Ik denk dat dat maandag is, want woensdag is dan dag 0. Zo heb ik het eerder begrepen hoor. Misschien dat ik dat doe inderdaad. Maandag zou mn schoonmoeder oppassen, maar die ga ik dan afzeggen.
Super balen… hopelijk vallen je klachten mee! Ik ben ook op mijn werk besmet en baal daar nog steeds van terwijl ik echt niet weet waar ik het dan ‘fout’ heb gedaan. Hopelijk kun je dat los laten en goed uitzieken.
Ohja sorry, in mijn hoofd is het vandaag zondag haha. Maandag testen bedoelde ik inderdaad.
Ah wat rot, beterschap!
Oh mennnnn wat kut 

En @ de rest. Jaa baal er ontzettend van! Ik had koorts, nu nog alleen subfebriel. Hoofdpijn met pijn achter mn ogen. En vooral veel buikpijn. En eergisteren ging ik sporten, maar na 15 min kon ik niet meer. Toen bleek ik koorts te hebben
. Chocola smaakt overigens nog gewoon lekker!
Ah, shit zeg!! Hopelijk voel je je snel weer beter!
Beterschap!! Wat een gigantische domper na al je harde werken… Hopelijk sterk je snel aan!
Ah nee wat kut! Hopelijk valt t mee! En geniet van je chocola! Beterschap!
Ik heb nog twee symptomen gehad die hier niet bij staan; neusverkouden en duizelig (dat laatste om gek van te worden, kwam pas na aantal dagen).
Dat belonen zie ik wel zitten
Hahahaha jezus dit is meer de voorbereiding voor een chemokuur ofzo.
Hahaha jemig, als volwassene emla smeren voor een vaccinatie 
Haha ik zit er gewoon hardop om te lachen, meeste belachelijke wat ik tot nu toe in 2021 heb gelezen. 

Maar die beloning hè. Mag dat ook nog met terugwerkende kracht voor de griepprik? Want dan ga ik zo ff kapsalon halen 

Alsof je een kleuter bent 
Bestellen jullie voor de zekerheid alvast een paar grootverpakkingen Emla? Dit kan wel eens hard gaan. 
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo gek, maar ik ben dan ook erg bang voor naalden.
Het idee dat ik 2x moet kan ik nu al van wakker liggen, ik ga mezelf evengoed laten vaccineren
Ik zou nu in quarantaine gaan en dan maandag een test laten afnemen. Dan weet je zeker dat je geen Corona hebt. (Of wel, maar daar gaan we even niet vanuit haha)
Want als je niet goed uitgerust bent werkt de prik niet? Haha omg