Maar dan ook alle 12 al getest + uitslag, dat is wel snel
Ik herken dit heel erg.
Ik heb 3 maanden geleden corona gehad, en het ging een poos echt een stuk beter, maar heb het idee dat het nu weer slechter gaat.
Ik heb vooral nog heel veel spierpijn in mijn schouder, arm, nek, en achter mijn schouderbladen. Alleen rechts.
Daarnaast ook steeds pijn en steken in mijn rechterborst.
Ik heb inmiddels al 2 soorten fysio, maar het lijkt niet echt beter te worden. Nu ook weer last van die rechterlong. (Had ik tijdens corona ook) bleh, echt klaar mee.
Ik hoop dat je benauwdheid gauw weer wat beter gaat!
Onderwijs, dus je komt in aanraking met veel kinderen en verschillende rhinovirussen.
Misschien heel erg mis hoor, maar ik heb dit ook precies zo regelmatig gehad een paar jaar terug, ook alleen de rechterkant en vooral mijn schouderblad, lag aan mijn houding achter de computer. Komt met vlagen weleens terug. Zou dat bij jou ook kunnen?
Beterschap verder!
Ah nee wat rot. Hoop dat ze niet teveel klachten krijgt
Oh wat shit! Lijkt me heel vervelend dat je nu niet bij je familie kan zijn. Al mag je oma denk ik überhaupt geen bezoek krijgen� Ligt aan het verpleeghuis geloof ik.
Wat verdrietig zeg, heel veel sterkte voor je oma! En natuurlijk ook voor jou.
Even een positief verhaal, mijn oma (94) had ook corona. Wel zonder symptomen maar is er weer helemaal bovenop gekomen. Het meest erge voor haar was de quarantaine.
Het was ook zo knullig hoe ze het opgelopen had, gewoon tijdens het kaarten in het de gemeenschappelijke zaal met andere oudjes uit het verzorgingstehuis. (Mijn oma woont dan in een appartement eraan vast en niet in het verzorgingstehuis zelf.) Dus het kan ook goed aflopen.
Voor mijn oma hetzelfde @tuula. Ze is wel ziek geweest, maar met milde klachten. De quarantaine vond ze vervelend, vooral omdat ze niet bij mijn opa op bezoek mocht. Qua klachten was ze er snel bovenop. Hopelijk stelt het je wat gerust!
@tuula ik zag in maart dat het sterfte percentage van mensen boven de 90 ofzo juist weer lager was dan mensen tussen 75-85. Mijn theorie is dat die mensen al zo lang leven omdat ze een goede gezondheid hebben over het algemeen anders waren ze niet zo ver gekomen. Maar dit is mijn polder theorie die totaal geen onderbouwing heeft
Ikk hoop dat je oma er goed doorheen komt! Veel sterkte voor jullie
Ja 1 persoon voelde zich de 23e/ 24e niet zo lekker maar alsnog 24 en 25 met iedereen geknuffeld en mee gedaan met het feestgedruis. En de 27e stond al een deel ziek op en de 28e de rest. Dus allemaal gelijk getest.
Belastbaarheid verhogen vooral. Stukje kracht en conditie, maar wel op een heel laag tempo. 2x in de week doe ik dat. Ook moet ik iedere dag hetzelfde kleine rondje wandelen. Ik heb wel gewoon een saturatie van 99 dus geen tekort aan zuurstof in mān bloed maar zo voelt het wel⦠ās ochtends word ik wakker zonder veel klachten, zodra ik mān dag begin (praten en bewegen) dan voel ik het ābuiten adem gevoelā opbouwen en eind van de dag is het op een hoogtepunt.
Voor de kneuterigheid volg ik met veel plezier deze blogger, maar dit vind ik wel frappant. Dat je 1.5 week voor kerst nog zo ziek bent dat je bijna opgenomen moet worden in het ziekenhuis, maar dan wel op eerste kerstdag weer in de kerk zit omdat het best al weer gaat.
Ik ga net zo lang in preventieve quarantaine na een treinreis⦠Misschien stel ik me aan, maar ik zou echt super bang zijn mān hele congregatie aan te steken.
Edit: 3 dagen voor kerst zelfs. Gruwelijk.
Niet anderhalve week voor kerst, 3 dagen voor kerst. 22 december moest die bijna opgenomen worden, 25 december ging hij naar de kerk.
Mijn moeder heeft al een paar maanden gezondheidsproblemen dus we zijn best wel voorzichtig met haar zien etc.
In de anderhalve week voor kerst heb ik niemand behalve mijn partner gezien (woon ik mee samen) en mijn vriend heeft zijn zus 2 keer gezien om de wifi in haar huis te fixen.
Verder geen klachten dus we hebben kerst met mijn ouders gevierd.
Nu hebben we dus te horen gekregen dat schoonzus positief is getest. Zelf ook meteen gaan testen en nu ben ik echt een beetje verslagen op de uitslag aan het wachten.
Je denkt soms dat je voorzichtig genoeg bent, maar dat blijkt dan niet zo te zijn. Hoop zo dat wij het niet hebben en mijn ouders dus ook niet.
Heb zelf volgende week ook een belangrijke medische ingreep die als ik het heb ook niet door kan gaan natuurlijk.
Neeee dat is nog veel erger Ik had het ge-autocorrected in mijn hoofd omdat ik het niet kon geloven. Gruwelijk.
Oef wat schrikken, hoop dat het je bespaard zal blijven!
Balen Ik hoop voor je dat je negatief test! Hebben je ouders (moeder) zich ook getest?