Haha goed dat ik het vroeg, want dacht aan hele andere steden.
Walgelijk dat ze daar weer bezig zijn.
Haha goed dat ik het vroeg, want dacht aan hele andere steden.
Walgelijk dat ze daar weer bezig zijn.
Rotterdam nu ook begonnen. Echt verschrikkelijk wat er nu gebeurt.
Als de mooie binnenstad maar heel blijft… (ook bij alle andere steden natuurlijk)
Ik dacht dat het daar tot nu toe wel meeviel. Maar niet dus?
Beijerlandselaan! Volg op Twitter iemand die daar nu is. Post ook foto’s etcetera van de situatie. Zoom je in zie je kinderen van 14/15/16 jaar echt wtf.
Edit: niet dat het minder erg is als er volwassenen rellen maar ik vind het zo bizar dat deze kinderen niet thuis gehouden worden??
Ehh ja dat kan evengoed zijn oma of een goede vriend zijn?
Ik erger me echt kapot aan alle ‘Nederland is zo laat met vaccineren!!!’ berichten. Zo egocentrisch? De reden dat Europese landen uberhaupt een hele strategie kunnen optuigen en keuzes hebben in het bepalen van die strategie is omdat ze alle vaccins voor de neuzen van arme landen wegkapen, niets om trots op te zijn. Als Nederland of Europa corona onder controle heeft is de pandemie nog niet over en dat mogen we wel eens wat meer beseffen ipv alleen aan onszelf te denken
en wat ik dan niet snap is dat er mensen zijn die zeggen jaaaa ik snap het wel hoor, de jongeren zijn het zat!
alsof dat een excuus is om de hele stad af te breken, hou op met me hoor. Zijn gewoon fucking irritante, onopgevoede imbecielen die een adrenaline kick krijgen van dit kat en muis spel met de politie. hoezo kan je daar enig begrip voor opbrengen.
Wauw in heel veel steden zijn nu harde kern voetbal supporters aan het verzamelen/ statements naar buiten aan het brengen tegen de relschoppers. Dat ze hun stad gaan verdedigen en aan de kant van de politie staan.
Ik keur geen enkel geweld goed maar wel goed om te zien dat ze normaal negatief in het nieuws komen om voetbal rellen en ze dit nu omzetten naar een positief iets.
Hopelijk pakt het niet verkeerd uit.
Ja die zullen er vast ook tussen zitten. Maar die hooligans hoeven niet perse bij de harde kern te zitten. Of dat zijn weer losse groepen die dus wel rellen maar die doen dat bij elke gelegenheid dus nu helaas ook.
Pff “Zodra de eerste steen door de ruit gaat, word ik gebeld” - is toch niet normaal?
Een noodbevel nodig omdat anders een Buurtsuper in elkaar getimmerd wordt. En dan zit je thuis met je vrouw en kinderen te wachten op een telefoontje dat het gebeurd
Ik woon in een kleine plaats met circa 50.000 inwoners en hier wordt er ook opgeroepen tot rellen en hebben ondernemers hun zaak dichtgetimmerd.
En ze hebben vaak best strenge regels! Het is niet dat een ik trap tram hokjes in elkaar na een wedstrijd gek gelijk een harde kern wordt of is.
Ugh hier ook al oproepen voor rellen (utrecht/asw). Hoorde net al keiharde knallen toen ik in de AH stond en er reed al politie rond.
Ik haal mn laatste stappen wel terwijl ik voor de tv heen en weer wandel
Hahah nou if f-side pulls up zijn we nog verder van huis ben ik bang.
Omdat ze mee gaan doen met de relschoppers bedoel je?
Ik heb een aantal vrienden die op de f-side zitten die nog nooit hebben gereld.
Die zitten nu allemaal thuis met vrouw en kind(eren) en keuren dit totaal niet goed. Is natuurlijk maar een mini deel van de f-side maar niet iedereen die daar zit is een hooligan.
Oh beter! Muahah zie al de hele f-side tegen over 200 14-16 jarige staan. Die zitten snel weer thuis