Caronatopic #8

Alsjeblieft niet.

Edit: gelukkig maar.

Het ziekenhuis is ook een flink eind van het centrum af, dus hopelijk klopt het inderdaad niet!

2 likes

Ik zei vandaag nog tegen m’n collega dat deze beelden me wel echt trots maken op hoe ik zelf met mn negatieve gevoelens om ga!!! Maar hij keek me aan of ik een geest was

5 likes

Wat een schooiers ook zeg

Ook die supermarkten plunderen. Ben je nou blij met je gratis frikandelbroodje en pakje malboro???

9 likes

Ja ik hoorde ook vanuit meerdere mensen dat ze daar een bus in de fik hadden gezet. Ik kijk zelf ( in de verte) uit op het JBZ en zie vanuit hier gelukkig niks geks. Maar echt wát een aso’s, echt tranen in m’n ogen, kan er gewoon niet bij.

2 likes

Of zoals in Rotterdam de Zeeman leeg getrokken. Was volgens mij ook een medewerkster aanwezig want ik zag later beelden dat die arme vrouw de spullen van de grond stond te rapen

He? Ik voel me nu heel dom maar snap het écht niet en verder vraagt niemand het.
Horeca is toch sowieso dicht?

3 likes

Wellicht dat ze open waren voor bezorgen en afhaal?

Ze bezorgen gewoon :slight_smile:

Oja duhhh :see_no_evil:ho stop maar met verdere reacties haha. Echt heel dom

2 likes

Dan zet België Brabant in het jammerlijke cadeautjes topic

35 likes

Volgens de verslaggever van Omroep Brabant is bij de Jumbo vooral de Red Bull en het bier meegenomen… Tja

9 likes

Meine gute het wordt met de minuut zieliger

2 likes

Dit is m’n lievelingsfilmpje van vanavond

1 like

Die eigenaresse van de primera :sob::sob:
Ik ga morgen mee opruimen in de stad

18 likes

nou dr is inmiddels ook een juwelier compleet geplunderd. criminelen zijn het.

In DB zijn al 20 jaar eens in de zoveel tijd rellen. Dat ‘boeit’ de meeste mensen echter niet zo veel, omdat het zich beperkt tot een bepaalde wijk waar de meeste mensen doorgaans niet dagelijks komen. Nu voelen deze relschoppers zich blijkbaar gesteund door andere groepen in Nederland en trekken ze verder het centrum in, waardoor de rest van de stad er ook last van heeft. Dit is echt geen coronaprobleem, het maakt het probleem alleen groter en zichtbaarder. Natuurlijk hoop ik dat al deze mensen opgepakt worden en een passende straf krijgen maar ik hoop ook dat er eindelijk wat gedaan wordt aan het achterliggende probleem. (En dan bedoel ik niet het gentrificeren van dit soort wijken maar een echte oplossing.) Ik kan me ook voorstellen dat dit voor meer steden geldt, trouwens.

12 likes

ik ben net door het centrum gefietst in den bosch want moest bij de huisarts zijn en het is echt al een heel eind opgeruimd, ook vrij veel ‘gewone’ mensen met bezems die helpen opruimen :heart:

25 likes

Yes, mijn favo Twitter dude tijn heeft altijd goede analyses!

3 likes

Ja dit is zeker goed nieuws en ben benieuwd welke maatregelen dat zo effectief zijn (ik woon in Engeland en we hebben bijv geen avondklok oid). Er wordt hier wel echt snel gevaccineerd, ik werk in een sector die voorrang heeft en ik ben maandag aan de beurt en veel van mijn collega’s zijn ook deze week. Veel collega’s met ouders op leeftijd geven al aan dat die ook al aan de beurt zijn geweest dus dat is allemaal heel hoopvol. Alhoewel de ziekenhuizen wel zodanig vol zitten dat ze aan het eind van de week geen “non-Corona” patiënten meer op kunnen nemen.

2 likes