Caronatopic #8

Haha Joe die een stel mede-hooligans probeert te herinneren aan de gemaakte afspraken omtrent het quotum dat gehaald moet worden voordat de politie kan worden bestormd. :sweat_smile: Misschien had hij een excel moeten maken.

3 likes

Kudo’s voor juist dt-gebruik!

8 likes

Haha dat toontje ook ´Jongens we hadden een afspraak!´

2 likes

@Roguee je bericht is verwijderd. Screenshots van whatsapp gesprekken zijn niet toegestaan. Je kunt het in eigen bewoording vertellen.

ojaaa sorry!

Ik laat het er maar bij haha, was een bericht van iemand die druk de rellen aan het coordineren was aka een droeftoeter

1 like

Een soort domino effect denk ik, nu willen meer mensen stoer doen. Denk dat het in de praktijk mee zal vallen vandaag (hoop ik) omdat er nu veel politie op de been is en men ook wel gezien heeft dat er streng ingegrepen wordt

Als je iets ziet wat aanzet tot geweld op Instagram of ergens anders, rapporteer het dan ipv verder te verspreiden.

9 likes

Ik moet hier zo om lachen. Herkenbaar.
Niet perse jouw schoonmoeder voor mij hoor, @grace. :joy:

Ik vind het altijd zo moeilijk om een tegenargument te bedenken als mensen dit aanhalen, want hoe dan ook is het alsof zij willen zeggen dat ik het niet erg vind dat mensen in onveilige thuissituaties zitten of eenzaam zijn. Maar goed, met dit soort mensen valt misschien ook niet te discussiëren.

Weet je waar ik ook zo’n zin in heb? Dat als alles straks weer normaal is dat dit soort rotte appels dan daadwerkelijk denken dat dat door hun “heldhaftige” optreden komt. En dat als ze het niet hadden gedaan de maatregelen nooit zouden zijn gestopt. Gelukkig kan ik t dan weer hier uiten whaha

2 likes

Ik hoorde hem op Q-Music vanmorgen vertellen. Hij zat ook bij Umberto geloof ik.

Ik merk wel dat ik ook steeds gefrustreerder word. En dat is uit een soort machteloosheid en frustratie over hoe het hele proces lijkt te gaan. Alles en iedereen lijkt om te vallen, de maatregelen blijven maar aandikken (logisch) maar tegelijkertijd heb ik het (misschien onterechte) idee dat er totaal geen prioriteit bij de juiste zaken wordt gelegd.

De oplossing is er LETTERLIJK. In de vorm van een vaccin. Maar waarom in godsnaam zijn we dan nog niet 24/7 aan het vaccineren?? Waarom horen we niet iedere keer weer dat er alles aan gedaan wordt om dit wel zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen? Waarom is er zo weinig merkbare urgentie voor de vaccinaties? We staan gelijk met een freaking derde wereld land??? Waarom zijn wij zo slecht in crisis management?

Misschien ligt dit aan de communicatie en de media hoor. Maar ik merk dat ik het hierdoor allemaal steeds lastiger vind worden. Ik zak inmiddels half in een depressie en ik wil alles doen als ik weet dat iedereen zijn best doet en wat allemaal ergens voor doen maar voor mijn gevoel zitten ze daar gewoon echt aan te kloten en dat frustreert me mateloos.

Niet om de protesten hiermee ook maar enigszins goed te praten trouwens maar ik begrijp de opkomende frustratie van mensen wel volkomen want ik voel hem ook als machteloze burger. Goed einde ongenuanceerde rant

5 likes

Nee in plaats daarvan krijgen we dit:

De Jonge: Vaccinatietempo omlaag omdat AstraZeneca minder doses levert https://www.nu.nl/coronavirus/6110719/de-jonge-vaccinatietempo-omlaag-omdat-astrazeneca-minder-doses-levert.html (via @NUnl)

Waar in db? Mijn vader heeft een winkel daar en hoop zo dat die gespaard blijft :pray:t3:

Heb plaatjes gezien van om 20.00 bij de Esso. En verder gehoord om vijf uur in de stad, maar een vriend van me woont in 't centrum dus als daar iets is hoor ik 't best snel denk ik.
Ik haat mensen

Nederland als het om levensreddende vaccinaties gaat
afbeelding

30 likes

Het lijkt me heerlijk om bij die hooligans aan te bellen en te vragen ¨Wie doe ik na¨ en dan bij hun naar binnen te stormen en alles kapot te slaan.

62 likes

Welke Esso? Die bij de Rietvelden of brabantbad?
Man zoo kansloos allemaal. Maakt me zo woest bahbah

Brabantbad.

Ik woon redelijk dichtbij maar gelukkig niet dichtbij genoeg, wel dicht bij 't politiebureau dus zal straks druk zijn met sirenes

alle voetbalmerch in de hens zetten

1 like

Jaa dat geloof ik! Hopelijk zijn ze voorbereid… Vind het gewoon zo ontzettend stom, winkel van mijn vader is gelukkig wel iets uit het centrum, dat scheelt iets hoop ik. Maar zo stom dat je je daar nu zo mee bezig houdt en gewoon bang bent dat er iets gaat gebeuren? Echt mensen doe normaal

1 like