Caronatopic #9

Hahahaha

Nog een die nog niet gepost is:

On another note: vanochtend wakker geworden met een melding op coronamelder. Heb heel weinig gedaan op de genoemde dag en eigenlijk het enige voor > 15 minuten is in de bus zitten. Dus nu maar braaf in quarantaine

5 likes

:partying_face::partying_face:

9 likes

6 likes

14 likes

Mijn opa gaat heel erg slecht en heeft gevraagd of de familie langs wil komen ter afscheid. Ik moet nog een paar dagen quarantaine :sob: Ergens denk ik dat maakt nu op dat nippertje eigenlijk ook niks meer uit maar straks steek ik mijn oma aan of zo.
Ik haat deze tijd nu zo erg

Toch fijn dit nieuws weer na al het Astrazeneca nieuws

11 likes

Aah dit is inderdaad heel lastig. Zou je niet nog een keer kunnen testen? Sterkte in ieder geval!

1 like

Wat een onwijze klote situatie, heel veel sterkte!

1 like

14 likes

Mijn test is pas 2,5 dagen geleden. Ik weet niet of het dan alweer mag en zin heeft. Ik ga wel vragen wat m’n opties zijn :pensive:

Ah shit, ik zou zeker informeren inderdaad. Hoop dat je een keuze kunt maken die goed voelt…!

Lief dat je het gevraagd hebt! Het is een fijn idee dat de weigeraars die zich bedenken alsnog gewoon terecht kunnen.
En ook bedankt aan @Krabsalade :smiley:

Was net bij de plaatselijke jumbo en zoveel mensen met hun (piemel uit hun broek :joy: /) neus uit het mondkapje.

Heb dan echt zin om er wat van te zeggen, maar heb geen zin om ruzie te krijgen met een wappie. Plus het is onbegonnen werk want het waren er al +10 in de 2 minuten dat ik een pakketje wegbracht. Pffff… zo’n schijthekel aan de halve mensheid.

6 likes

Ik vind het vooral sneu als het personeel er zelf zo bijloopt. Zie dat toch regelmatig. Dan heb je ergens iets niet helemaal begrepen denk ik.

Edit: persoon moet personeel zijn :woman_facepalming:t3:

1 like

Ik snap de logica van alleen de neus eruit echt niet. Je ziet toch dat andere mensen alles bedekt hebben? Ben je dan dom dat je denkt dat het zo ook wel okee is? Misschien denken ze dat omdat het een mondkapje heet, de neus er niet bij hoort ofzo. Of misschien is het een geheime verzetsdaad, maar ben dan stoer genoeg om dat mondkapje helemaal af te doen.

3 likes

Denk dat het meer is omdat ze denken dat ze niet goed kunnen ademen met een mondkap op ? En schijt hebben

2 likes

Ik wilde gister als lunch een lekker broodje halen, ik dacht support ik ook nog even het tentje hier op de hoek. Drie man personeel met een mondkapje op hun kin inclusief de man die de broodjes aan het maken was. Die man stond ook nog eens al broodjes smerend boven de broodjes te praten.

Ik heb mij omgedraaid en ben bij de ah zelf broodjes en lekker beleg gaan halen. Ik zou hier normaal niet eens op letten maar nu dacht ik dit vind ik nou niet echt een fijne gedachte nu ik het heb gezien.

2 likes

EMA geeft aan dat ze op dit moment geen verband zien met AZ en stolsels. En dat de voordelen van een vaccin zwaar wegen.

Wat doen de nieuws sites, niet veel. We krijgen wel een push bericht dat een voetbalwedstrijd straks een test event is?!?

8 likes

Ik vind het echt jammer dat astrazeneca zo slecht in het nieuws is. De communicatie is niet best nee, maar met het vaccin is niet heel veel mis toch?

Over pheizer en moderna hoor je niks, daar zal vast ook wat mee gebeurd zijn.

1 like