Hangt er ook wel vanaf hoe dichtbij en hoe lang je in haar buurt bent geweest lijkt me! Ik zou gewoon heel voorzichtig zijn, met niemand afspreken maar wel op een rustige plek een frisse neus halen bijvoorbeeld.
We hebben in huis wel afstand gehouden, maar ze is wel voor langere tijd geweest. Ik heb de onderzoeken gezien… over langere tijd maakt de afstand niet veel meer uit. Ja, wandeling zou dan inderdaad kunnen, maar dan breng ik mijn zoontje denk ik maar even niet naar opa en oma voor het oppassen.
Kut mijn ziek zijn berust toch op Corona!
Zo voorzichtig geweest op de IC. Echt super netjes met isolatie. Precies 5 dagen na mn laatste dienst daar besmet geraakt.
Overmorgen is het 5 dagen geleden dat je haar hebt gezien, dus dan zou je kunnen testen toch? Ik denk dat ik dat zou doen en tot je die uitslag hebt in quarantaine blijven.
@Broodrooster Wat superrot! Voel je je erg ziek? Beterschap in ieder geval!
Ik denk dat dat maandag is, want woensdag is dan dag 0. Zo heb ik het eerder begrepen hoor. Misschien dat ik dat doe inderdaad. Maandag zou mn schoonmoeder oppassen, maar die ga ik dan afzeggen.
Super balen… hopelijk vallen je klachten mee! Ik ben ook op mijn werk besmet en baal daar nog steeds van terwijl ik echt niet weet waar ik het dan ‘fout’ heb gedaan. Hopelijk kun je dat los laten en goed uitzieken.
Ohja sorry, in mijn hoofd is het vandaag zondag haha. Maandag testen bedoelde ik inderdaad.
Ah wat rot, beterschap!
Oh mennnnn wat kut
En @ de rest. Jaa baal er ontzettend van! Ik had koorts, nu nog alleen subfebriel. Hoofdpijn met pijn achter mn ogen. En vooral veel buikpijn. En eergisteren ging ik sporten, maar na 15 min kon ik niet meer. Toen bleek ik koorts te hebben . Chocola smaakt overigens nog gewoon lekker!
Ah, shit zeg!! Hopelijk voel je je snel weer beter!
Beterschap!! Wat een gigantische domper na al je harde werken… Hopelijk sterk je snel aan!
Ah nee wat kut! Hopelijk valt t mee! En geniet van je chocola! Beterschap!
Ik heb nog twee symptomen gehad die hier niet bij staan; neusverkouden en duizelig (dat laatste om gek van te worden, kwam pas na aantal dagen).
Dat belonen zie ik wel zitten
Hahahaha jezus dit is meer de voorbereiding voor een chemokuur ofzo.
Hahaha jemig, als volwassene emla smeren voor een vaccinatie
Haha ik zit er gewoon hardop om te lachen, meeste belachelijke wat ik tot nu toe in 2021 heb gelezen.
Maar die beloning hè. Mag dat ook nog met terugwerkende kracht voor de griepprik? Want dan ga ik zo ff kapsalon halen
Alsof je een kleuter bent