben kinderen, dus heb nog heel weinig aansluiting. Ik voel me af en toe een beetje vergeten, ofzo.
Iemand die dat gevoel herkent?
Ik word gek van alle woede, het fake nieuws, het onbegrip en de verdeeldheid.
Ik denk oprecht dat het niet corona is die āonsā er onder krijgt, maar al die blinde woede.
Heb gewoon een kut dag, denk ik, en morgen gaat het vast beter, maar alles vliegt me even naar mān strot.
Denken mensen nou echt dat ze in āhet verzetā zitten door 16 jarige vakkenvullers lastig te vallen met een leeggeplunderde winkel