Caronatopic #8

Pffff het is echt goed misselijk wat we gebeurd …
Ik heb wel het idee dat er nu mensen aan het rellen zijn voor het rellen. Dat dat helemaal niet de mensen zijn die mediterend op een grasveld zijn gaan zitten vanmiddag als statement?

Hoe veel draadjes branden er door als je dit doet? Of is dit gewoon een bus of 10 vol hooligans die al bijna een jaar hun gedrag niet kwijt kunnen? :roll_eyes:

3 likes

Ohh ik vermijd dit soort filmpjes altijd en ik weet nu waarom want ik lig echt gewoon te koken van woede in bed. Wat een triestheid

2 likes

Pff lig echt woedend op bed hoe kan je zo zijn. Schrik hier zo van… Ik heb echt het gevoel dat de wereld naar de tering gaat met deze tweestrijd in de maatschappij :frowning:

11 likes

Maar die opmerking van @Shadina slaat ook nergens op. We maken hier ook steden belachelijk nu, maar het is wel heel naief om te denken dat er in je eigen stad geen wappies wonen en dit niet kan gebeuren. Dat Urk raar is weten we allemaal, maar de helft van Nederland had tot twee dagen geleden nog nooit van Stein gehoord en nu is het ineens ‘ik ben blij dat ik in een stad met normalere mensen woon’.

10 likes

“Zo hebben relschoppers geprobeerd om de ruiten van de Spoedeisende Hulp van het ziekenhuis MST in Enschede in te gooien. Ook zou het ziekenhuis zijn bekogeld met vuurwerk”

???

geen woorden voor. diep en diep triest dit, echt helemaal vd pot gerukt ben je dan

17 likes

Keihard aanpakken deze types. Allemaal een strafblad, paar weken de cel in, aanklagen voor van alles en nog wat: o.a. geweld tegen politie, dierenmishandeling (paarden). Recht op uitkering of toeslagen opheffen. Schade tot de laatste cent laten vergoeden. De moed zakt je toch in de schoenen als je deze beelden ziet.

Edit: zo’n chip in een vaccinatie is eigenlijk best een goed idee​:rofl: Dan kunnen we de wappies makkelijk en snel aanhouden :+1:t2:

33 likes

Maar dat hebben ze toch gedaan? Althans, daar roepen de “complot gekkies” wel tot op. Dus vandaar dat ik me afvraag of een groot deel van deze plunderende geweldsidioten wel echt protest mensen zijn, of dit puur doen “omdat het kan” en daarbij maar leuzen schreeuwen over vrijheid, verzet etc

1 like

Wtf is er mis met Nederlanders :sob: zo fucking beschamend en deprimerend dit.

4 likes

Echt hoor. Geen woorden voor.

Wat een fucking verwende snotapen (understatement) lopen er hier toch ook rond. Dat je je zo gedraagt terwijl de overheid echt alles eraan doet om jouw leven, en dat van anderen, zo goed mogelijk te beschermen. Wat is er meer waard dan dat? Blijkbaar na 21.00 buiten moeten zijn. Ik zie corona ook liever vandaag dan morgen verdwijnen, wie niet. Maar please echt, wat zijn die voor Middeleeuwse praktijken zeg

12 likes

Hoe haal je het ook in je eencellige bovenkamer om een ziekenhuis te bekogelen? Wat bezielt je dan?

Wat een amoebes

image

29 likes

Normaal heb ik best veel te zeggen maar nu is dat gifje precies mijn mood.

Wij zijn geen corona gekkies. Maar we zijn blijkbaar wel ff vergeten waarom die avond klok in gaat. En we zijn ook zo stom om het te vergelijken met de oorlog. Maar nee verder zijn we gewoon normaal hoor.

9 likes

“Bezorgde burger” is toch gewoon een synoniem voor coronawappie tegenwoordig

23 likes

Die laatste alinea, hoe krijg je het je strot uit

8 likes

Jaa echt he. Al die mensen die ineens denken dat ze verzets helden zijn… Je vecht tegen een virus jongens. Er gaan mensen dood. En dan denk je dat alles van je af word gepakt omdat je even wat dingen moet aanpassen in je leven… belachelijk

12 likes

@Shadina Misschien kunnen we over twee weken wel de helft van alle steden doorstrepen. Ook die met “normale mensen”

2 likes

Er was een interview met een politieman die zei dat heel veel van die relschoppers dezelfde mensen waren die ze telkens weer zien bij voetbalwedstrijden, bij vuurwerkrellen etc, die komen elke keer weer tevoorschijn als er iets te rellen valt. Maakt niet eens uit waarvoor.

Ik hoop toch zo erg dat ze de straffen voor dit soort dingen gaan verhogen. Dit soort mensen wil je toch gewoon een paar jaar achter slot en grendel hebben doe even fucking normaal. We weten allemaal dat die mensen na het betalen van hun boete en nachtje in de cel weer vrolijk naar buiten lopen en hun volgende rel actie plannen. Verzin eens iets waardoor dit soort volslagen klapmogolen nooit meer buiten komen

35 likes

Is er niet nog ergens een leeg eiland over waar we dit volk kunnen droppen?

5 likes

Komt dat niet omdat zij een soort van corona hebben ingespoten gekregen?

Ik denk als je een gewone griepprik krijgt van Griep A en je dan laat testen op Griep A dat je het dan ook hebt. Maar dan in een kleine hoeveelheid .