Wat een fucking verwende snotapen (understatement) lopen er hier toch ook rond. Dat je je zo gedraagt terwijl de overheid echt alles eraan doet om jouw leven, en dat van anderen, zo goed mogelijk te beschermen. Wat is er meer waard dan dat? Blijkbaar na 21.00 buiten moeten zijn. Ik zie corona ook liever vandaag dan morgen verdwijnen, wie niet. Maar please echt, wat zijn die voor Middeleeuwse praktijken zeg
Hoe haal je het ook in je eencellige bovenkamer om een ziekenhuis te bekogelen? Wat bezielt je dan?
Wat een amoebes
Normaal heb ik best veel te zeggen maar nu is dat gifje precies mijn mood.
Wij zijn geen corona gekkies. Maar we zijn blijkbaar wel ff vergeten waarom die avond klok in gaat. En we zijn ook zo stom om het te vergelijken met de oorlog. Maar nee verder zijn we gewoon normaal hoor.
āBezorgde burgerā is toch gewoon een synoniem voor coronawappie tegenwoordig
Die laatste alinea, hoe krijg je het je strot uit
Jaa echt he. Al die mensen die ineens denken dat ze verzets helden zijn⦠Je vecht tegen een virus jongens. Er gaan mensen dood. En dan denk je dat alles van je af word gepakt omdat je even wat dingen moet aanpassen in je leven⦠belachelijk
@Shadina Misschien kunnen we over twee weken wel de helft van alle steden doorstrepen. Ook die met ānormale mensenā
Er was een interview met een politieman die zei dat heel veel van die relschoppers dezelfde mensen waren die ze telkens weer zien bij voetbalwedstrijden, bij vuurwerkrellen etc, die komen elke keer weer tevoorschijn als er iets te rellen valt. Maakt niet eens uit waarvoor.
Ik hoop toch zo erg dat ze de straffen voor dit soort dingen gaan verhogen. Dit soort mensen wil je toch gewoon een paar jaar achter slot en grendel hebben doe even fucking normaal. We weten allemaal dat die mensen na het betalen van hun boete en nachtje in de cel weer vrolijk naar buiten lopen en hun volgende rel actie plannen. Verzin eens iets waardoor dit soort volslagen klapmogolen nooit meer buiten komen
Is er niet nog ergens een leeg eiland over waar we dit volk kunnen droppen?
Komt dat niet omdat zij een soort van corona hebben ingespoten gekregen?
Ik denk als je een gewone griepprik krijgt van Griep A en je dan laat testen op Griep A dat je het dan ook hebt. Maar dan in een kleine hoeveelheid .
Maar er zit geen ziekteverwekker in de huidige vaccins, dus dat kan eigenlijk niet
Misschien omdat je na het eerste vaccin nog niet 100% beschermd bent. Je hebt er twee nodig toch?
Ja volgens mij heeft niemand in NL al het tweede vaccin gehad, toch? En misschien dachten ze oh ik ben ingeƫnt nu kan alles weer en ja dan krijg je gewoon corona.
Bij ons tekenen de cliƫnten ook iets waar dat in staat. Dat ze weten dat ze ziek kunnen worden na de prik en het ook nog steeds kunnen krijgen. Schijnt vaker voor te komen helaas!
Als je bent ingeƫnt duurt het een week ongeveer voordat je immuunsysteem afweer opbouwt. In die tussentijd kan je besmet raken met het virus. Je bent helaas niet direct beschermt.
Uh, je krijgt geen Corona ingespoten maar een herkenbaar deel van het virus waar je immuunsysteem dan afweer tegen bouwt.
@Ohappyday het duurt een paar dagen totdat je immuunsysteem afweer opbouwt tegen de Corona infectie. Het kan zijn dat je cliƫnten al besmet waren / in preklinische fase waren op moment van de injectie.
Uh, dat bedoelde ik
Wanneer zijn ze ingeƫnt? Er zijn verschillende redenen dat ze nu corona kunnen hebben. Allereerst is de incubatietijd van corona 2-14 dagen. Ze zijn wellicht dus al besmet geraakt voordat ze gevaccineerd zijn. Verder is de bescherming van het corona vaccin pas optimaal enkele weken (afhankelijk van welk vaccin) na de tweede prik en zelfs dan is het geen 100% bescherming. Ik neem aan dat je cliƫnten alleen onlangs de eerste prik hebben gehad, dus het kan best dat ze nu alsnog corona hebben ivm bovengenoemde redenen. Zeker als ze zelf misschien in de veronderstelling waren dat ze nu al beschermd zijn met het vaccin het wellicht dus wat losser zijn omgegaan met de regels.
Ja hier moet je in dat geval hersteld zijn van corona, en het moet minstens vijf weken later zijn na het begin van de klachten. Dus dat kan wel kloppen in ieder geval!