Hahah ook dat! Ik moet ook zelf toegeven dat ik zelf niet eens weet waar het ligt
Ik ben er ook echt zo klaar mee. Paar weken terug haalde ik veel positieve energie uit het idee: 2021 = vaccineren = begin van het einde.
Maar nu dat vaccinatiebeleid zo zwalkt en we als beroepsgroep totaal niet gezien en gehoord worden, word ik er echt zo mismoedig van. Ben echt kapot.
Ben zo teleurgesteld, heb tot nu toe alle maatregelen en besluiten verdedigd, maar ik kan het nu gewoon niet meer?!
Merk dat ik me weer terugtrek zoals in maart: ik hoef het allemaal niet te zien, te horen en te lezen, prioriteit = overleven.
En dan zie ik dit:
En daarna dit:
Schiet mij maar lek.
“Blijf van onze kinderen af” het is maar wattenstaafje, doe chill.
Ze zet zichzelf echt voor lul
Helaas bestaat er geen vaccinatie voor egoïsme of wanneer je last hebt van een bord voor je kop.
Dit was precies de reden dat ik dit vorige week vroeg. Ik vind het zo vreemd dat je niks hoort over wanneer huisartsen worden gevaccineerd, echt absurd.
Sterkte de komende periode, hopelijk is er voor jullie snel meer duidelijkheid.
Najaaaa zeg wat is dit… Wat draag je dan ook uit naar je medewerkers en je patiënten zeg. Om te huilen
Ik zag op Facebook ook mensen die het hadden over alle arme zielige kindertjes die nu getraumatiseerd raken door dat wattenstaafje.
Zo las ik er laatst ook een die zei dat haar kinderen getraumatiseerd raken door mondkapjes want “nu groeien ze op met mondkapjes in plaats van met een glimlach.”
Weet je wat pas traumatiserend is? Doodgaan aan Corona.
Teeeering
Je vader of moeder door een scherm naar lucht happend en eenzaam zien sterven aan corona zonder dat je erbij mag is traumatiserend.
Dit is toch echt niet te benoemen zo egoïstisch?! Hoe bestaat het?!?!?! Zo fakking typisch weer. Die mogen echt aan de publieke schandpaal.
Die hoorde ik ook laatst in mijn omgeving. Ik gaf als reactie: je moet alleen naar de supermarkt dus als het goed is sleep je je kinderen dan niet mee en je zit er thuis niet mee op de bank dus waar lopen je kinderen dat trauma op.
Ja maar ja maar en daarna bleef het stil
Ah fijn!
Echt belachelijk. Ik heb zelf nu covid (thx patiënt die zei echt geen covid te hebben maar wel rond liep te hoesten en het achteraf toch had) en mis hierdoor mn vaccinatie die ik vorige week had kunnen hebben. Baal zo erg. En dan nu die managers… echt hun zijn toch gewoon de laatsten wat ziekenhuis/de zorg betreft.
Wat fijn dat jullie het hebben uitgesproken en dat hij toch wel een vaccin wil!
Hoe kun je jezelf nou recht in de spiegel aankijken als jij een manager bent en niet eens met patiënten werkt maar achter een bureau zit (vast THUIS ook nog)*, en dan jezelf nu laat inenten?! I can’t gewoon.
*ik weet het, ik generaliseer etc, disclaimer. Ben hier wel echt gefrustreerd over.
Snap dat ook niet. Dat zijn dezelfde mensen die waarschijnlijk kilometers aan wc papier insloegen indertijd.
Maar wel kerst hebben gevierd met de hele familie.
Maar waarom hebben die managers dan een oproep gekregen als ze er niet bij horen? Dan is er daar toch iets fout gegaan en niet perse bij de managers zelf? Of snap ik het hele verhaal niet?
In mijn ziekenhuis kreeg iedereen die binnen bepaalde groepen viel (dus bijv. alle mensen die onder het kopje ‘spoedeisende hulp’ werken) een mail, met een vragenlijst die je eerlijk in moest vullen, met daarin onder andere de vraag ‘heb je direct patiënten contact met covid-patiënten?’ en ‘is er een probleem in de patiëntenzorg als jij er niet bent?’
Als manager kan je in mijn ogen niet op die beide vragen ja antwoorden, maar misschien heeft het Meander die vragen niet of anders gesteld, of misschien hebben die managers de vragen niet goed/eerlijk ingevuld.
Pff wat egoistisch, door dat soort mensen, die waarschijnlijk pas bij de laatste groep horen, moeten mensen aan het bed en de kwetsbare groepen die daarna komen langer wachten. Kan daar ook echt boos om worden. Heel fijn dat ze gevaccineerd willen worden, maar wacht op je beurt!!
Ik hoop dat jij en je collega’s snel gevaccineerd kunnen worden!