Caronatopic #9

Zo hypocriet. Ook fvd, zo anti avondklok als wat, zou elke kans aangrijpen om dat te stoppen/verminderen, behalve als het om bidden in de moskee gaat.

4 likes

Ja dat is inderdaad hun redenering haha maar het klinkt op die manier soms of ze dan maar liever zien dat de avondklok blijft zoals die is, maar daar zijn ze óók tegen haha

2 likes

Het zou pas in mei gebeuren.
Maar ineens hebben de pgb-houders de brief gehad en kunnen we zeer binnenkort een afspraak maken voor vaccinatie :sob::heart:!!

Ik heb dit mega euforisch in de sceptische familie app gegooid :joy:. Niemand reageert :upside_down_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

37 likes

Ik vind het ook zo stom dat ik in een NOS bericht las dat de avondklok van 21u naar 22u gaat OMDAT het langer licht is door de avondklok :face_with_raised_eyebrow: Wat een waardeloos argument. Eerst vond men 21u eigenlijk echt al te laat om effect te hebben en bezoekjes terug te dringen, na veel gesputter in de kamer is het toch 21u geworden ipv eerder op de avond al, en nu gaan ze het lekker met een uur verlengen? Als het om dat terugdringen gaat van elkaar bezoeken, maakt het toch niet uit of het licht of donker is 's avonds. Alleen als het gaat om buiten wandelen ofzo snap ik dat argument nog, maar dat kan het niet zijn want dat valt nooit te controleren of iemand dan gewoon een rondje aan het lopen is of net bij iemand vandaan komt.

Maar nee laten we vooral al het geklaag nog meer tegemoet komen ondanks de onwijs stijgende getallen :roll_eyes: Echt, dit beleid af en toe…

11 likes

Ik snap de redenering daarachter uberhaupt niet zo goed eigenlijk? Wat maakt het uit dat het later licht is voor de avondklok?

2 likes

Iemand had een leuk kaartje gepost in dit topic met iets van ā€œvan harte gevaccineerdā€ ofzo.
Ik kan hem nu alleen niet meer terug vinden en wil hem graag maandag naar m’n vader sturen als hij zijn prik krijgt :muscle:t3::muscle:t3:
Weet iemand nog welk plaatje ik bedoel :crazy_face:

6 likes

Ja zo fijn! Heb meteen een afspraak gemaakt!

1 like

Jaa ik heb gelukkig 1 cliƫnt in de WLZ (rest jeugdwet) want de jeugdwet is nog niks over bekend. Ik zie hem zaterdag dus als ik die brief in handen heb ga ik meteen bellen haha!

1 like

Vanmiddag gebeld, zaterdag aan de beurt.

5 likes

Ik word helemaal excited hiervan :joy::ok_hand:t2:…

1 like

Ja ben ook helemaal hyper.
Had het ook niet aan zien komen dat ik nu al aan de beurt zou zijn. Ben er heel blij mee, afstand houden lukt bij mijn cliƫnt echt niet.

1 like

Ja het ondermijnt het nut van die avondklok volledig.

ā€˜Laten we een avondklok inzetten zodat mensen niet meer met elkaar afspreken maar laten we hem wel een uurtje later doen zodat mensen nog wel eerst even met elkaar kunnen afspreken voor het donker is’

Hoe creeer je onbegrip voor de regels? Nou zo. Alsof ze het erom doen af en toe

8 likes

@Yzile

5 likes

Dankjewel!!

@Sedana mag ik het ook gebruiken?

De reden die ik las was om dat de handhaving het anders druk zou krijgen…

Dr is de afgelopen tijd juist in het nieuws dat de handhaving vrij weinig controleerd haha. Maar goed.

2 likes

Ik hoop het echt. Dat halfslachtige gedoe van de afgelopen weken is ook maar aanmodderen uiteindelijk.

1 like

Haha omg is het heel slecht als ik hoop dat dat bij ons gebeurt?

3 likes

Hoofdkantoor mailt in 3…2…1.

1 like

Kom maar op. Wat we doen mag gewoon niet. Snap dat je omzet wil maar dit is niet de manier.

2 likes

Wow lees dat ze in Amerika iedere dag een gratis donut kunnen halen als ze gevaccineerd zijn. Wat een aparte actie zeg, benieuwd of zoiets in NL ook nog gaat gebeuren vanuit bedrijven.

3 likes