Je hebt gelijk, ik ga mn bericht aanpassen.
Ik pleit voor helemaal geen aandacht meer geven aan deze rellen. Maar goed gaat toch niet werken.
Vind het sowieso irritant dat elke influencer hier iets van vindt, ook al keuren ze het af, je geeft de rellers toch weer een podium.
Iedereen die riep/roept âDit is de 3e wereldoorlogâ. Self fulfilling prophecy.
Het zijn alleen maar die figuren die nu geweld uitoefenen. De ware aard van de mensheid drijft weer eens flink naar de oppervlakte.
Goedkoop juist, want we doen het weer allemaal uit liefdadigheid.
En kun je weigeren? Ja, dan zijn jouw patiĂŤnten straks niet gevaccineerd. Oftewel: nee dus.
Hm ja enerzijds wel, maar anderzijds misschien juist ook goed om het met zân allen af te keuren. Denk dat sommige mensen puur rellen vanwege de âkickâ en de âlolâ en als ze zien wat mensen ervan vinden, ze misschien daardoor teruggefloten worden. Alles maar negeren lijkt me ook ergens weer niet de oplossing, maar ik snap wel dat je ze ook geen podium wil geven. Vind dat altijd lastig
Heb ook al twee oproepen gezien voor Utrecht. Wat een ellende
Dit doet me echt denken aan middelbareschool ruzies ¨omg pietje neemt een knuppel mee.´ ´Oh nou jantje neemt een mes mee .´
Eindstand namen pietje en jantje helemaal niks mee en wisten ze niet hoe snel ze na de les naar huis moesten rennen zodat ze de ruzie konden ontwijken.
Hahaha popo
Welke wereldstad bedoel je?
Ja echt hè. Trieste pubertjes zijn het. Ondernemers hebben hier in het zuiden hun ramen uit voorzorg dicht getimmerd
Donât mess with toko bopp verdomme!! 
Ik denk dat de relschoppers het doen voor de adrenalinekick. Teveel testosteron ofzo. En wordt dan erger gemaakt doordat de media er zoveel aandacht aan geeft en daardoor helemaal opgehyped.
De ME is er al. Reed door de straten rond de markt.
Haha goed dat ik het vroeg, want dacht aan hele andere steden.
Walgelijk dat ze daar weer bezig zijn.
Rotterdam nu ook begonnen. Echt verschrikkelijk wat er nu gebeurt.
Als de mooie binnenstad maar heel blijft⌠(ook bij alle andere steden natuurlijk)
Ik dacht dat het daar tot nu toe wel meeviel. Maar niet dus?
Beijerlandselaan! Volg op Twitter iemand die daar nu is. Post ook fotoâs etcetera van de situatie. Zoom je in zie je kinderen van 14/15/16 jaar echt wtf.
Edit: niet dat het minder erg is als er volwassenen rellen maar ik vind het zo bizar dat deze kinderen niet thuis gehouden worden??