Caronatopic #8

Wat een schijtwijf was dat. Ze keek ook zo uit de hoogte

Die twee meisjes van een jaar of 14 ook hoor ‘ja gewoon sensatie zoeken’, ook niet lopen zeiken als je een boete of whatever hebt dan. Zou echt op m’n flikker krijgen als m’n ouders me zo op 't journaal zagen

8 likes

Ik heb de hele dag al zo’n opgefokt gefrustreerd gevoel door die achterlijke relschoppers :confounded:

7 likes

Ik hoorde net een hele harde knal hier en ik woon niet eens in het centrum :anguished:

1 like

Kan er ook nog wel bij vandaag…

Hahaha wat fijn dat ze dit zo snel opgepakt hebben, stip aan de horizon dit.

4 likes

Ik had dit niet anders verwacht. Dat systeem zat prima in elkaar maar eenmaal binnen kon je met naam en geboortedatum IEDEREEN opzoeken en alle gegevens stonden daar compleet bij.

Zag net dit haha

2 likes

Holy shit wat een throwback dit

1 like

Misschien in het algemeen maar ik snap niet dat ze nog eeuwig van die meningen peilen.

Nederlanders vinden minder bezoek minder erg dan avondklok.
Nederlanders blablabla corona

2 likes

104 likes

Dit laat maar weer zien, het enige positieve aan Geleen is het Frietje Akropolis.

5 likes

@TantePollewop 🥲😅🥲 toen hadden we het over die bestorming van het capitool. Nu is ons eigen landje aan het doordraaien.

Ik heb echt maar 4 u geslapen denk ik sinds gister haha.

9 likes

M’n broer is boa in Geleen en hij vertelde dat hij vanavond achterna werd gezeten door een menigte. Hij is zonder al teveel schade weggekomen, maar veel andere dingen zoals het gemeentehuis zijn wel beschadigd. Dit is ook al het tweede geweldsincident voor hem in een week.

Mensen zijn stom.

14 likes

Beijerlandselaan? Wat een trieste mensen

Ja! Kijk eens op rtv Rijnmond punt nl
Vreselijk hoor
Kansloze gevallen

1 like

Dat is een zijstraat van de beijerlandse laan ja. Dit is zo bizar. Vooral als je de filmpjes ziet…
De KFC, zeeman, Dirk allemaal geplunderd

Wat een zooitje overal, nu al… vrees nu al de nieuwsberichten morgenochtend.
Woon vlakbij Alkmaar en ook daar werden oproepen verspreid om te komen rellen. Maar er zijn al wat mensen opgepakt die deze berichten hadden verspreid.

1 like

Nederland is nu een beetje die gif met die jongen die binnenkomt met die pizza en dat alles in de fik staat. Je let ff niet op en alles is een troep…

32 likes

Mijn stad is nu ook erg onrustig. Bah niet fijn. Ga maar in bed liggen met een deken over mijn hoofd zo denk ik. Lees wel dat er lekker veel mensen worden aangehouden hah

Ik kan echt wel janken, doe eens even normaal allemaal

4 likes