Caronatopic #8

Ik vind dit toch wel spannend, echt het licht aan het eind van een donkere tunnel :sob:

3 likes

Jammer, al die reacties

Waar zou je die injectie moeten halen tzt?
Hpv was toen in zo’n enorme hal maar dat lijkt me een beetje gek

Ik denk het toch wel…
Zo ging het ook bij de griepprik afgelopen jaar…

Ze hebben alle locaties al bekend gemaakt. Weet niet of dat ook om exacte locaties gaat maar wel de plaatsnamen.

In Zwolle gebeurt het straks wel zo, zie dit artikel in de krant

1 like

Op mn werk beginnen ze ook deze week met vaccineren. Van de interne, long en ic assistenten weet ik het sowieso. Gebeurt op locatie.

11 likes

Ja komt ie nu mee, lekker dit :sweat_smile:

1 like

Uitstekend hoor! Haat de quarantaine, maar goed even volhouden.

2 likes

Wat zijn dan die contra-indicaties? Alleen die allergieƫn?

Op 't journaal de vaccinatie plek in Veghel, kan niet wachten om daar een spuit in m’n arm te laten jassen (over een maand of acht :sob:)

Wauw ik krijg hier echt een error van in mijn hoofd, teveel info in 1 schema. Waarom zijn de roze kleurtjes verschillend? Bijvoorbeeld bij de maanden.

1 like

Volgensmij wordt dat pas 12 januari bekend. Of de dag ervoor ofso als het weer uitlekt natuurlijk. Denk dat alles wat je nu hoort erover waarschijnlijk onzin is.

Nee. Denk ook niet dat er nu al wat van te zeggen is. Komende week wordt spannend of t nog gaat stijgen. En geen idee wat voor getal ze in hun hoofd hebben waarbij versoepeld kan worden. Lijkt mij vooral belangrijk dat het ziekenhuis wat leger wordt voor we gaan versoepelen.

Zou me eerder nog kunnen voorstellen dat ze bijvoorbeeld t basisonderwijs opengooien maar de rest niet.

2 likes

Wie zal de allereerste forummer zijn die hier komt posten dat ze ā€˜m gehad heeft!? :cake:

8 likes

krijgen we dan een prik badge?

Hopelijk gunt diegene ons een geluksmomentje dan, we zitten al sinds dag 1 in dit topic te dromen over vaccins en voorspoed en beterschap

(Die tijden… toen Corona nog ā€œgeen eigen topic nodig zou hebbenā€:flushed:🄲)

10 likes

Maar hier is de acute zorg weer later dan de verzorgingshuizen? Ik dacht dat die nou juist naar voren waren gehaald? Zoals op dat andere schema wat @Boba postte :crazy_face:

Het is wel weer typisch Nederland volgens mij? Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet :raising_hand_woman:t3:

Lol echt niet hoor. Ik had het verloop van de pandemie echt zwaar onderschat, maar de snelheid waarmee we vaccins zouden hebben minstens zo erg.

2 likes

In alle eerlijkheid had ik waarschijnlijk ook wel teveel vertrouwen in dat onze overheden allemaal zo adequaat zouden reageren als Nieuw Zeeland en Taiwan, ohhhh how I was wrong

5 likes