Dat gaat toch over mensen die misschien niet goed tegen zo’n prik kunnen of de spanning oid. Niet bijwerking van het vaccin, lijkt me niet dat ze dat binnen 15 min kunnen zien.
‘Wachten op bijwerkingen’ zal voor al die wappies echt olie op het vuur zijn.
Kunnen ze dat niet anders inkleden zodat het minder triggerend is? Dit zijn exact de woorden die twijfelaars de knoop zullen doen doorhakken het niet te doen.
@Banananana dan moeten ze dat zeggen. Het woord ‘bijwerkingen’ vind ik zo fout gekozen.
Nouja als ze denken dat het binnen 15 min zichtbaar is is dat alleen maar handig toch.
De wappies zijn toch bang voor de lange termijn bijwerkingen? Die zie je nooit in die 15 min. Het gaat puur om een eventuele zeldzame anafylactische reactie wat op kan treden. Ik vind het maar betuttelend dat er zo op je woorden gelet moet woorden.
Ik heb echt geen idee, lang geleden dat ik gevaccineerd ben in zo’n “massa ploeg”, maar is dat dan niet altijd zo dat je effe moet blijven zitten?
Elke vaccinatie kan in zeldzame gevallen zo’n heftige reactie oproepen bij allergie?
Is hij mantelzorger via de wmo-ondersteuning? Dan zou hij al snel aan de beurt kunnen zijn!
Haha ja dat er in je profiel zo’n optie komt waarbij je een vinkje kunt zetten bij gevaccineerd of niet. Forum paspoort
“Het is gebeurd” is nu wel van toepassing!
Als je niet gevaccineerd bent, word je automatisch geband. Verspreid je digitale corona maar ergens anders!
Weet iemand of er kippeneiwit in het coronavaccin zit? Ik was daar vroeger allergisch voor en daarom staat er nog steeds in mijn medisch dossier dat ik de griepprik niet mag. Maar ik vraag me af of ik de dokter moet bellen om dat eruit te halen vanwege het coronavaccin…
Top, dankjewel!
Ik zag net op instagram een foto voorbij komen van de eerste vaccinatie. Maar ik zit echt met verbazing de reacties te lezen. Ook mensen die niet geloven dat er oprecht iets ingespoten is?
Jij bent er altijd zo snel bij om vragen te beantwoorden of onduidelijkheden weg te nemen, incl artikelen of links. Echt zo tof dat je daar ook telkens de tijd voor neemt. Dankjewel
Ik vind deze emoji er wel vies uitzien eigenlijk haha, lijkt die vaccinatie niet meer op water?
Hahaha ja dat is ook wel een goede
Iedereen die hem niet heeft gehad:
Iedereen die hem wel heeft gehad:
Maar met de kankercijfers ‘van tegenwoordig’ hebben zoooveel mensen kanker, kanker gehad of zijn mantelzorger voor iemand met kanker dat het met voorrang vaccineren bijna onmogelijk is omdat je dan echt een heel groot deel van Nederland moet pakken. Denk dat maart een realistisch scenario is eerlijk gezegd
Krijg je eigenlijk een brief of iets als jij aan de beurt bent om het vaccin te halen
Ik denk het wel? Ik denk even terug aan inentingen als kind…
Nee op een onverwacht moment als je boodschappen aan het doen bent springt er opeens een ggd-medewerker achter het bananenschap vandaan en plant die spuit in je arm.
En dan maar hopen dat ze in oktober iedereen gehad hebben