Bedankt voor je reactie! Ik weet niet wanneer ik deze wappie weer zie maar zal deze woorden gebruiken.
Volgens mij wordt er ook meer getest, en zorgt dat ook voor stijging. Las bij NOS dat het aantal afgenomen tests met 23% is gestegen op weekbasis. Dus dat verklaart het ook
Ik kwam net deze comment tegen en ik vond die eigenlijk wel heel tof gevonden.
En dan lees je andere comments dat ze in Amerika soms gewoon nog wat shots overhebben je gewoon je apotheek inloopt en hupsakee jij ook een spuitje. Jammer dat dit hier geen werkelijkheid is.
1 van mijn vaste bezoekers wordt 80 volgende maand en is niet meer topfit maar wel nog helemaal alert, heeft ook 2 mensen met een laag iq bij hem inwonen waar die toch wel voor zorgt, goeie gast.
Nou die mocht gevaccineerd worden maar dat kon niet in de stad waar die woont. En hij is een rasechte dordtenaar dus ze bellen hem maar weer op als het wel hier kan😤. Hij ging toch niet helemaal met de hopper naar Gorinchem toe zeg :’).
Ik ben zo ongelofelijk ziek. Kan me niet herinneren ooit zo ziek te zijn geweest. Alles doet zo veel pijn. Ik heb mijn test straks maar hoop dat ik er weet te komen zelf.
Ik kan me niet voorstellen dat het corona is want ik heb de afgelopen 2 weken slechts 3 mensen gezien die allemaal nergens last van hebben. Dit kan toch nooit uit de supermarkt komen. Vind het nou toch eng want ik ben wel dermate ziek dat voor mezelf zorgen een uitdaging is.
However paar dagen geleden zijn en vriendin en ik dronken in het kanaal gesprongen omdat we iets wilden doen om de sleur te breken Ik duim maar dat dat de oorzaak is.
Ojee dat klinkt niet goed! Beterschap! Het kanaal is ook wel een logisch iets. Maar helaas zijn er meer mensen besmet geraakt terwijl ze bijna niemand hebben gezien en dus ook geen idee hoe. Hopelijk valt het mee, wat het ook is.
Oef, beterschap!
Zou wel heel retro vibes zijn als je een choleraatje te pakken had ofzo
Serieuzere vraag: heb je ook veel buikloop? Dat zou wel een aanwijzing kunnen zijn richting dat kanaal.
Mijn darmen zijn wel van slag ja… Maar weet het nog goed binnen te houden.
Ik denk meer aan keelontsteking, mega dikke keel, opgezette nekklieren en die vreselijke koorts. Ik hoest niet en verkoudheid valt ook mee.
Cholera zou wat zijn ja
Het is gewoon een politieke keuze en geen medisch-wetenschappelijke keuze denk ik?
Wejo dit ga ik maandag even melden aan mijn collega die er kennelijk op geilt dat ik wellicht met AZ ben ingeënt en nu trombose ga krijgen. Ik snap om te beginnen al niet hoe je kunt denken dat AZ op mij getest wordt als het al is goedgekeurd. Dat zal dan ook beetje het niveau van het gesprek zijn.
Zit mezelf zo gek te maken dat ik maar weer een test ga doen. Heb te veel tijd dat ik zo aan 't hyper focussen ben op mezelf.
Ik voelde me al een tijdje eenzaam omdat je zo weinig mensen kon zien, maar dat gevoel is de afgelopen tijd echt nog eens verdubbeld omdat al mijn vrienden elkaar wel zien. Ze gaan echt allemaal weekendjes weg, sommigen doen even een sneltest ervoor, en gaan dan lekker met z’n vijven ofzo weg. Prfff ik vind het zo stom.
Ik vind het vooral pijnlijk om te merken dat ik binnen mijn vriendinnengroep, kennelijk niet snel de +1 ben waarmee ze willen afspreken. We werkten kennelijk vooral als groep, toch een beetje pijnlijk. Ik snap je gevoel heel goed!
In mijn omgeving ook. Collega’s die met grote groepen vrienden en familie afspreken en daar foto’s van posten.
Ik vraag mij soms dan echt af of ik en mijn familie raar zijn, omdat wij ons aan de regels houden.
Mijn zusje kan nu voor de tweede keer haar verjaardag niet vieren en heeft paar maanden terug de 1e verjaardag van haar kindje niet eens kunnen vieren.
En dan doet het best wel pijn om te zien dat zoveel mensen ‘ schijt ‘ hebben aan de regels en wel gewoon met grote groepen aan het knuffelen zijn.
Same @Sazie @anon18050057 ik ben stellig in m’n principes hoor en ik houd me aan de maatregelen + meer, omdat ik dat belangrijk vind (duh), vind ook niet dat ik me tegenover m’n vrienden moet verantwoorden dat ik dat doe (duh). Maar het is stom om te zien als je als enige of een van de weinigen een soort van “afvalt” omdat de rest het niet zo nauw neemt. En ik toch een soort “groepsdruk” voelt ondanks dat ik er niet aan toegeef maar het zo expliciet is dat ik de afwijkende ben ipv zij samen. En ik daardoor extra op m’n hoede ben en liever überhaupt niet sociaal gedistancieerd ga wandelen met iemand die er verder gewoon nauwe bubbels met vele anderen op nahoudt. Het brengt echt spanningen naar boven die ik vroeger nooit had verwacht haha, vind het stom om de “spelbreker” te worden gevonden, vind het stom om hierdoor afstand tot bepaalde vrienden te voelen, wil geen ruziemaken of veroorzaken omdat ik hun gedrag bekritiseer - maar ik heb wél kritiek op het gedrag, duh…
Nou echt precies alles wat jij zegt niet leuk…
Kwam langs de vaccinatie straat, so close but so far
Collega die ik deze week heb gezien belde het en heeft Corona 🥲 Dikke kans dus dat mijn uitslag positief is, al voelt het nog steeds erg als een keelontsteking aan. Duimen maar. Zo zonde net voor de vaccinatie
@Sazie @anon18050057 Herkenbaar. Ik heb er weinig meer aan toe te voegen. Hoop echt dat er in de zomertijd na alle vaccinaties meer mogelijk is qua reizen, niet voor plezier, maar voor familie en vrienden.
Mijn opa krijgt morgen zijn vaccinatie (), maar hij ziet tegen de bijwerkingen erna op en is best gespannen. Hij heeft in maart/april 2020 corona gehad, met een flink ziekbed en ziekenhuisopname uiteindelijk. Weten jullie iets (informatie oid) waarmee ik hem gerust kan stellen? Reageer je überhaupt heftiger op de vaccinatie als je al corona hebt gehad?