Welke provincie?
Oh please vertel me dat een kind van 2 testen te doen is. Ik heb nu al buikpijn. Moet zo samen met mijn zoontje testen.
Ik laat hem testen omdat ik als Gastouder werk en het financieel niet zo breed heb om zo even hem thuis te laten en niet te werken
Ja hoor valt mee⊠Het is eff naar, maar dat is maar enkele tellen. Ze worden meteen afgeleid en krijgen een diploma of cadeautje.
Oké. Hij heeft al zo veel meegemaakt medicus dus voel me echt klote
Helaas niet overal.
Maar mijn ervaring is dat ze echt heel voorzichtig zijn.
En als het niet lukt dan gaan ze het niet nogmaals proberen.
Oké. Ik verwacht dat het niet gaat lukken dan
Ja ze hopen dan alsnog iets te hebben geswabtâŠ
Succes in ieder geval!
Gelderland
Denken jullie dat Nederland nog extra maatregelen krijgt als we tot de volgende persconferentie blijven stijgen?
- Ja, is nodig.
- Ja, maar vind het niet nodig.
- Nee, maar wel nodig.
- Nee, gaat toch prima zo.
0 stemmers
Oh jongens, ik hoop toch zĂł erg dat de scholen in NL open kunnen blijven en niet net als in Belgie weer gaan sluiten. Vind het niet voor mezelf/ouders nodig, maar voor de kinderen is het echt 1000 keer beter als ze âgewoonâ naar school kunnen.
Ik merk dat bij mij de âschouders-eronder-mentaliteitâ helemaal verdwenen is. En ik ben een erg brave burger die echt de noodzaak inziet van de maatregelen.
Het zou wel nodig zijn maar ik denk dat ze nu ook willen proberen ~het volk~ tevreden te houden aangezien dat nu ook al niet goed gaat. Zelfs kleine versoepelingen als die avondklok een uur naar achter is niet meer goed, mensen willen dan perse dat het helemaal weggaat.
Nee scholen is wel t laatste wat ik dicht zou doen. Denk dat het gedrag van mensen ook het grootste probleem en dat is t lastigst. Wil gewoon naar mn werk kunnen zonder bang te zijn om wat op te lopen omdat alle oude mannen (nou ja niet eens oud maar 50+) lekker dat mondkapje alleen over hun mond hebben. Snap dat niet iedereen zo hysterisch is als ik maar ik voel me niet chill meer. Het is overal gewoon veel drukker. En leuk dat jij (niet jij maar algemeen) weer lekker met je vriendinnen knuffelt en gezellig borrelt maar daardoor wordt t risico gewoon weer groter. En t is nou niet bepaald zo dat er al plekjes op de IC vrij zijn.
@NInja ik vind echt dat 90% van t kutvolk gewoon zn muil moet houden. Nou ja we wachten af.
En dit is de 1e keer dat jullie scholen sluiten dit schooljaar toch?
Basisscholen zijn hier bijna 6 weken dicht geweest (+2 weken vakantie), dus dat zou echt een giga weerslag hebben. 1x dicht is te behappen, maar ze zijn net weer allemaal eeen beetje gewend en geland.
Oh en de cijfers in NL. Voor februari werden kinderen onder de 12 bijna nooit getest, nu wel dus logisch dat de cijfers stijgen (niet goed he die stijging). Hierdoor gaan er dus ook direct bij een besmetting klassen in quarantaine.
Stel we gaan sluiten, dan weer noodopvang (de helft van onze kinderen) + die worden gemengd met andere klassen, organisatorisch kan dat bijna niet anders. Ik denk niet dat dat het verschil gaat maken hoorâŠ
Haha hier in Nederland staat âmaar twee wekenâ gelijk aan 1 jaar
Ze sluiten de scholen maar 1 week toch? Alleen volgende week en daarna begint de paasvakantie al. En de examens op de middelbare scholen gaan wel door die week. Dus eigenlijk sluiten ze alleen de basisscholen 1 week extra.
Voor iedereen die zich afvraagt of hun provincie al met AstraZeneca gestart is voor 1956-1957-Down-obesitas:
HUISARTSENPRAKTIJKEN IN DE PROVINCIES ZEELAND, NOORD-BRABANT, LIMBURG, GELDERLAND, UTRECHT EN FLEVOLAND HEBBEN BESTELD. EEN DEEL VAN ZUID-HOLLAND MAG DAT DEZE WEEK. DE OVERIGE PROVINCIES WORDEN PER ALERT GEINFORMEERD WANNEER ZIJ AAN DE BEURT ZIJN. DAT IS NU NOG NIET BEKEND.
Staat op de website van SNPG.
Ik hoop zo dat het een beetje snel gaat.
Weet iemand of rijscholen dicht gaan in BE?
Ik vind het maar traag gaan. Zeeland, Limburg en Brabant hebben in week 5/6 besteld en in week 6/7 al geleverd gekregen en nu is het al week 12. Maarja, afhankelijk van de voorraad natuurlijk.