Ugh hier ook al oproepen voor rellen (utrecht/asw). Hoorde net al keiharde knallen toen ik in de AH stond en er reed al politie rond.
Ik haal mn laatste stappen wel terwijl ik voor de tv heen en weer wandel
Ugh hier ook al oproepen voor rellen (utrecht/asw). Hoorde net al keiharde knallen toen ik in de AH stond en er reed al politie rond.
Ik haal mn laatste stappen wel terwijl ik voor de tv heen en weer wandel
Hahah nou if f-side pulls up zijn we nog verder van huis ben ik bang.
Omdat ze mee gaan doen met de relschoppers bedoel je?
Ik heb een aantal vrienden die op de f-side zitten die nog nooit hebben gereld.
Die zitten nu allemaal thuis met vrouw en kind(eren) en keuren dit totaal niet goed. Is natuurlijk maar een mini deel van de f-side maar niet iedereen die daar zit is een hooligan.
Oh beter! Muahah zie al de hele f-side tegen over 200 14-16 jarige staan. Die zitten snel weer thuis
Wat een schijtwijf was dat. Ze keek ook zo uit de hoogte
Die twee meisjes van een jaar of 14 ook hoor âja gewoon sensatie zoekenâ, ook niet lopen zeiken als je een boete of whatever hebt dan. Zou echt op mân flikker krijgen als mân ouders me zo op 't journaal zagen
Ik heb de hele dag al zoân opgefokt gefrustreerd gevoel door die achterlijke relschoppers
Ik hoorde net een hele harde knal hier en ik woon niet eens in het centrum
Kan er ook nog wel bij vandaagâŠ
Hahaha wat fijn dat ze dit zo snel opgepakt hebben, stip aan de horizon dit.
Ik had dit niet anders verwacht. Dat systeem zat prima in elkaar maar eenmaal binnen kon je met naam en geboortedatum IEDEREEN opzoeken en alle gegevens stonden daar compleet bij.
Holy shit wat een throwback dit
Misschien in het algemeen maar ik snap niet dat ze nog eeuwig van die meningen peilen.
Nederlanders vinden minder bezoek minder erg dan avondklok.
Nederlanders blablabla corona
Dit laat maar weer zien, het enige positieve aan Geleen is het Frietje Akropolis.
@TantePollewop đ„Čđ đ„Č toen hadden we het over die bestorming van het capitool. Nu is ons eigen landje aan het doordraaien.
Ik heb echt maar 4 u geslapen denk ik sinds gister haha.
Mân broer is boa in Geleen en hij vertelde dat hij vanavond achterna werd gezeten door een menigte. Hij is zonder al teveel schade weggekomen, maar veel andere dingen zoals het gemeentehuis zijn wel beschadigd. Dit is ook al het tweede geweldsincident voor hem in een week.
Mensen zijn stom.
Beijerlandselaan? Wat een trieste mensen