Het zou per regio wel iets kunnen verschillen qua leeftijdgroepen via de GGD, maar het staat iig ook weer helemaal los van AstraZeneca via de huisarts, wat idd in het zuiden is gestart.
Nobody said it was easy, haha wat een warboel.
Het zou per regio wel iets kunnen verschillen qua leeftijdgroepen via de GGD, maar het staat iig ook weer helemaal los van AstraZeneca via de huisarts, wat idd in het zuiden is gestart.
Nobody said it was easy, haha wat een warboel.
Oh maar dat is hij zeker! Hij komt nog steeds iedere 6 weken uit zichzelf langs bij mijn oma sinds dat mijn opa is overleden in oktober. Kan niet anders dan lof over hem spreken.
Ja bij de buurvrouw komt de huisarts vaak ook thuis. Dus misschien is dat dan wel gebeurd. Al vind ik t dan raar dat de huisarts van niks weet. Al kan dat ook alleen gaan over wanneer die prik is. Maar stel we besluiten dat buurvrouw toch via ggd zou kunnen, moeten we dan bij huisarts zijn of via ggd?
Sorry je krijgt waarschijnlijk duizend vragen hierover tijdens je werk maar wat dit betreft ben je denk ik de enige die hier wat zinnigs over kan zeggen.
Sorry hoe oud was zij?
95
Dan heeft de huisarts haar dus idd op de lijst gezet voor thuis prikken, en haar geen brief gegeven waarmee ze een afspraak kan maken bij de GGD.
Raar dat die huisarts zegt van niks te weten, geheugenproblemen, eind januari hebben we die brieven moeten versturen/rondbrengen.
In theorie zou die huisarts nog brieven daarvan moeten hebben liggen, maar ik zou bij ons ook niet weten waar ze zijn, haha.
Maar volgens mij kun je ook zonder brief de GGD bellen voor een afspraak. Die brief is verder ook niet op naam ofzo, ze checken alleen maar of je geboortejaar al aan de beurt is. Je mist dan alleen de info uit die brief en de gezondheidsverklaring.
Maar als je de GGD belt en zegt: he zij wilde wachten op thuis vaccineren, maar wil nu toch naar de lokatie komen, dan moeten ze dat volgens mij gewoon kunnen regelen verder hoor!
Thanks! Ga morgen overleggen!
Zo lief dat je hier de tijd voor neemt
Nou nog niet eens half 8 en ik ben al aan het janken. Ik kan het op dit moment gewoon mentaal niet aan om weer 5-10 dagen opgesloten in huis te zitten. Ik was juist zo lekker bezig met wandelen en dat deed zoveel goeds voor mijn mentale gezondheid. Ik liet gister ook al enthousiast mijn agenda voor komende week zien en dat gaat nu dus ook hoogstwaarschijnlijk allemaal niet door. Ik neem mijn moeder dit ook heel kwalijk, aangezien ze de corona hoogstwaarschijnlijk opgelopen heeft op een drukke verjaardag, waarvan ik meerdere keren gezegd heb dat ze daar niet heen moest gaan. En ohja, mijn vader is vandaag gewoon naar zijn werk.
Veel sterkte. Duimen dat het maar 5 dagen is.
Dankjewel! Ik wacht even af wat de ggd tegen mijn moeder zegt. Ik kan nu niet op een testlocatie terecht, omdat ik geen klachten heb en dus geen prioriteit ben.
Ik heb gisteren eindelijk mân eerste vaccinatie Astra Zeneca gehad (vanuit werk, ggz). Vannacht even een keer wakker geworden en dacht nou ik voel me eigenlijk nog steeds gewoon prima, top. Nu helaas toch wakker met knallende hoofdpijn, als ik opsta duizelig en breekt het zweet me uit
Ik ben zooooo blij. Net eindelijk de mail gehad dat er een go is voor onze vaccinatie oproepen. Als het goed is ligt dit weekend de brief er.
Hier even een bericht uit de neus van Noord-Holland:
Mijn moeder van 75 heeft inmiddels De Brief ontvangen dus zij kan een afspraak voor haar vaccinatie maken.
Wanneer wordt Janssen verwacht? Heb zelf een hart âkwaalâ dus ben benieuwd of ik nog ergens onder val en eerder aan de beurt ben maar ik gok van niet.
Ik sta al 45min in de wacht bij het vaccinatie nummer. Voor de 2x in 2 dagen (maar gisteren moest ik echt een overleg in dus op moeten hangen).
Ik wil gewoon een afspraak
Ik heb Corona
Ik heb me gistermiddag laten testen omdat ik een heel klein beetje keelpijn had, gewoon voor de zekerheid en âzodat ik dit weekend gerust leuke dingen kan doen.â Had dit echt niet zien aankomen! Zo zie je maar weer⊠blij dat ik het serieus genomen heb.
Neeee joh! Wat vervelend meid. Hoop dat je klachten beperkt blijven
Ik vind zoveel dingen krom, maar van de week hoorde ik van mân verloskundige dat als ik in het ziekenhuis aankom voor mân bevalling, ik 2 testen moet. Eerst de sneltest, daarna nog de normale. Vind ik al bijzonder, al weeĂ«n opvangend. Maargoed. Dat doe ik wel.
Hoor ik nu dat mân verloskundige en man er gewoon naast blijven staan en niet hoeven? Wat is dat voor logica? Zitten met elkaar in 1 kamer binnen 1,5 meter afstand. Echt, ik snap er niets van.
Vreemd toch? Ik onderga het maar gewoon, maar zulke dingen snap ik dan echt niet.
De verloskundige zal vast ook binnen 1,5 meter samenwerken met ander ziekenhuispersoneel indien nodig. Dat kan ook niet op afstand.
Maar wordt ziekenhuis personeel sowieso niet routinematig getest? Vind het juist logisch dat ze jou testen
NEEEE ik stond 1 uur en 5min in dr wacht, was aan de beurt, alles doorlopen, wordt de verbinding verbroken
Ik hoop echt dat zij mij terugbellen?
Edit: zelf terug gebeld en weer opgehangen?
MennnnâŠ
Sowieso was de eerst volgende mogelijkheid over 4wkn. Bummer