Caronatopic #8

Sorry is de categorie: steden waar je nog niet dood gevonden wil worden?

49 likes

Zo’n paard kan een bejaarde opstakel wel aan zeg maar

Die dingen zijn een soort Hummers als ze eenmaal gaan. Zal geen krasje op zitten gok ik

@Lula had jij nou zo’n hekel aan Helmond?

1 like

Ik denk dat iedereen dit soort dagen heeft. En t is ook gewoon heftig wel. Soms denk ik oom wel is dit echt. Maak ik dit echt mee. Gelukkig komen er ook altijd wel goede dagen weer. Maar weet dat je niet alleen bent. En t komt goed ooit. Echt.

Hier een persoonlijk overwinninkje. Ik heb heel vaak keelpijn. Nu sinds de winkels dicht zijn al stuk minder. Maar vandaag opeens wel weer. 3x raden waar ik gister was, mn werk. Heb t standaard na mn werk. Maar dacht altijd van t praten. Maar gister waren we niet open dus stuk minder gepraat. Maar die lucht in de toko is blijkbaar gewoon echt niet goed ofzo. En ja mocht t morgen/overmorgen nog zo zijn doen we een test. Oh maar de overwinning was dat ik voor t eerst niet help corona dacht maar kuthemašŸ˜‚

1 like

Ik leef nog denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar hij was gevallen :disappointed_relieved:

2 likes

Zijn er mensen die geen hekel hebben aan Helmond?

8 likes

Off topic maar het slaat eigenlijk nergens op dat Almelo bestaat want niemand wil er dood gevonden worden en (toekomstige) ouders willen niet dat hun kind er geboren wordt

2 likes

Haha waar woon jij? Want als het zo doorgaat dan is jouw stad misschien ook wel zo aan de beurt? :sweat_smile:
(Ja sorry, ik vind stad haten altijd een beetje flauw)

14 likes

True :grinning_face_with_smiling_eyes: en provincie waar ook hier vaak op gehaat wordt :raising_hand_woman:t2:
En alsnog woon ik er dus wel graag. Zo raar

3 likes

Ja wtf en ik zag een filmpje waar mensen een Albert Heijn in Tilburg proberen te rammen. Wat wil je daar precies mee bereiken ook, aan ze laten weten dat je het niet eens bent met de avondklok? Ik denk dat de vakkenvullers en hun teamleiders daar inderdaad wel verandering in kunnen brengen, nice try.

17 likes

Ze hebben scheen beschermers om dat scheelt echt heel veel. Alsnog heel zielig dat hij is gevallen maar paarden kunnen gelukkig echt wel wat hebben! Ik heb op de manage ook wel eens gehad dat ik op een glad stuk liep met een paard, ze schrok ergens van trok zich los en viel zo een beetje op de zelfde manier en was ook helemaal in orde.

2 likes

Hier in Roermond zijn ze ook al het winkelcentrum binnen en ramen ingegooid van kroegen. Eigenlijk hoort dit niet eens in dit topic aangezien het geen fuck meer met corona te maken heeft die idiote rellen.

Ben benieuwd hoe de cijfers weer gaan oplopen na vandaagā˜¹ļø

2 likes

Ja zag ik, maar daarna rende ie nog een heel eind

Zolang ze geen benen breken kunnen ze vrij veel hebben gelukkig.

3 likes

Het mooiste, leukste en het meest hoogopgeleide stadsie van het land :heart::white_heart:

9 likes

Wat dat betreft kunnen ze beter het Catshuis bestormen ofzo? Alle mensen die nu hier last van hebben kunnen er geen fuck aan veranderen…

1 like

Volgens mij hebben veel Brabanders iets tegen Helmond haha, bij mij vroeger was dat ook altijd een ding

Edit: Snollebollekes zingt ook niet voor niets: ā€˜Komde uit Helmond? Maakt niet uit’

18 likes

Ik denk dat Almelo alleen maar bestaat zodat mensen Hengelo iets hebben om op neer te kijken.

11 likes

De laatste tweet van de FvD is een soort trump die de riots aanspoorde :scream::disappointed_relieved:

Zag hem doordat iemand in mijn tijdlijn het deelde en wordt er gewoon misselijk van.

6 likes