Caronatopic #9

Ik word helemaal excited hiervan :joy::ok_hand:t2:

1 like

Ja ben ook helemaal hyper.
Had het ook niet aan zien komen dat ik nu al aan de beurt zou zijn. Ben er heel blij mee, afstand houden lukt bij mijn cliënt echt niet.

1 like

Ja het ondermijnt het nut van die avondklok volledig.

‘Laten we een avondklok inzetten zodat mensen niet meer met elkaar afspreken maar laten we hem wel een uurtje later doen zodat mensen nog wel eerst even met elkaar kunnen afspreken voor het donker is’

Hoe creeer je onbegrip voor de regels? Nou zo. Alsof ze het erom doen af en toe

8 likes

@Yzile

5 likes

Dankjewel!!

@Sedana mag ik het ook gebruiken?

De reden die ik las was om dat de handhaving het anders druk zou krijgen…

Dr is de afgelopen tijd juist in het nieuws dat de handhaving vrij weinig controleerd haha. Maar goed.

2 likes

Ik hoop het echt. Dat halfslachtige gedoe van de afgelopen weken is ook maar aanmodderen uiteindelijk.

1 like

Haha omg is het heel slecht als ik hoop dat dat bij ons gebeurt?

3 likes

Hoofdkantoor mailt in 3…2…1.

1 like

Kom maar op. Wat we doen mag gewoon niet. Snap dat je omzet wil maar dit is niet de manier.

2 likes

Wow lees dat ze in Amerika iedere dag een gratis donut kunnen halen als ze gevaccineerd zijn. Wat een aparte actie zeg, benieuwd of zoiets in NL ook nog gaat gebeuren vanuit bedrijven.

3 likes

Ik ben echt heel benieuwd wanneer mijn (schoon)ouders aan de beurt zijn voor hun vaccinatie (60-70 leeftijdscategorie). Hebben hier mensen al ouders, tantes, ooms of mss zelfs opa/oma’s in die categorie die al een oproep hebben gehad?

Ja, maar alleen astrazeneca via de huisarts (voor mensen die 63-64 zijn), volgens mij zijn de ggd’s nog niet bij die leeftijdscategorie.

3 likes

Het maakt wel verschil of ze 60-64 zijn of 65+, omdat je dan een ander vaccin krijgt en daardoor op een ander moment aan de beurt bent.

2 likes

Ja! Mijn schoonmoeder van 62 met AstraZeneca via de huisarts

2 likes

O interessant, ook @Masterchef! Mijn vader is 64 en mijn moeder 61. Hoop zo dat zij ook snel een oproep krijgen via de huisarts.

Ja mijn ouders. Geboren in '56 en '57, uit Brabant en met AstraZeneca. Ze werken vanuit het zuiden omhoog.

3 likes

Welke provincie wonen zij? Mijn schoonmoeder in Gelderland dus dat kan verklaren waarom ze al aan de beurt is

1 like

Oh dan zal het waarschijnlijk niet zo lang meer duren! Mijn moeder is 64 en die wordt dus eerder gevaccineerd dan mijn vader van 69, die heeft nog geen idee.

1 like

Zuid-Holland! Ik vind het iig al heel fijn om te lezen dat er dus wel voortgang wordt gemaakt in die categorie. Gun iedereen een vaccin, waaronder mezelf, maar kan net wat lekkerder slapen als mijn ouders er iig eentje hebben.

4 likes