Ja tuurlijk herkennen we dat, het is ook zwaar. Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen maar take care
Ja helaas ook herkenbaar (zie ook het āleed dat single heetā topic). Probeer elke dag gewoon te nemen zoals die komt en te genieten van de kleine dingen. Morgen is weer een nieuwe dag
Edit: dat laatste klinkt bijna sarcastisch. Maar ik bedoelde dus dat het na een nachtje slapen er vaak al veel zonniger uit kan zien
Godsamme dit klopt ook gewoon van geen kanten, echt gevalletje klok en klepel, ik dacht dat ik het leuk zou vinden als iedereen het de hele dag over moleculaire biologie had maar kan het publieke debat plz gewoon weer over DrƩ en Monique gaan
Een collega van mijn vriend (wijkverpleging) is onder begeleiding van politie haar route aan het hebben. In Tilburg west gaat het blijkbaar helemaal los. Echt mensen doe normaal
Ik wil graag dat iedereen die demonstreert op Urk wordt gezet en dat we als Nederland officieel afstand doen van Urk
Nou nu ook in Enschede, Best, Almelo, Helmond als ik Twitter mag gelovenš
Edit: Stein en Roermond ook
Hartje voor support. Ik ben en woon ook alleen. Ik heb het gevoel nu meer in woede die ik voel hoe idioot mensen zich gedragen met die rellen.
Maar ik gebruik deze tijd nu gewoon heel veel voor mezelf. Dingen waar ik zelf heel blij van word, thuis sporten, uitgebreid koken, focus op mijn werk dat soort dingen.
Ik hoor ook opeens continu knallen vuurwerk en geschreeuw van groepen mannen/mensen die langslopen/langsrijden. What the fuck denken al die relschoppers hiermee te bereiken dan?
Hier in de stad waar ik woon ook⦠Allemaal ruiten worden ingeschopt/geslagen van winkels, auto"s in de brand gestoken, politie bekogeld. Vind het zo akelig
Ik hoop ook dat de schade meevalt voor de winkeliers/horeca want die hebben het toch al zo zwaar.
Ik heb net filmpjes van mijn stad gezien en schade tot nu toe lijkt echt groot bij winkels pff.
Ah ja ik kan me voorstellen dat het ontzettend ingrijpend is om zoān lange tijd zijn. Het is ook zo uitzichtloos omdat we niet weten hoelang het nog duurt. Misschien is het idee om wat coronaproof dingen te doen. Een vriendin is ook helemaal alleen en zij gaat wel eens koffiedrinken en āuit etenā met vriendinnen ieder vanuit zān eigen auto naast elkaar met ramen open. Toch iets ander contact dan alleen kaar vanuit huis alleen zittend.
zag ook laatst dat mensen online Catan speelden met beeldbellen erbij. Wat kleine dingetjes die de dagen wat anders makenā¦
Wat iemand hierboven al zei, balen en rot voelen mag er ook zijn. Morgen weer een nieuwe, hopelijke blijere dag
Zag net de beelden van het Museumplein voorbij komen op AT5, man man man. Ze moeten zich echt doodschamen. Ook nog iemand die zei: āze moeten die paarden afmaken, super oneerlijk om met met paarden tegenover ons te staanā.
Wtf, dan is er toch iets mis met je als je dit durft te zeggen?
Wat pas oneerlijk is, is het feit dat we door dit soort achterlijk gedrag nog langer in deze situatie blijven zitten. Ik ben echt zo boos, doe ff normaal ofzo? Echt waar gaat het heen met de wereld
EN hoe is het met het paard!?
Ik ook. Ben er ook zo zo zo klaar mee. Fucking egoĆÆsme.
En die loopt tot 1 feb las ik net.
Stond al ergens op internet dat het oke is met het paard.
Het paard is ok las ik op twitter! Had de politie zelf getweet!
Eh meit daar zijn 50+ mensen bij omgekomen in LA, het ging om racisme (Rodney King) dus je vergelijking is bijna zo ongepast als de avondklok vergelijken met WO2.
Doe maar niet