Caronatopic #8

14 likes

True :grinning_face_with_smiling_eyes: en provincie waar ook hier vaak op gehaat wordt :raising_hand_woman:t2:
En alsnog woon ik er dus wel graag. Zo raar

3 likes

Ja wtf en ik zag een filmpje waar mensen een Albert Heijn in Tilburg proberen te rammen. Wat wil je daar precies mee bereiken ook, aan ze laten weten dat je het niet eens bent met de avondklok? Ik denk dat de vakkenvullers en hun teamleiders daar inderdaad wel verandering in kunnen brengen, nice try.

17 likes

Ze hebben scheen beschermers om dat scheelt echt heel veel. Alsnog heel zielig dat hij is gevallen maar paarden kunnen gelukkig echt wel wat hebben! Ik heb op de manage ook wel eens gehad dat ik op een glad stuk liep met een paard, ze schrok ergens van trok zich los en viel zo een beetje op de zelfde manier en was ook helemaal in orde.

2 likes

Hier in Roermond zijn ze ook al het winkelcentrum binnen en ramen ingegooid van kroegen. Eigenlijk hoort dit niet eens in dit topic aangezien het geen fuck meer met corona te maken heeft die idiote rellen.

Ben benieuwd hoe de cijfers weer gaan oplopen na vandaagā˜¹ļø

2 likes

Ja zag ik, maar daarna rende ie nog een heel eind

Zolang ze geen benen breken kunnen ze vrij veel hebben gelukkig.

3 likes

Het mooiste, leukste en het meest hoogopgeleide stadsie van het land :heart::white_heart:

9 likes

Wat dat betreft kunnen ze beter het Catshuis bestormen ofzo? Alle mensen die nu hier last van hebben kunnen er geen fuck aan veranderen…

1 like

Volgens mij hebben veel Brabanders iets tegen Helmond haha, bij mij vroeger was dat ook altijd een ding

Edit: Snollebollekes zingt ook niet voor niets: ā€˜Komde uit Helmond? Maakt niet uit’

18 likes

Ik denk dat Almelo alleen maar bestaat zodat mensen Hengelo iets hebben om op neer te kijken.

11 likes

De laatste tweet van de FvD is een soort trump die de riots aanspoorde :scream::disappointed_relieved:

Zag hem doordat iemand in mijn tijdlijn het deelde en wordt er gewoon misselijk van.

6 likes

gewoon laten zinken die hap

1 like

Wie beheert dit account eigenlijk? BaudeT himself of een of communicatie stagiaire van 19 die de gevolgen van zo’n tweet nog niet kan overzien?

2 likes

O ja jullie waren in de zomer al aan de beurt geweest toch :stuck_out_tongue_closed_eyes::wink:

Dat is gewoon een gemiddelde dinsdag in Overvecht en Kanaaleiland.

Onderdeel van de locale cultuur hier, maar het is nooit in het centrum (klop af)

6 likes

Ik zal de buurkinderen eens instrueren die kant op te komen, anders is het ook zo zielig voor jullie, nooit wat te beleven daar

6 likes

Geen idee! Ik ga even op onderzoek uit!

Leuk geprobeerd, wij hebben buurtswhatsapp kan helemaal niks gebeuren.

10 likes

Zeg dat maar tegen de machete van mijn 15-jarige buurjongen.

Vind het wel jammer eigenlijk dat er hier niks is, verveel me. Geef me wat om naar te kijken uit het raam.

2 likes

Can confirm dat Helmond in een parallel universum ligt op een half uur fietsen van Eindhoven.

4 likes