Wat een dom kut artikel dit.
Ik vind oud en nieuw altijd al een domme dag, daarom wil ik altijd werken. Alle dingen die ik stom vind zijn gelukkig afgenomen afgelopen jaar, geen mensen kussen, niet meer heel de buurt verplicht handje geven, niet verplicht tot 5 uur wakker blijven anders ben je saai. Mijn goede voornemen is dus alles wat stom is zo positief mogelijk te draaien (op alle echt super erge dingen na dan)
Ik herken alles wat je zegt haha.
gelukspsycholoog jajaja das zeker een zelfverzonnen term
Mijn oma (95) is vorige week dinsdag positief getest en takelt nu gigantisch hard af. Ze had de eerste dagen nergens last van. Toen ging het van verkouden naar benauwd, te weinig zuurstof in het bloed naar vandaag niet eens uit bed komen. Absurd hoe snel het kan veranderen. Ze zit in het verzorgingshuis en word dus meerdere dagen per dag gecheckt & geholpen. Wat betreft leeftijd is het meer dan âgoed zoâ maar vind het sneu als ze hierdoor komt te overlijden.
De garage die gisteren dat feest organiseerde in het durp wordt op last van de gemeente 3 maanden gesloten. Van mij hoeven ze niet meer open te gaan. Er hangt serieus ook een banner aan het hek: NOS FAKE NEWS. I cannot met deze idiotenâŚ
Je moet eens op FB de reacties van moeders en vaders lezen. Respect naar wie dan ook is echt ver te zoeken. â Douwen een staaf door het strot vab n â˘â˘â˘â. Het is een OMT advies, geen verplichting vanuit de overheid. Wij hebben ons zoontje bij uitbraak van Corona op zn basisschool wel getest vw klachten en consequenties voor mij op werk. Heeft er echt geen trauma aan overgehouden.
Ik denk als beide ouders positief zijn getest het weinig toegevoegde waarde heeft om kind ook nog te laten testen. Neem aan dat kind sowieso thuis moet blijven.
Denken jullie dat ziekenhuispersoneel alsnog op korte termijn gevaccineerd zal worden? Er komen van steeds meer kanten toch de vraag om het te doen. Dat kan toch niet genegeerd blijven worden? Er is dadelijk gewoon niet genoeg personeel en dat is echt ernstig. Misschien is t al te laat maar vind echt dat je t moet proberen eerder te doen.
Mooi om te zien dat je buurman zijn sterke ethische bezwaren zo het raam uit kiepert als dat betekent dat hij minder mag, wie is er nu een schaap?
Dit heb ik ook gelezen ja. Gisteravond en ging daarna mopperend naar bed. Onder dat artikel lijkt het net alsof iedereen die mening heeft. Goede voornemen is nu niet meer reacties onder dat soort artikelen te lezen
Ik mag toch hopen dat niet alle nieuwsmedia straks allemaal van dit soort berichten gaan publiceren op hun paginaâs.
Grietje de Winter gevaccineerd in Papoea-Nieuw-Guinea
Ronald kreeg als eerste Nederlander in Ballâs Falls (Canada) de injectie toegediend.
Familie de Vries ontving in Reykjavik de felbegeerde prik: "Sneller dan Tante Truus in Nederland"
Ik las zag net wel ook al een, dus ik vrees van wel
âdeze Nederlanders al gevaccineerd in Spaanse verzorgingsthuizenâ
oke good for you Bep.
Zo komt het toch wel heel dichtbij allemaal, fijn. En dan zeker ook sensationele beschrijvingen âhet voelde alsof ik gestoken werd door een wespâ, âna twee dagen had ik nog een rode plek op mijn arm ter grootte van een zuigzoenâ.
De uitnodiging voor het vaccin van mijn baas ligt op de mat. Had hem niet verwacht maar wel blij mee op oudejaarsavond.
Jaa dankjewel!
Jezusssss dat vuurwerkverbod bestaat volgens mij ook niet voor de meeste mensen. Het gaat hier aan 1 stuk door dat geknal.
Het was hier om 12 uur alles behalve stil, net alsof er geen verbod was
Hier ook! Zelfs nu gaat t nog aardig door.
Vuurwerkverbod? Het gaat minder lang door maar dat is het dan ook. Hopelijk minder gevallen waarvoor de ambulance moet rijden
Zo het was weer duidelijk hoeveel mensen zich aan de regels houden dus vannacht
Als geen vuurwerk afsteken al te moeilijk is.
Net als de andere corona regels. Fuckers.