Nee de broer van bill gates!!
Oh wat ontzettend fijn voor jouw opa en oma (en voor jou natuurlijk!). Mijn oma heeft allebei de Pfizer vaccinaties gehad en is nu beschermd, ik heb 1 prik van AstraZeneca gehad en heb Corona gehad dus 1 prik zou in principe genoeg moeten zijn. Toch vind ik het nog wel spannend om haar een knuffel te geven
Dat is een goede inderdaad! Ik denk dat mijn oma gaat zeggen âdoe eens niet zo gek meisje, kom gewoon een knuffel gevenâ, die vindt dat allemaal maar overdreven
Ik mag morgen ook weer door de teststraat. Gelukkig toen ik eind v.d. middag belde kon ik morgen nog om 9.30 uur terecht (prio). De vorige keer dat ik belde kon ik pas 2 dagen later terecht
Ik ben dinsdag door de teststraat geweest. Vierde keer en kon ook megasnel terecht (binnen 3 uur) en had met 20 uur mijn uitslag (negatief)
Mijn moeder heeft morgen een test en ik hoop echt zo erg dat hij negatief is. Ze heeft nu dezelfde symptomen die ik had toen ik mij liet testen en ik was toen positief.
Hier vanmorgen wakker geworden met een dichte neus. Inmiddels wel weer redelijk normaal. Had het ook warm maar geen verhoging.
Ik maak mezelf compleet gek
Mijn vriend is positief getest dus er is zeker een kans (woont hier niet).
Nou hopelijk vandaag de uitslag van mijzelf en van mijn zoontje
Zou het niet kunnen dat ze vandaag getest zijn n.a.v. de positieve test van Mona Keijzer? Ook dan hadden ze natuurlijk officieel allemaal in quarantaine gemoeten maar dat terzijde
Vanmiddag mag ik ook weer testen, hoop echt dat de uitslag snel binnen is en negatief want mân moeder wordt morgen 60 en ik zou daar blijven eten dus dat zou wel zuur zijn als ik dat mis.
Zou niet weten waar ik het misschien heb opgelopen, mân date is de enige die ik recent heb gezien en hij heeft gisteren nog een negatieve uitslag gekregen.
Rutte was ook getest en liep vrolijk op het Binnenhof terwijl hij de uitslag nog niet wist. Echt hoor, en dan de mensen aanspreken dat ze zich aan de regels moeten houden
Pff ja laat ze maar formeren via Zoom hoor
Geen wonder dat mensen in Nederland steeds minder lezen en de jeugd steeds slechter is gaan lezen. Boekenwinkels worden hier niet als essentieel gezien.
En zich dan vervolgens afvragen waarom er geen draagvlak is voor de maatregelen?? đĽ˛
Mark Rutte tijdens de persconferentie: slechts 50% van de mensen blijft thuis met klachten, echt onbegrijpelijk
Ook Mark Rutte: heeft klachten, laat zich testen, en gaat voor hij de uitslag heeft gewoon vrolijk naar zijn werk om tientallen mensen te woord te staan
Deze man en het erge is dat hij er nog mee wegkomt ook
Voor mijn oud-studie had ik wel eens artikelen gelezen over de leescultuur (al noemde ze dat zo niet) in andere Europese landen en in Nederland was het echt janken geblazen. Ik denk dat het in Italie ook wel als essentieel zal worden gezien.
Blijkbaar vallen Rutte en Ollongren onder categorie 3 en mogen ze dus wel gewoon naar het Binnenhof.
Edit: echt onduidelijke regel vind ik het.
Nee dat dacht ik ook, maar snap er niks meer van.
En dan moet het âvolkâ maar de regels volgens terwijl zij dat niet doen/speciaal zijn. Bijzonder.
Ik ben zo kwaad. Door een domme troela die is gaan werken in de crèche nadat haar vriend positief was getest, is mijn schoonzus die bij haar werkte nu ook besmet. En om het nog erger te maken heeft mijn neefje van 2,5 jaar nu ook hoge koorts en wordt hij straks ook getest. Echt ik heb het zo gehad met zoân mensen en corona en eigenlijk alles.
Ja ik dacht dus dat zij niet de regels volgden, maar officieel doen ze dat dus wel. Maar voor de âgewone mensâ zoals ik is dat verschil niet echt duidelijk.