Ik herken dit wel.
Wij ‘ overtreden’ de regels door wel onze beider ouders langs te laten komen of bezoeken maar gaan niet knuffelen/ zoenen of dicht bij elkaar zitten. We zitten dan wel netjes op aparte banken en aan tafel ook uit elkaar. De kinderen overigens niet maar zijn onder de 12. Verder nodigen we in huis echt maar 1 persoon per keer,per dag uit uit. En dan zijn we mega selectief in wie dan wel en wie niet. In onze tuin ontvangen we wel soms 2 mensen en dan ook weer op afstand ( dus tuin stoelen uit elkaar en maximaal een half uurtje want tja zulk lekker weer is het ook weer niet).
Dat van dat missen van perspectief begrijp ik wel, maar ervaar dat zelf niet zo. Op deze ( bovenstaande) manier houd ik het nog wel even uit. Hoewel ik wel een soort van ‘verwacht’ dat het medio september/ oktober wel weer wat meer ‘normaler’ is. En normaler of beter zou voor mij al zijn; meer dan 1 persoon mogen uitnodigen in huis, sportscholen/ zwembaden open, even ergens wat kunnen eten of koffie drinken.
Ik vind die mondkapjes wel prima, 1,5 meter ook of uit eten op afspraak: daar zou ik nog wel een jaar mee door kunnen gaan. Maar het feit dat je eigenlijk alleen maar in ( iemands) huis zit zou mij over een half jaar wel echt de strot uithangen.
Dat hoort toch weer niet bij hooikoorts. Net dus maar weer een test laten doen. Ben nu zo bang dat ik dalijk toch mensen heb aangestoken omdat ik overtuigd was dat het hooikoorts was en dat nu toch Corona blijkt te zijn
Pff, lastig hoor. Hopelijk snel uitslag. De vorige keer echt al dezelfde avond.

.
’