Caronatopic #8

Ik hoop dat hij snel weer terecht is gekomen op de juiste plek.

Naja niet uit zichzelf natuurlijk maar dat hij snel is gevangen.

1 like

Ja politie heeft inmiddels gemeld dat het goed gaat met het paard en ook met de berijder

31 likes

Echt zielig. En die tegels zijn ook gevaarlijk, ben daar ook al twee keer gevallen :cry:

1 like

In mijn stad zijn ze nu ook aan het rellen. Vuurwerkbommen, ruiten ingeslagen en stoeptegels naar politie gegooid. Wel een vrij klein groepje in zoverre ik kan zien maar echt zo beschamend. Te triest dit soort mensen :rage:

Fijn!

1 like

Oh nee :scream:

In Den Haag, Tilburg en Venlo gaat het nu ook los :sob:

Ja in een van die drie steden woon ik dus :sob:

1 like

Ik weet niet zo goed waar ik m’n gevoel kwijt moet, maar omdat het corona gerelateerd is en ik even niemand heb doe ik het maar hier.

Ik voel me zo down de laatste dagen.

Ik woon alleen, ik werk thuis en zie soms dagen achter elkaar geen mens.
Ik ben van nature een einzelganger, maar ik zit nu al bijna een jaar in m’n eentje tussen dezelfde 4 muren.

En ja, ik ga elke dag wandelen of fietsen, leen af en toe de hond van de buren, zorg goed voor mezelf, maak een praatje op straat of Skype soms met een vriend of vriendin. Maar het verzadigd niet meer, ofzo? Ik kan het niet goed uitleggen.

Elke godvergeten dag is exact hetzelfde. Al mijn vrienden wonen samen en/of hebben kinderen, dus heb nog heel weinig aansluiting. Ik voel me af en toe een beetje vergeten, ofzo.
Iemand die dat gevoel herkent?

Ik word gek van alle woede, het fake nieuws, het onbegrip en de verdeeldheid.
Ik denk oprecht dat het niet corona is die ā€œonsā€ er onder krijgt, maar al die blinde woede.

Heb gewoon een kut dag, denk ik, en morgen gaat het vast beter, maar alles vliegt me even naar m’n strot.

63 likes

Denken mensen nou echt dat ze in ā€˜het verzet’ zitten door 16 jarige vakkenvullers lastig te vallen met een leeggeplunderde winkel :woozy_face:

2 likes

Ja tuurlijk herkennen we dat, het is ook zwaar. Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen maar take care :heartbeat:

1 like

Ja helaas ook herkenbaar (zie ook het ā€˜leed dat single heet’ topic). Probeer elke dag gewoon te nemen zoals die komt en te genieten van de kleine dingen. Morgen is weer een nieuwe dag :heart:

Edit: dat laatste klinkt bijna sarcastisch. Maar ik bedoelde dus dat het na een nachtje slapen er vaak al veel zonniger uit kan zien

Godsamme dit klopt ook gewoon van geen kanten, echt gevalletje klok en klepel, ik dacht dat ik het leuk zou vinden als iedereen het de hele dag over moleculaire biologie had maar kan het publieke debat plz gewoon weer over DrƩ en Monique gaan

5 likes

Een collega van mijn vriend (wijkverpleging) is onder begeleiding van politie haar route aan het hebben. In Tilburg west gaat het blijkbaar helemaal los. Echt mensen doe normaal

2 likes

Ik wil graag dat iedereen die demonstreert op Urk wordt gezet en dat we als Nederland officieel afstand doen van Urk

22 likes

Nou nu ook in Enschede, Best, Almelo, Helmond als ik Twitter mag gelovenšŸ˜‘

Edit: Stein en Roermond ook

2 likes

Hartje voor support. Ik ben en woon ook alleen. Ik heb het gevoel nu meer in woede die ik voel hoe idioot mensen zich gedragen met die rellen.

Maar ik gebruik deze tijd nu gewoon heel veel voor mezelf. Dingen waar ik zelf heel blij van word, thuis sporten, uitgebreid koken, focus op mijn werk dat soort dingen.

Ik hoor ook opeens continu knallen vuurwerk en geschreeuw van groepen mannen/mensen die langslopen/langsrijden. What the fuck denken al die relschoppers hiermee te bereiken dan?

Hier in de stad waar ik woon ook… Allemaal ruiten worden ingeschopt/geslagen van winkels, auto"s in de brand gestoken, politie bekogeld. Vind het zo akelig :sleepy:

Ik hoop ook dat de schade meevalt voor de winkeliers/horeca want die hebben het toch al zo zwaar.

3 likes

Ik heb net filmpjes van mijn stad gezien en schade tot nu toe lijkt echt groot bij winkels pff.