Zo ongeïnformeerd en op zichzelf gericht
Waarom ook dit soort artikelen publiceren vol met vragen en claims waar gewoon een antwoord op is.
Zo ongeïnformeerd en op zichzelf gericht
Waarom ook dit soort artikelen publiceren vol met vragen en claims waar gewoon een antwoord op is.
Ja en dan schrijven ze eronder nog een aantal feiten als disclaimer. Want dat werkt natuurlijk geweldig voor alle anti-vaxxers die dan tóch wel snappen dat het vaccin geen kwaad kan
Nou daar heb ik al overheen gelezen (eerder afgehaakt), dus dat werkt lekker.
Oh man ik ging nog verder doorlezen om de disclaimers te zoeken, maar hier wordt je toch fucking kwaad van:
Je weet niet zeker of het werkt, maar het is al wel op tienduizend mensen getest.
‘Ja, dat zeggen ze, maar wie zijn die tienduizend mensen? Ik ken ze niet.
Ja joh, ze hadden zich allemaal wel even mogen voorstellen aan elke persoon ter wereld
Geen complotgekkie!!1 maar gelooft wel in een theorie rondom Bill Gates, zorgen om de ouderen met wie ze WERKT maar geen enkele zorg om ze te besmetten, en zo gaat het maar door.
.
Waarom introduceren ze haar ook zo nadrukkelijk als “geen wappie” als ze vervolgens in een enorm interview zoveel ongegronde gEvOeLeNs en onware beweringen verkondigt. Ko-kend bloed tijdens het lezen, het ging ook maar door en er kwam steeds weer meer onzin bij
Je zou maar 10.000 mensen kennen
Ik vind de contacten met m’n schoonfamilie bijhouden al voldoende.
En @Fishing, ja erg he… Aan het begin dacht ik nog, oké dit kan. Maar naarmate het artikel vorderde
Ik kwam een tiktokfilmpje tegen over uitleg over t vaccin en vind t echt heel fijn dat soort filmpjes er zijn. Het ging er oa over dat ze 18 jaar geleden al bezig waren met een vaccin tegen sars virussen (wat covid ook is) en dat die mrna ook niet nieuw is. Ik hoop echt dat dit soort dingen mensen zoals die vrouw van t artikel hierboven bereikt. Of het in ieder geval verspreiden en dat mensen dan toch hopelijk zelf nadenken.
Veel mensen lijken echt te vergeten dat er toch een grote groep is die klachten lijkt te houden. Al is maar t 1% zijn dat toch heel veel mensen.
Oeh kun je die ook delen?
Ik heb mijn ouders dit ook uitgelegd. Ze zouden zich sowieso wel laten vaccineren (gelukkig) maar dit stelde ze wel nog wat meer gerust, want nu snappen ze het vaccin en waarom dit allemaal zo snel kon ook beter.
Ik hoop dat er vanuit de overheid wel meer uitleg en promotie komt voor dit soort mensen.
Met een simpele uitleg kunnen er al zo veel meer mensen over de streep getrokken worden.
Ik erger me dood aan mensen, ook hier op het forum, die zich “geen viruswappie” of “geen anti-vaxxer” noemen. Dat het imago je niet aanstaat betekent niet dat je er geen bent. Als je niet gelooft in Corona, er een theorie achter gelooft of je niet wilt laten inenten omdat je “het niet vertrouwt” ben je een viruswappie klaar.
Die quotes van die vrouw ook: Zoals ik al zei; ik ben geen complotgekkie, maar geloof wel in het verhaal van de corporal states, bijvoorbeeld Bill Gates.
Ik ben geen complotgekkie maar ik geloof wel in complottheorieën. Waarom krijgt zo’n vrouw überhaupt een platform
Heeft iemand een goede bron t.a.v. mRNA-vaccinaties? Een vriendin van mij twijfelt om zich te vaccineren omdat het op basis is van mRNA en zij geeft aan dat hier nog te weinig ervaring mee is op lange termijn (enkel bij zieke mensen zoals kankervaccinatie) en het nog onduidelijk is hoe het verloop is t.a.v. vruchtbaarheid bij vrouwen. Ik wil haar graag goede informatie kunnen geven zodat ze hopelijk zich wel gaat vaccineren.
Waarom zijn sommige mensen zo om te janken. Vriendin van me heeft de hele week bij iemand gezeten die van de week al smaak kwijt was. Gister voor t laatst daar geweest. Bleek dat die schoonfamilie positief was. Die vriendin van mij had ook klachten dus testen. Ze is negatief en die vriendin positief. Dus ik zeg woensdag opnieuw testen. Of 10 dagen quarantaine. Gaat ze dus gewoon niet doen. Terwijl de schoonmoeder laatst kritiek in t ziekenhuis lag met corona. Dit is toch precies waar de besmettingen vandaan komen. Dit soort mensen die gewoon doen wat ze willen en daardoor in bv supermarkt toch iemand aansteken.
Goh ze heeft de ggd gebeld en die zegt tien dagen quarantaine, zou je denken.
Volgens mij bedoelt ze dat ze niemand kent die heeft meegewerkt aan zo’n test, dus ze kent niet één van die 10.000 mensen.
(Verder ben ik het totaal niet met haar eens, maar volgens mij wordt deze opmerking van haar anders geïnterpreteerd dan ze het bedoelde)
Ik ken ook niemand die chips test en toch vreet ik het met plezier op.
Nogmaals, ik ben het niet met haar eens (echt met geen enkel punt ook). Maar ik vind het een beetje flauw om te doen alsof ze zegt dat zij 10.000 mensen eerst zou willen ontmoeten, dat staat er niet
Mijn grapje was niet specifiek naar jou gericht. Ik haak alleen maar aan op het onderwerp.
Ik heb een keer chips mogen testen
YAS
Woohoo!