Caronatopic #8

Hier cirkelt hij ook de hele tijd. Heel naar! Maar volgens mij houden ze alles met camera’s in de gaten en is het niet perse bedoeld om te landen en te gaan helpen. Doen ze vanuit de lucht.

1 like

Helicopter-view :wink:
Boel van bovenaf in de gaten houden, of de groep zich verspreid of verplaatst, denk ik?

3 likes

In DB gaat het ook niet goed, vuurwerkbommen, auto op de kop, winkels vernield en geplunderd. Ik heb wat filmpjes op Twitter gezien en het is echt puur zinloos geweld. Die auto bijvoorbeeld werd gewoon in elkaar gestampt.

Hahah dit vind ik schattig dat je hebt gezwaaid!

Vaak hebben ze ook infrarood zodat ze groepen kunnen opsporen

Worden zij op meerdere plekken ingezet eigenlijk? Lijkt me dat de politie dit op het gegeven moment toch niet meer aankan? Vind het heel heftig die groepen mensen tegen de politie/ME

Jezus hee, wat hatelijk dit. Loop altijd tot in den treure moeilijk te doen met kopieën van ID en paspoort, lekker zinvol

2 likes

Ik ook. Wat een f*cking treurnis is dit man. Al die filmpjes. :sob:

1 like

Ja je kunt als Marechaussee door het hele land kunnen worden bijgezet als het nodig is. M’n vriend gaat nu z’n eerste nachtdienst in en ik schijt hem echt

7 likes

Sterkte, hoop dat deze ellende snel voorbij is!

1 like

Ah dat snap ik heel goed! Ik vind het wel een fijn idee dat zij komen helpen, maar als het je geliefde/iemand dit dicht bij je staat is die daarbij zit lijkt het me ook heel heftig en eng☹️.

Vind hij het zelf ook spannend? Of is hij zo getraind dat het ‘gewoon’ werk is?

M’n postbezorg-inzet wordt beloond, we worden nu toch do-vr-za gevaccineerd zo lijkt het. :cheer:

91 likes

Haha ja hij vindt het alleen maar mooi, want hij is natuurlijk bij de Marechaussee gegaan om het land / mensen te beschermen. Maar hij doet wel even wat meer beschermende middelen om dan normaal zeg maar

10 likes

In Den Bosch gaat 't helemaal kut. Winkels geplunderd.
Net wel een vluchtende fietser aangehouden.
Ben echt bang voor hoe de binnenstad er morgen uit ziet :sob::sob::sob:

Het valt me mee dat Utrecht nog niet een etterende puist is.

1 like

Het rellen en plunderen vanwege de avondklok verdient bijna een eigen topic.
Dan kunnen hier weer echt corona items besproken worden. Zoals de laatste post van @Krabsalade

2 likes

Het trieste is idd dat ik er al bijna niet meer blij mee kan zijn, door al die shitzooi er omheen.

7 likes

Ja het valt me eigenlijk alles mee. Hoorde wel helikopters net maar verder merk ik er weinig van en als ik t op twitter lees is t vrij rustig overal

1 like

Oh nee wat moeten we nu zonder onze overpriced speciaalbiertjes!!! /s

Nee oprecht kut natuurlijk

Ik heb echt het gevoel alsof ik naar een andere wereld zit te kijken. Je kan hier een speld horen vallen op straat, zo stil. En 20 km verderop is de pleuris uitgebroken.

8 likes

Gelukkig is het koud en gaat er nu lekker veel regen over t land. Hoop dat ze allemaal zeiknat worden en zich ellendig voelen.

1 like