Haha wat een cliffhanger weer dit! Vlakbij de wijk waar vaak gezegd wordt dat de grootste Nac supporters wonen?
Heb even moet googelen haha, weer wat geleerd over die buurt, maar ja!
Kunnen we Urk niet uitgraven en alle rellers erop zetten en dat eiland dan richting het Verenigd Koninkrijk duwen?
Ik ben voor
Late to the party, maar heel herkenbaar. Dag in dag uit is hetzelfde en voel me steeds eenzamer worden. En dan zie je idd de hele dag deze beelden van mensen die gezellig samen rellen, dan druppelt die emmer wel aardig over, doe je t daar nou voor?
Wat mij erdoorheen helpt is toch maar ongeveer elke week een leuke activiteit proberen te doen, alleen of met een vriendin -coronaproof wel- die net even anders is dan het normale regime. Zo leef ik toch nog ergens naartoe. Vandaag heb ik bv een buitenrit gemaakt (op een paard), manege gemaild en hup even wat anders
In Enschede waren ze ook al ramen aan het ingooien bij het ziekenhuis. Jezus wat een dieptrieste dag hier in Nederland
Hahaha love de moeite die hierin is gestoken om je punt te maken
Er is zelfs zwaar vuurwerk naar binnen gegooid
Ik vind het nog het ergste dat ik niet eens meer verbaasd ben
JEZUS vuurwerk een zkh ingooien? Waarom zou je dat doen?
Dat gevoel lijkt me hartstikke logisch en het is ook heel zwaar om al een jaar een soort van opgesloten te zitten. Is toch anders als je samen woont, al moet ik zeggen dat ik het met een gezin ook wel pittig vind, het is gewoon anders denk ik. Ik vind het knap van je dat het je wel al een jaar lukt om er het beste van te maken, het klinkt als je allerlei mogelijkheden hebt aangegrepen en niet bij de pakken neer bent gaan zitten (ik kan me ook voorstellen dat mensen denken ‘fuck it’, en zichzelf opsluiten met Netflix en een chips en bier dieet). Dit soort dagen horen er bij vrees ik, het is ook gewoon vrij kut.
Mijn zoon is nu bijna 2 en hij zit in zo’n leuke ontdekkingsfase, en het klinkt misschien heel stom, maar ik vind het zo’n gemis dat we nu niet naar dierentuinen, binnenspeeltuinen, het zwembad etc kunnen. Het is juist zo’n leeftijd waarop hij dit allemaal fantastisch zou vinden. Volgend jaar is dat misschien weer allemaal anders, het voelt alsof het een beetje verloren is gegaan ofzo? En hij heeft straks al 2 verjaardagen ‘gemist’ (en dus nog nooit een verjaardagsfeestje gehad). Ik realiseer me dat het luxe problemen zijn hoor, maar daar kan ik dan soms weer verdrietig van worden
Waar is dit te lezen?
Ik zie dit als uitdaging, niet als probleem. Waar een wil is, is een weg.
Twitter zag ik filmpjes. En de zus van een vriendin werkt nu in het ziekenhuis van haar hoorde ik het van het vuurwerk
Ik weet nog dat zo’n 10 misschien a 12 jaar geleden ‘folkmetal’ populair werd inclusief rondreizende circussen aan bands die een kruising leken te zijn tussen Noormannen en Sap de Aardwortel. En hordes fans namen dan zo’n drinkhoorn mee. Sommige bands verkochten zelfs gepersonaliseerde varianten of leren houders.
“Even een update hierop. Er is wel geprobeerd om de ruiten in te gooien. Dat is niet gelukt. Personeel van MST is geschrokken. Ziekenhuis blijft open, extra beveiliging naar seh.”
Tweet van journalist over situatie in Enschede
Vind dat er nu ook nogal veel rellen zijn in steden die heel normaal zijn. Bijvoorbeeld fucking Apeldoorn, normaler wordt het niet.
Gelukkig!
Ik voel zo weinig emotie meer bij nieuws (ook niet echt gezond), maar dit vind ik echt verschrikkelijk. Dat daar mensen doelbewust op af zijn gegaan, snap NIET hoe je dat idee in je botte hersens kan krijgen.