Ze voelen zich beiden al sinds de prik niet lekker (zegt natuurlijk niks over het vaccin) Dus ik snap wel dat je dan met zulke berichten en je hebt zelf al ruim 1,5 week - 2 weken het gevoel dat je niet helemaal fit bent je toch een beetje zorgen maakt.
Oh ja nu snap ik je post ook beter! Erg vervelend natuurlijk voor hen.
Same girl, same. Mn huid was al dat wassen gewoon al gewend haha. In my defence: op mijn werk maken we allemaal wisselend gebruik van verschillende pc’s de hele dag door. Dat vind ik gewoon goor, dus wastte daar al steeds mn handen voor eten/drinken. (Ook goor maar niet corona gerelateerd: gebruik maken van de tefoon en dat er een laag foundation op zit )
Ja ze gaan er beide gelukkig vanuit dat er niks ernstig is. Ik hoor net toevallig van eentje dat ze vanmiddag wel even contact heeft opgenomen met de huisarts. Die gaf ook al aan om zich niet zorgen te maken kan gewoon reactie op het vaccin zijn en dat het bij haar waarschijnlijk gewoon net ff wat langer na zeurt dan 24 uur. En dat het goed is dat ze even contact heeft opgenomen.
Aaaah ja die telefoon. Zo smerig. Op werk hebben wij bij een paar telefoons ook een headset en iedere keer zijn er weer collega’s die dat ding aan mij willen geven als er iemand voor mij belt. Echt no way dat ik dat ding op zet. Krijg sowieso altijd al onwijze last van mij oren door dat ding. Maar nu met Corona wil ik al helemaal niet
Ik hoop vooral dat zieke mensen ook ‘na corona’ thuisblijven en mensen niet meer stoer gaan doen met hun snotneus op kantoor.
Ja die telefoon veeg ik vaak af met alcohol, maar met een headset kan dat niet En die voelt dan ook nog zo warm brrr.
Ik lees dit topic al maanden mee zonder ooit een nuttige bijdrage geleverd te hebben. Maar nu heb ik toch iets nuttigs gevonden:
Dan kan jij lang wachten want die gaan door tot iedereen geweest is en ik ga voorlopig niet
Echt he? Ik heb zó vaak echt hoestend en proestend in de trein gezeten en kan daar gewoon echt niet meer bij Echt niet ok!