Caronatopic #8

Omg mag ik mee? :raised_hands:t5:

1 like

Jaa neem jij pannen mee hahaha

1 like

Yesss heb net een nieuwe met mijn pannenzegels gehaald dus zonde om de oude pan weg te gooien. Optimaal gebruik van maken!

1 like

Ik liep vandaag in deze wereldstad en er hing bij een frituur (nee, geen snackbar): om onze winkel te beschermen zijn wij vandaag gesloten vanwege de mogelijke rellen van vanavond. :cry:.

Over het algemeen zijn het volgens mij ook veel meer jongens/mannen dan vrouwen heb ik het idee

3 likes

Hier sluiten de winkels al. AHxl is dicht nu. is zonder avondklok tot 22.00 open

1 like

Ik zag net voor Amsterdam ook een oproep voorbij komen :sob:

Dit is voor het eerst afgelopen maanden dat ik mij echt bang voel door alles wat er gebeurd omdat het mensen zijn die dit doen.

1 like

… winkeliers zijn al hun ramen en deuren aan het dichttimmeren. Dit is echt te bizar voor woorden

4 likes

Nou goed nieuws dan: ik heb vandaag als Pieter/Petra Post herself de uitnodigingen voor het Pfizer-vaccin rondgebracht bij mijn mobiele 90-plussers, zij mogen vanaf morgen afspraken gaan maken bij de GGD’s. :partying_face:

(Vraag me niet waarom huisartsen als postbodes worden ingezet, ik vind het ook van de zotte. En ben ik zelf al gevaccineerd? Nee, Hugo verrekt het om ons te vaccineren met Pfizer, moeten wachten op Moderna. :triumph:)

82 likes

Nou doe normaaaaal zeg. Waarom zijn mensen zulke idioten?

1 like

Dure postbodes wel dan. Maar wel fijn dat ze bijna aan de beurt zijn! Wanneer wordt moderna verwacht?

Ja maar sommige pharmaceutica gaan daardoor dus minder flacons leveren omdat de contracten gemaakt zijn voor aantal dosissen. Dus krijgt nog wel een staartje.

1 like

Nou hier in Tilburg gaat het ook weer verkeerd vanavond. Bij een vriendin in de straat in het centrum staan al busjes te wachten. Blijkbaar willen ze gaan rellen op de Heuvel en in Noord? Ik hoop dat ze allemaal onderschept worden. Mijn zusje woont in West en daar hebben ze gisteren de auto gesloopt…

Nederland doet nu ook 6 toch? Met speciale injectiespuiten las ik. Of is dat nog een zeldzaamheid?

Vind het wel makkelijk trouwens om op een bericht dat AstraZeneca tijdelijk tot wel 60 procent minder vaccins levert dan afgesproken te reageren dat Nederland traag is met vaccineren. Er is van alles aan te merken op de vaccinatiestrategie tot nu toe maar hier is NL not to blame.

Ik hoor via familie dat het ook flink druk is in Geleen (Limburg), veel politiek en volk op de been. Hoop echt dat mensen eens normaal gaan doen.

Ik heb die van Amsterdam gemeld bij de popo :superhero:🏻

25 likes

Ik zie ook verschillende mooie WordArt knutseltjes met oproepen om te rellen “we gaan ze laten zien wat War is”. Ok knul is goed :+1:t2:

2 likes
13 likes

Ze weten er geloof ik al vanaf, want er is een noodbevel uitgeroepen in Nijmegen

1 like

ik snap eigenlijk niet zo goed waarom retailers een vergoeding krijgen voor hun voorraad, en dan bedoel ik retailers. ik bedoel die slippers kunnen ze volgend jaar toch ook nog verkopen?