Caronatopic #8

Ah ja ik kan me voorstellen dat het ontzettend ingrijpend is om zo’n lange tijd zijn. Het is ook zo uitzichtloos omdat we niet weten hoelang het nog duurt. Misschien is het idee om wat coronaproof dingen te doen. Een vriendin is ook helemaal alleen en zij gaat wel eens koffiedrinken en ‘uit eten’ met vriendinnen ieder vanuit z’n eigen auto naast elkaar met ramen open. Toch iets ander contact dan alleen kaar vanuit huis alleen zittend.
zag ook laatst dat mensen online Catan speelden met beeldbellen erbij. Wat kleine dingetjes die de dagen wat anders maken…

Wat iemand hierboven al zei, balen en rot voelen mag er ook zijn. Morgen weer een nieuwe, hopelijke blijere dag :smiling_face_with_three_hearts:

Zag net de beelden van het Museumplein voorbij komen op AT5, man man man. Ze moeten zich echt doodschamen. Ook nog iemand die zei: “ze moeten die paarden afmaken, super oneerlijk om met met paarden tegenover ons te staan”.
Wtf, dan is er toch iets mis met je als je dit durft te zeggen?
Wat pas oneerlijk is, is het feit dat we door dit soort achterlijk gedrag nog langer in deze situatie blijven zitten. Ik ben echt zo boos, doe ff normaal ofzo? Echt waar gaat het heen met de wereld :frowning_face:

3 likes

:sob::sob:

5 likes

EN hoe is het met het paard!? :sob:

4 likes

Ik ook. Ben er ook zo zo zo klaar mee. Fucking egoïsme.

8 likes

En die loopt tot 1 feb las ik net.

2 likes

Stond al ergens op internet dat het oke is met het paard.

2 likes

Het paard is ok las ik op twitter! Had de politie zelf getweet!

3 likes

Eh meit daar zijn 50+ mensen bij omgekomen in LA, het ging om racisme (Rodney King) dus je vergelijking is bijna zo ongepast als de avondklok vergelijken met WO2.

Doe maar niet

37 likes

Sorry is de categorie: steden waar je nog niet dood gevonden wil worden?

49 likes

Zo’n paard kan een bejaarde opstakel wel aan zeg maar

Die dingen zijn een soort Hummers als ze eenmaal gaan. Zal geen krasje op zitten gok ik

@Lula had jij nou zo’n hekel aan Helmond?

1 like

Ja Helmond is mijn Woerden.

20 likes

Ik denk dat iedereen dit soort dagen heeft. En t is ook gewoon heftig wel. Soms denk ik oom wel is dit echt. Maak ik dit echt mee. Gelukkig komen er ook altijd wel goede dagen weer. Maar weet dat je niet alleen bent. En t komt goed ooit. Echt.

Hier een persoonlijk overwinninkje. Ik heb heel vaak keelpijn. Nu sinds de winkels dicht zijn al stuk minder. Maar vandaag opeens wel weer. 3x raden waar ik gister was, mn werk. Heb t standaard na mn werk. Maar dacht altijd van t praten. Maar gister waren we niet open dus stuk minder gepraat. Maar die lucht in de toko is blijkbaar gewoon echt niet goed ofzo. En ja mocht t morgen/overmorgen nog zo zijn doen we een test. Oh maar de overwinning was dat ik voor t eerst niet help corona dacht maar kuthema😂

1 like

Ik leef nog denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar hij was gevallen :disappointed_relieved:

2 likes

Zijn er mensen die geen hekel hebben aan Helmond?

8 likes

Off topic maar het slaat eigenlijk nergens op dat Almelo bestaat want niemand wil er dood gevonden worden en (toekomstige) ouders willen niet dat hun kind er geboren wordt

2 likes

Haha waar woon jij? Want als het zo doorgaat dan is jouw stad misschien ook wel zo aan de beurt? :sweat_smile:
(Ja sorry, ik vind stad haten altijd een beetje flauw)

Echt een typische uitspraak voor iemand die uit een stad komt waar altijd op wordt gehaat…

13 likes