Ik vind het nog het ergste dat ik niet eens meer verbaasd ben
JEZUS vuurwerk een zkh ingooien? Waarom zou je dat doen?
Dat gevoel lijkt me hartstikke logisch en het is ook heel zwaar om al een jaar een soort van opgesloten te zitten. Is toch anders als je samen woont, al moet ik zeggen dat ik het met een gezin ook wel pittig vind, het is gewoon anders denk ik. Ik vind het knap van je dat het je wel al een jaar lukt om er het beste van te maken, het klinkt als je allerlei mogelijkheden hebt aangegrepen en niet bij de pakken neer bent gaan zitten (ik kan me ook voorstellen dat mensen denken āfuck itā, en zichzelf opsluiten met Netflix en een chips en bier dieet). Dit soort dagen horen er bij vrees ik, het is ook gewoon vrij kut.
Mijn zoon is nu bijna 2 en hij zit in zoān leuke ontdekkingsfase, en het klinkt misschien heel stom, maar ik vind het zoān gemis dat we nu niet naar dierentuinen, binnenspeeltuinen, het zwembad etc kunnen. Het is juist zoān leeftijd waarop hij dit allemaal fantastisch zou vinden. Volgend jaar is dat misschien weer allemaal anders, het voelt alsof het een beetje verloren is gegaan ofzo? En hij heeft straks al 2 verjaardagen āgemistā (en dus nog nooit een verjaardagsfeestje gehad). Ik realiseer me dat het luxe problemen zijn hoor, maar daar kan ik dan soms weer verdrietig van worden
Waar is dit te lezen?
Ik zie dit als uitdaging, niet als probleem. Waar een wil is, is een weg.
Twitter zag ik filmpjes. En de zus van een vriendin werkt nu in het ziekenhuis van haar hoorde ik het van het vuurwerk
Ik weet nog dat zoān 10 misschien a 12 jaar geleden āfolkmetalā populair werd inclusief rondreizende circussen aan bands die een kruising leken te zijn tussen Noormannen en Sap de Aardwortel. En hordes fans namen dan zoān drinkhoorn mee. Sommige bands verkochten zelfs gepersonaliseerde varianten of leren houders.
āEven een update hierop. Er is wel geprobeerd om de ruiten in te gooien. Dat is niet gelukt. Personeel van MST is geschrokken. Ziekenhuis blijft open, extra beveiliging naar seh.ā
Tweet van journalist over situatie in Enschede
Vind dat er nu ook nogal veel rellen zijn in steden die heel normaal zijn. Bijvoorbeeld fucking Apeldoorn, normaler wordt het niet.
Gelukkig!
Ik voel zo weinig emotie meer bij nieuws (ook niet echt gezond), maar dit vind ik echt verschrikkelijk. Dat daar mensen doelbewust op af zijn gegaan, snap NIET hoe je dat idee in je botte hersens kan krijgen.
Pffff het is echt goed misselijk wat we gebeurd ā¦
Ik heb wel het idee dat er nu mensen aan het rellen zijn voor het rellen. Dat dat helemaal niet de mensen zijn die mediterend op een grasveld zijn gaan zitten vanmiddag als statement?
Hoe veel draadjes branden er door als je dit doet? Of is dit gewoon een bus of 10 vol hooligans die al bijna een jaar hun gedrag niet kwijt kunnen?
Ohh ik vermijd dit soort filmpjes altijd en ik weet nu waarom want ik lig echt gewoon te koken van woede in bed. Wat een triestheid
Pff lig echt woedend op bed hoe kan je zo zijn. Schrik hier zo van⦠Ik heb echt het gevoel dat de wereld naar de tering gaat met deze tweestrijd in de maatschappij
Maar die opmerking van @Shadina slaat ook nergens op. We maken hier ook steden belachelijk nu, maar het is wel heel naief om te denken dat er in je eigen stad geen wappies wonen en dit niet kan gebeuren. Dat Urk raar is weten we allemaal, maar de helft van Nederland had tot twee dagen geleden nog nooit van Stein gehoord en nu is het ineens āik ben blij dat ik in een stad met normalere mensen woonā.
āZo hebben relschoppers geprobeerd om de ruiten van de Spoedeisende Hulp van het ziekenhuis MST in Enschede in te gooien. Ook zou het ziekenhuis zijn bekogeld met vuurwerkā
???
geen woorden voor. diep en diep triest dit, echt helemaal vd pot gerukt ben je dan
Keihard aanpakken deze types. Allemaal een strafblad, paar weken de cel in, aanklagen voor van alles en nog wat: o.a. geweld tegen politie, dierenmishandeling (paarden). Recht op uitkering of toeslagen opheffen. Schade tot de laatste cent laten vergoeden. De moed zakt je toch in de schoenen als je deze beelden ziet.
Edit: zoān chip in een vaccinatie is eigenlijk best een goed ideeā:rofl: Dan kunnen we de wappies makkelijk en snel aanhouden
Maar dat hebben ze toch gedaan? Althans, daar roepen de ācomplot gekkiesā wel tot op. Dus vandaar dat ik me afvraag of een groot deel van deze plunderende geweldsidioten wel echt protest mensen zijn, of dit puur doen āomdat het kanā en daarbij maar leuzen schreeuwen over vrijheid, verzet etc
Wtf is er mis met Nederlanders zo fucking beschamend en deprimerend dit.
Echt hoor. Geen woorden voor.