Ja same!!! Mn grootste wens is nog steeds een dumpert hit te scoren maar iedereen houdt zich heel saai aan de regels
Hier in Tilburg gebruiken ze ook snapchat om het te verspreiden, een zus van een huisgenootje kreeg het. Blij dat ik Snapchat in mijn leven heb overgeslagen
Als ik zo een snapchat of wat dan ook van vrienden zou krijgen zou ik zeggen je bent gek ik blijf thuis. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die zeggen ok ik doe mee?!
Ik denk dat ik de komende dagen even talkshows ga mijden als pest. Niet goed voor mijn bloeddruk.
Ik zou er gewoon voor zorgen om zulke mensen niet in mijn kring te hebben, hoef ik niks mee te maken haha
Nou hier Breda cirkelt ook een politieheli boven een bepaalde wijk ondertussen
En dan zijn wij schapen…
Haha dit appt mijn vriend mij net, of jullie wonen bij elkaar in de buurt of er zijn meerdere heli’s
Ik werd net aangehouden en ik zei dat ik al benieuwd was of ik ze tegen zou komen of ze allemaal in Eindhoven waren. Hij zei dat ze uiteraard ook op andere plekken controle houden en ik vond dat alleen maar goed. Daar was hij helemaal verbaasd over, God weet wat hij al naar zijn hoofd geslingerd heeft gekregen bedacht ik me later.
@Baron ik heb het uit gezet, allemaal praten ze het geweld niet goed maar… jeetje
Christenen en Urkers: god help ons!!!
God: Alsjeblieft, een vaccin
Christenen en Urkers: dit vaccin is van de duivel! Het is een complot!
(Not all christenen jajajaaj)
Hahah nee ik ook niet Mijn vrienden zijn voor zover ik weet niet zo. Maar er zal altijd eentje je verrassen.
@puntjes haha inderdaad! Ik ben er trots op dat ik een gewoon kalm niet rellend schaap ben
Haha wat een cliffhanger weer dit! Vlakbij de wijk waar vaak gezegd wordt dat de grootste Nac supporters wonen?
Heb even moet googelen haha, weer wat geleerd over die buurt, maar ja!
Kunnen we Urk niet uitgraven en alle rellers erop zetten en dat eiland dan richting het Verenigd Koninkrijk duwen?
Ik ben voor
Late to the party, maar heel herkenbaar. Dag in dag uit is hetzelfde en voel me steeds eenzamer worden. En dan zie je idd de hele dag deze beelden van mensen die gezellig samen rellen, dan druppelt die emmer wel aardig over, doe je t daar nou voor?
Wat mij erdoorheen helpt is toch maar ongeveer elke week een leuke activiteit proberen te doen, alleen of met een vriendin -coronaproof wel- die net even anders is dan het normale regime. Zo leef ik toch nog ergens naartoe. Vandaag heb ik bv een buitenrit gemaakt (op een paard), manege gemaild en hup even wat anders
In Enschede waren ze ook al ramen aan het ingooien bij het ziekenhuis. Jezus wat een dieptrieste dag hier in Nederland
Hahaha love de moeite die hierin is gestoken om je punt te maken
Er is zelfs zwaar vuurwerk naar binnen gegooid