@Krabsalade ben jij dit
Het is een groep van en voor Nederlandse artsen, waar ze juist heel strikt zijn op bullshit, daarom durf ik dat hier wel te delen. Maar bedankt voor de vermanende woorden.
Blijkbaar.
O, ja dat zet je er niet bij in je eerste post.
Jaja jij wint, jezus.
De boodschap voor mij is in ieder geval dat ik het nu weer even een stukje fijner vind dat we in Nederland rustig en gedegen aan het werk gaan tov de vaccinaties, of tenminste niet gehaast en daardoor juist fouten maken. Maar goed, fouten maken is menselijk, dus dat kan altijd natuurlijk.
Sneller is niet op alle vlakken beter iig, dus bedankt voor het delen @Krabsalade
——-
Ik heb de griepprik gehad en ben benieuwd wanneer ik aan de beurt kom voor het Corona vaccin. En wanneer mijn vriend dan aan de beurt is. Moeten kinderen onder de 12 ook?
Het Pfizer-vaccin is geschikt bevonden voor iedereen van 16 jaar en ouder. Naar jongere kinderen is nog niet genoeg onderzoek gedaan. Hoe het met de andere vaccins zit, weet ik niet.
Lol. Ik bracht net de peuter weg. En op 2 kindjes na was de HELE groep er. Tot zo ver de sluiting van de kinderdagverblijven
Dat het meer is tov van vorige lockdown snap ik, wij gebruiken het zelf ook in tegenstelling tot de eerste golf. Maar dit …?
Of er zijn gewoon zoveel cruciale beroepen dat eigenlijk in elk huishouden wel 1 iemand zo’n beroep heeft en dus basically alle kinderen gaan.
Ja precies… maar als dat zo is, zou dan die 30% nog echt effect hebben tov schade ? Naja is ook niet aan ons om na te rekenen gelukkig
Ik geloof niet dat ze het wilden gaan doorverkopen alsof het Justin Bieber kaartjes waren, maar meer een donatie ofzo. Maar ik weet er te weinig vanaf om het zeker te zeggen.
Oh bij ons (Rotterdam), zijn er maar 2 andere kindjes naast mijn zoontje. vind dat soms toch een beetje zielig voor hem. Ook in de eerste golf hield bijna iedereen hoe dan ook thuis. Na de kerstvakantie zal het misschien iets meer zijn, maar wij kregen meermaals een mail om duidelijk aan te geven wanneer wij ons kind willen brengen, zodat de overige dagen de juffen uitgepland kunnen worden.
Net testuitslag gehad, negatief gelukkig!
Ik denk dat regio Brabant binnenkort ook richting code zwart gaat. De nood IC gaat open. En in de kliniek worden er dagelijks veel te veel Corona patiënten opgenomen. Het wordt wat de aankomende weken. Mijn IC stage is officieel voorbij en ga nu weer werken in de kliniek op de cohort en SEH (en poli voorzover dat doorgaat) . Ze vroegen me al terug op de IC, maar heb gezegd dat ik erover zal nadenken. Ik merk dat ik soms toch wel nare dromen heb over de zeer slechte patiënten en wat voor verdiet je daar allemaal ziet. Het kost je mentaal toch best veel energie. Het zal in de kliniek niet anders zijn, maar ik kan het gewoon even niet meer aan om continue “aan” te staan.
Haha ik was mijn hersens aan het kraken wat voor interessante functieafdeling ofzo “de polo” was, maar je zult vast poli bedoelen, haha.
Je kunt je ook meer dan nuttig maken op de SEH en op de cohort, en je moet ook aan je opleidingstraject denken, dus je mag best nee zeggen tegen de IC (dat rijmt).
Wow. Ja das wel een verschil!!
Werk jij dan trouwens in Brabant maar woon je in regio Rotterdam? Of begrijp ik het verkeerd :)?
Ben benieuwd of de scholen eerder open gaan, het is in ieder geval niet rustiger geworden
Haha ja ik hou van Brabant!
@Krabsalade haha ja poli! Of eigenlijk niet meer, zat net in een meeting over de verschrikkelijke voorspelling
Aan sleutelhanger.
Ja vind ik ook wel ja… misschien bij 12.5?
Ik denk dat het vooral gaat over de roosters voor zomer 2021 wie naar welk festival als eerste weer mag