Caronatopic #9

vanaf volgende week.

ik zou morgen gevaccineerd worden met Astra, nu kan ik weer wachten op een brief. :sweat_smile: echt even een “urgh” moment :stuck_out_tongue:

En ik heb nog steeds zoiets van; zet hem maar.

1 like

En de vaccinatiekaravaan kan weer doorgaan. :smiley:

8 likes

That’s how we roll :upside_down_face:

14 likes

Ik vind het dan wél weer frappant dat de Jonge het een bijwerking noemt terwijl gisteren juist in het nieuws was dat er door verschillende partijen géén verband is gevonden tussen het vaccin en de trombosegevallen. Als er geen verband is, is het ook geen bijwerking.

6 likes

Ik zie net juist weer dit voorbij komen.

Twijfel een beetje in welk topic dit het beste past, maar dit artikel

In nederland voor miljoenen steun ontvangen, en in het buitenland bonussen en dividend uitkeren aan je topmensen en aandeelhouders :joy: Dat is toch om te janken

2 likes

Bedankt voor de heldere uitleg weer! Super fijn en duidelijk.

Heh. Wat? Grapje zeker van Grapjeshaus? Toch?! 🥲

Ja en dan zegt Kaag ook nog dat de avondklok er zo snel mogelijk af moet.

Stond er nou voor aankomende week weer een persco op de planning?

Jep, 23 maart!

2 likes

Toen ik dit in januari las ‘Merkel verwacht dat lockdown Duitsland tot begin april gaat duren’ dacht ik: nee joh, vast niet, dat duurt lang. En nu is het al bijna april en zit Nederland ook nog steeds dicht.

Wow ja inderdaad. Maar dan gaat de tijd eigenlijk ook wel best snel. Voor mijn gevoel leek april mijlenver weg maar here we are

3 likes

Volgens mij zouden ze in Belgie zelf ook in quarantaine moeten als ze langer dan 48 uur blijven, dus een weekendje weg ofzo zit er niet in.

3 likes

Oke nou veel plezier daar, hopelijk worden ze een week in quarantaine in Belgie gezet :roll_eyes:

6 likes

Mooi dag erna komt loon, retail therapie gaat het worden denk ik :sweat_smile: weinig vertrouwen in dat alles blijft gaan zoals het nu is.

2 likes

Nou ergens ben ik bang dat er niks verandert. Dat ze denken de oudjes zijn gevaccineerd, joe. Maar ziekenhuizen stijgen ook weer.

Mag hopen dat ze wel wat gaan doen. Anders word het over twee weken wel weer gedaan waarschijnlijk. 🙆

1 like

Er zijn vorig jaar wel periodes geweest waar ze bij de grensovergangen op de snelweg naar België elke auto met een Nederlands nummerbord lieten stoppen om te vragen wat ze kwamen doen. Maar dat is nu niet echt meer, misschien tijdens het paasweekend wel weer ofzo.

3 likes

Nee tuurlijk joh, België kondigt as we speak strengere maatregelen aan en geplande versoepelingen aan de horizon gaan ook niet door omdat de besmettingen weer de spuigaten uitlopen maar ga gewoon lekker een weekendje naar België hoor :persevere:
Stom! :frowning:
(En ik kan niet lezen)

4 likes